Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Nc ma taky samosvor?
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Má a je nesrovnatelně praktičtější, já bych ND nechtěl, raději poslední NC. Mnohem použitelnější auto.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Asi to tak je, ale nemůžu si pomoct za mě jednoznačně poface ND, i když jsem v ní ještě nejel. Už ale předface ND mi jízdně přišla nepoměrně víc divočejší než NC. O víc jak 100kg nižší hmotnost je na projevu toho auta hodně poznat. Ale jako rukavice a mobila člověk nikam nedá (bych si na to ušil nějakou kapsu na zip ).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
škoda, že je ta NC tak ošklivé auto
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Dalsi stanice pro jarku ...
305 hp na 1070 kg
305 hp na 1070 kg
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Když si představím těch peněz a sraní kolem, tak to bych radši koupil nějakýho boxstera a malinko upravil . A ona ta nb už taky pak nebude špatná 1050kg a 180koní ve starosvětským analogovým balení .
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Jasny, ze to je nesmysl. Ale zni to paradne. V tom vidim hlavni + toho swapu. praste ty 4 valce vetsinou nijak extra nezni, snad jen s2000 je fajn
Zajimalo by me jak by to moje fungovalo, na necem takovym
http://blog-int.kwautomotive.net/st-sus ... ur-bmw-z4/
Zajimalo by me jak by to moje fungovalo, na necem takovym
http://blog-int.kwautomotive.net/st-sus ... ur-bmw-z4/
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Mým ideálem v miatě by byl zvuk, který vyluzovalo E30 v DTM - ten zvuk od otevřenýho sání je boží. Sice je to taky R4, ale s asi miliónem úprav proti miatě .
Ad. podvozek: Meister CRD co mi tu doporučoval MadJoe se projevil poměrně dost, pohledal bych nějakou recenzi.
Ad. podvozek: Meister CRD co mi tu doporučoval MadJoe se projevil poměrně dost, pohledal bych nějakou recenzi.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Vroom: ještě mě napadlo, že stejně to bude už od KW za raketu, tak možná by byla dobrá cesta osvědčený český protlum. Profi zpracování a co znám lidi co ho jezdí (jezdili) tak všichni spokojený s chováním. Nevím teda jak je na to s výdrží, ale to by jsi asi někde dohledal.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Pockej, to neni zadna hitparada, stoji asi 30k, mam drazsi odpruzeni na kole ...
https://www.aze-tuning.de/st-xta-gewind ... 02-03.html
Chtelo by to vyzkouset auto na coiloverech, ja mam porad strach, aby pak auto nemelo prilis vyostreny jizdni vlastnosti. Na 95% nic kupovat nebudu, bych to musel vyzkouset na zivo a zjistit jaky to vazne je. Na netu se clovek dozvi hromady protichudnych informaci. Bohuzel taky plno lidi kupuje jen proto aby auto priplacli k zemi ...
Navic ted jedno z nejfajnovejsich aut - alpine a110 ma mekky podvozek. Tak babo rad, kde je vlastne optimum.
https://www.aze-tuning.de/st-xta-gewind ... 02-03.html
Chtelo by to vyzkouset auto na coiloverech, ja mam porad strach, aby pak auto nemelo prilis vyostreny jizdni vlastnosti. Na 95% nic kupovat nebudu, bych to musel vyzkouset na zivo a zjistit jaky to vazne je. Na netu se clovek dozvi hromady protichudnych informaci. Bohuzel taky plno lidi kupuje jen proto aby auto priplacli k zemi ...
Navic ted jedno z nejfajnovejsich aut - alpine a110 ma mekky podvozek. Tak babo rad, kde je vlastne optimum.