Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Nádobkový protlum rozhodně nebude prkenný, to jsou funkční rally podvozky. Ale jsou to jen informace jedna paní povídala, nemám s tím osobní zkušenost. Ale asi určitě se to moc nedá porovnávat s oem, je to jiný level. Když už nad tím člověk začne přemýšlet, tak je to většinou ztracený . Nechápu jak můžeš mít dražší odpružení na kole než na autě, s tím by jsi měl něco udělat .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
To bych musel koupit realne zavodni odpruzeni ... myslim ze 4 way tlumice az tak obvykly nejsou a pouzivaji se v motorsportu. Stejne bych je neumel nastavit. Na kole se to ladi jednoduseji
Tady je hezky tutorial s prehlednym popisem co ktery nastaveni na podvozku dela , to by me bavilo stelovat
http://www.rapid-racer.com/suspension-tuning.php
Tohle by mi stacilo na hrani
https://www.tuningcardesign.cz/cz-detai ... oYQAvD_BwE
DAMPING EFFECT:
The overall damping effect has the following effects on the car handling behaviour:
Damping Setting.
Effect.
Stiffer front damping (bump and rebound):
Increases grip at the rear of the car, increasing understeer characteristics.
Stiffer rear damping (bump and rebound):
Increases grip at the front of the car, increasing oversteer characteristics.
Koukam minuly rok meli cash back, jestli bude i letos, tak bych o tom docela uvaoval, ja rad slevy
http://www.st-suspensions.net/media/Con ... rmular.pdf
Tady je hezky tutorial s prehlednym popisem co ktery nastaveni na podvozku dela , to by me bavilo stelovat
http://www.rapid-racer.com/suspension-tuning.php
Tohle by mi stacilo na hrani
https://www.tuningcardesign.cz/cz-detai ... oYQAvD_BwE
DAMPING EFFECT:
The overall damping effect has the following effects on the car handling behaviour:
Damping Setting.
Effect.
Stiffer front damping (bump and rebound):
Increases grip at the rear of the car, increasing understeer characteristics.
Stiffer rear damping (bump and rebound):
Increases grip at the front of the car, increasing oversteer characteristics.
Koukam minuly rok meli cash back, jestli bude i letos, tak bych o tom docela uvaoval, ja rad slevy
http://www.st-suspensions.net/media/Con ... rmular.pdf
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Wroom: to je těžký život teoretika, co?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Sice závodní odpružení, ale to neznamená že musí být tvrdý, spíš bych se na to díval jako na závodní high-tech. Kluci z jedetoshopu to jezdí (závodní N-kový CTR7g a pak to mají i na soukromých S2000 a miatě) a právě jsem to řešil s jagym a ten to porovnával například s mým Meisterem (což už je poměrně slušně fungující podvozek) a říkal, že funkčně je to úplně jiný level. Na miatu jsem to nechtěl, mi přijde že nádobky už jsou prostě příliš dobrý a já mám rád na autě trochu tý neotesanosti. Protlum je česká firma a jsou kousek od Liberce, tak jim musím udělat reklamu (a navíc jsou dobrý).
Jako není škoda čekat na akci, když už se blíží jaro???
Ten návod je vyčerpávající - super, nastuduju.
PS: a když tu vidím M.Z. - s MadJoem mě uvrtali do Meisteru a měli pravdu , tak se s nima poraď a dyžtak je poslechni .
Jako není škoda čekat na akci, když už se blíží jaro???
Ten návod je vyčerpávající - super, nastuduju.
PS: a když tu vidím M.Z. - s MadJoem mě uvrtali do Meisteru a měli pravdu , tak se s nima poraď a dyžtak je poslechni .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Protlum bude stat raketu, ne? Co jsem koukal tak jeste se pouziva BC racing RA, ale tam je dost hatu, pak xyz super sport, ale taky nejaky hate. Vlastne vseobecne je to 50/50 love/hate na taiwansky coilovery. ST XTA ma docela dobry ohlasy, pokud bude nekde nejaka akce, tak o tom pouvazuju, jak se rikam necham to osudu ...
Btw jsem tak koukal po netu a nasel nekoho kdo ma vepredu 255 gumy, na ET31 9J. Sakra to by me zajimalo jak to s nema zataci?!
Btw jsem tak koukal po netu a nasel nekoho kdo ma vepredu 255 gumy, na ET31 9J. Sakra to by me zajimalo jak to s nema zataci?!
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Bych tam zkusil napsat, samotnýho by mě to zajímalo. Co si tak pamatuju, tak na miatu to začínalo na 35t...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
To nee, bych to stejne neocenil, oni by se zeptali jak to chci nastavit a protoze tomu nerozumim, tak bych jim rekl "chci at to jezdi hezky" ...
http://my-bmw-z4.blogspot.com/2013/12/x ... lover.html
Tady je spokojeny s xyz podvozkem ...
http://my-bmw-z4.blogspot.com/2013/12/x ... lover.html
Tady je spokojeny s xyz podvozkem ...
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Řekneš jim, že to chceš hlavně na okresky s preferencí ulítávající prdele a podle toho ti to nastaví, ne?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Přesně, nebudeš první ani poslední co tomu nerozumí. Naopak si myslím, že jsou na to zvyklý .
Ad. Z4 s XYZ: to je Tomik, který pak poznal že Z4 není to pravý ořechový a pak přesedl do CTR 8g . Na nádobkovým XYZ dal 8:23 btg s prstem v nose a ještě se u toho v autě bavil s manželkou: https://www.youtube.com/watch?v=RyR8AzCW05E. Jinak proti XYZ SuperSport co jsem měl na CTR nemůžu říct křivý slovo - za ty peníze to fungovalo tři sezóny skvěle a dnesa už kroutí snad šestou sezónu (ale to je lehký autíčko s 1.1t).
Ad. Z4 s XYZ: to je Tomik, který pak poznal že Z4 není to pravý ořechový a pak přesedl do CTR 8g . Na nádobkovým XYZ dal 8:23 btg s prstem v nose a ještě se u toho v autě bavil s manželkou: https://www.youtube.com/watch?v=RyR8AzCW05E. Jinak proti XYZ SuperSport co jsem měl na CTR nemůžu říct křivý slovo - za ty peníze to fungovalo tři sezóny skvěle a dnesa už kroutí snad šestou sezónu (ale to je lehký autíčko s 1.1t).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Pekne jede, na tech par koniku fajn cas.
Tady pozitivni zkusenosti na M3 ...
https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=1515208
Tady pozitivni zkusenosti na M3 ...
https://www.m3post.com/forums/showthread.php?t=1515208
Puvodne jsem to zminil spis jako fun fact, ale ted zacinam byt nahlodany ...On exit, I rolled into the throttle and that dreary understeer was gone. The body stayed flat and ready to do its job.