Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27943
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
o co vlastne ide? ci ziadne blizsie info? to uz asi nema nic s dieselgate, nie?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27943
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
V koncernu se už na dieselgate asi zapomnělo...jelikož byl nedávno vyřazen motor 1.5TSI EVO (zrušeno asi 2000 aktivních objednávek klientům jenom v CZ) a zákazníkům se místo toho nabízí diesel (značně podpořen importem)
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Ta hudba je k VW víc než příhodná. Unylá, monotónní, nezáživná, stále na jedno brdo. První půl minuty bez změny.
Re: Volkswagen obecne
Souvisí to s jiným problémem, který měli s T6 cca rok zpátky - nemohli je dodávat (nezpůsobilé k provozu), protože se mj. přišlo na to, že Adblue se nevstřikuje při regeneraci DPF. Takže se jim T6 hromadily na dvorku v Hannoveru, než provedli SW úpravu, pak mohly zase do prodeje, ale zároveň se zavázali, že zpětně upraví všechny do té doby dodané T6 TDI. Ta úprava má spočívat hlavně v tom, že se má začít vstřikovat Adblue i při regeneracích, a snad i regenerace má být častěji...Tolik co jsem načetl na německém fóru, ale už před cca dvěma týdny, už jsme to mezitím částečně pustil z hlavy, tak mě nechytejte za slovo, pokud jsem to příliš zjednodušil. Určitě to zvýší spotřebu Adblue, nejspíš i výrazně (nejde o těch pár korun, ale o otravu s tankováním, není všude). Jinak zrovna motor mi funguje k naprosté spokojenosti, takže se mi do něj taky nechce nechat sahat.abgx1 píše:o co vlastne ide? ci ziadne blizsie info? to uz asi nema nic s dieselgate, nie?
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Tak ide najme o Golf family, ktora uz pomalinky odumiera pred prichodom VIII a ide o 1,5 TSI 96kW s DSG a dosli uz kvoty...a kedze diesel uz nik nechce, tak to treba zase zadotovatřidičBOB píše:V koncernu se už na dieselgate asi zapomnělo...jelikož byl nedávno vyřazen motor 1.5TSI EVO (zrušeno asi 2000 aktivních objednávek klientům jenom v CZ) a zákazníkům se místo toho nabízí diesel (značně podpořen importem)
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27943
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
V konfigurátoru se objevil u Tiguanu 2.0TSI 169kW. Nicméně tento motor fakticky nelze objednat
Trochu mi to přijde, jako by se někdo snažil ten koncern definitivně pohřbít
Trochu mi to přijde, jako by se někdo snažil ten koncern definitivně pohřbít
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Co to je za aféru s tím 1.5TSI? To je přece nový motor, ten by měl EURo6 splňovat, ne? Proč ho stahujou? To je kvůli temu kolísání otáček co si tu na něj někdo stěžoval?
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
Tak doplnanue adblue je to posledne co mi robi problem... Asi 300m odomna je benzinka ide maju adblue tankovaciu pistol... Asi 25centov za literbudik píše:Souvisí to s jiným problémem, který měli s T6 cca rok zpátky - nemohli je dodávat (nezpůsobilé k provozu), protože se mj. přišlo na to, že Adblue se nevstřikuje při regeneraci DPF. Takže se jim T6 hromadily na dvorku v Hannoveru, než provedli SW úpravu, pak mohly zase do prodeje, ale zároveň se zavázali, že zpětně upraví všechny do té doby dodané T6 TDI. Ta úprava má spočívat hlavně v tom, že se má začít vstřikovat Adblue i při regeneracích, a snad i regenerace má být častěji...Tolik co jsem načetl na německém fóru, ale už před cca dvěma týdny, už jsme to mezitím částečně pustil z hlavy, tak mě nechytejte za slovo, pokud jsem to příliš zjednodušil. Určitě to zvýší spotřebu Adblue, nejspíš i výrazně (nejde o těch pár korun, ale o otravu s tankováním, není všude). Jinak zrovna motor mi funguje k naprosté spokojenosti, takže se mi do něj taky nechce nechat sahat.abgx1 píše:o co vlastne ide? ci ziadne blizsie info? to uz asi nema nic s dieselgate, nie?
Cize popri tankovani nafty tam za minutu natlacim tych 10-12l, zaplatim 2,5€ a vybavene
Re: Volkswagen obecne
Jo no, doplnovat adblue do nekterych aut je vylozene zabava
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/