Policejní kontroly a měření

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27948
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

ano - probíhá autokalibrace...
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od pavproch »

Nešní odpolední cesta domů do ta3: 2x Ka (D1 u BY a pak před tunelem Borik), jinak nic. Provoz přiměřený, D1 byla kus okolo Štrby bílá, nerozsolená.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Shr3k
Mistr volantu
Příspěvky: 795
Registrován: pát 19 srp 11:15

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Shr3k »

A kua, kuchači DPF v Praze v nebezpečí: "Dnes jsme ve spolupráci Magistrátu a Policie ČR poprvé v historii zahájili kontroly aut s vymontovanými filtry pevných částic. Vozidla s podezřením byla policií vedena na stanice STK, kde byla prověřena. V Praze pochází okolo 80% znečištění ovzduší právě z dopravy. Právě v těchto dnech, kdy hrozí smogová situace a zdraví Pražanů trpí nejvíce, jsme se proto zaměřili přímo na auta, která mají odmontované či poškozené filtry. Nepravidelné kontroly budou pokračovat i v následujících dnech."
https://www.facebook.com/adam.praha.sob ... 6337837732
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27948
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

jedině dobře!
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5699
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od Stepan »

2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
jirka87
Mistr volantu
Příspěvky: 710
Registrován: čtv 02 lis 12:55

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od jirka87 »

http://www.autoforum.cz/zajimavosti/boj ... -internetu

Stepan : Inu...pak se člověk nemůže divit, že si lidi nechtějí kupovat nová auta. Ne každému je po chuti "SOS" tlačítko volání (logicky, když jsem napíchlej na GPS) apod...A bude hůř. Prý "pouze omezí výkon"...No..To při předjíždění na okresce s rodinou naloženým autem ocení každý řidič...Troufám si tvrdit, že to způsobí víc problémů, než užitku. Činnost policie se outsourcuje na kurvítka v autech...

Pak povezeš manželku k porodu a hold pojedeš přes celou Prahu tak, jak je stanoven limit rychlosti, takže až bude lokálně zapomenutá značka 30km/hod kvůli opravám, které se tam už 2 měsíce nedělají, tak si toho malýho odrodíš v autě sám no...To dáš :-h
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27948
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

Nebo při předjíždění přidáš, abys co byl co nejrychleji pryč a překročíš - šup, omezení výkonu a proti tobě někdo, kdo má "veterána" bez kurvítek a zaděláno na průser.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
prying
Autoškolák
Příspěvky: 69
Registrován: čtv 07 črc 20:43

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od prying »

U kamionů už to funguje a není ti příjemná věc. Při předjíždění kdy se blíží horizont, ŘJ ubere, protože podle navigace ví, že už to přehoupne a muselo by se brzdit. Takže stará, pžedjížděná hajtra jde opět dopředu.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27948
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od řidičBOB »

I v osobácích se to už zabydluje - říkají tomu prediktivní adaptivní tempomat. Zatím to ale lze vypnout.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
ctrl_j
Letec
Příspěvky: 3775
Registrován: úte 09 dub 06:33

Re: Policejní kontroly a měření

Příspěvek od ctrl_j »

Nahodile omezeni vykonu je snad nejvetsi deb…, ehm hloupost co ten urad vedeny studentkou politologie mohl vymyslet.
Pavel Janda v testu Lexus GS 250 2012: Ultra Static Electra Glide píše:Problém je tentokrát jinde, jmenuje se „systém zabraňující kolizi”. Tato řešení si říkávají precrash, já jsem tento překřtil na procrash. Nepomohl mi ani jednou, zato zabít mě chtěl dvakrát. A vypnout nejde.

Podobné systémy jsou málokdy dokonalé, proto také vypnout obvykle jdou. Myslím, že většina lidí je ani nevypíná, protože ačkoli jim občas sáhnou do řízení, když se nic nestalo, pořád to berou jako přijatelnou oběť za záchranu v momentě, kdy o něco půjde. Proč ne, na obou miskách vah něco je. Jenže co dovede systém Lexusu tuhle hranici překračuje - dvakrát jsem byl systémem samým vystaven dost kritické situaci, i když by se bez jeho přičinění nedělo vůbec nic.

Lexus Procrash dělá v zásadě toto: jedete relativně klidně, ale jinak svižně po silnici první třídy, po které proudí auta v obou směrech. V tom vašem jich jede jakási „roztrhaná šňůra”, řekněme maximálně jedno auto na 200 metrů, spíše řídčeji. Jedou o něco pomaleji, než vy, a tak je krapet vyšší rychlostí, ale jinak v klidu postupně předjíždíte. Všechno probíhá normálně, máte auto ve svých rukou (žádný adaptivní tempomat), zařazenou pětku nebo šestku a s blinkrem se vždy přesouváte do levého pruhu a zpět.

Když na rovince mezi dvěma auty jedoucími ve vašem směru jede někdo proti, pochopitelně si vše naplánujete tak, aby protijedoucí auto minulo a vy jste pokračovali do levého. Nic těsného, žádný ostrý manévr, ale klidné přesunutí se do druhého pruhu desítky metrů za autem před vámi. Uděláte to, a jak se autu blížíte, ozve se procrash s příkazem Brake!, tedy brzděte. To samozřejmě neuděláte, proč také, před vámi jede jedno auto, které s ohromným nadhledem míjíte, proti nikdo, vy už jste navíc skoro úplně v levém pruhu. Přesunete se do něj zcela a v tu chvíli to přijde - už na úrovni auta napravo se vozu zmocní panika, nahodí plné brzdy, přitáhne bezpečnostní pás a myslím, že i sáhne do řízení. A k tomu ječí jak blondýna pod kudlou Normana Batese.

Nechápajíc co se děje najednou bez vlastního přičinění ostře zpomalujete v levém pruhu vedle auta po pravé straně a nemůžete s tím dělat vůbec nic. Dáte plný plyn, opakovaně a nic se nestane. GS zabrzdí až na rychlost citelně nižší než u předjížděného auta a pak se vám znovu milosrdně svěří. V tu chvíli se tak akorát můžete vrátit do vlastního pruhu a přemýšlet nad obsahem sprostého dopisu v japonštině.

Když se mi to stalo poprvé, nikdo proti daleko nejel a maximálně jsem vypadal jako panikařící blbec pro všechny kolem. Hodně mě to ale vystrašilo, ta absolutní bezmoc... Okamžitě jsem hledal, kde se dá tenhle smrtící stroj vypnout, ale neuspěl jsem. Později jsem na vůz dával větší pozor, abych se tomuto riziku nevystavoval znovu, po pár dnech se to ale ve velmi podobné situaci stalo podruhé. Tentokrát ale jelo auto proti, třebaže zprvu dost daleko, ale než GS zpomalilo a vrátilo mi řízení, byl rázem hodně blízko a měl jsem skutečně co dělat, abych se včas vrátil zpět. A to ani nedomýšlím, co by se stalo, kdyby někdo předjížděl za mnou, něco podobného by nemohl čekat a jistě by do mě naboural. Kdo ví, jestli by pak byl prostor vůbec něco udělat před blížícími se auty v protisměru...

-> http://www.autoforum.cz/testy-aut/test- ... a-glide/?4
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Odpovědět