Koupě ojetého auta ( do 50 000 km ) do 500 000
Koupě ojetého auta ( do 50 000 km ) do 500 000
Ahoj, chtěl bych si pořídit zánovní auto.
Za rok najezdím cca 10 000.
Chtěl bych nějaké napohled reprezentativní a pohodlný sedan do 500 000,-
Přemýšlím o Audi A4 2.0 TDI S-Line 2016 a nebo Audi A5 2016.
Děkuji za radu.
Za rok najezdím cca 10 000.
Chtěl bych nějaké napohled reprezentativní a pohodlný sedan do 500 000,-
Přemýšlím o Audi A4 2.0 TDI S-Line 2016 a nebo Audi A5 2016.
Děkuji za radu.
Naposledy upravil(a) Kcajan dne ned 10 úno 21:11, celkem upraveno 1 x.
Re: Koupě ojetého auta ( do 50 000 km ) do 500 000
Audi z 2016 asi moc nové nebude Než starou audinu s drahým servisem je za danné peníze asi lepší oktávka s benzínovým motorem 1,5TSI 110kw a bude fakt nová
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Koupě ojetého auta ( do 50 000 km ) do 500 000
Při 10kkm ročně je amortizace na kilometr u čehokoliv nového tak nechutná, že ojeté cokoliv dává větší smysl
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého auta ( do 50 000 km ) do 500 000
Než novou octu,tak dycky radši lehce jetou Audi,je to jinej svět,co se detalů týče a servisu bych se u dvouletýho auta nebál. Nový model A5 za ty love asi nebude,ale nový model A4 za 550tis už se dá a ta je super.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: úte 24 kvě 08:34
Re: Koupě ojetého auta ( do 50 000 km ) do 500 000
Ohledne octavky vubec nepremyslej ten dotycny co to napsal o par radku vyse musel vypit asi par flasek vodky nebo nikdy nejel v Audi a je hrdy uzivatel fleetoveho zlata CR.
Na tohle tema jsem utopil tolik casu takze se trosku rozepisu a treba ti to pomuze. Kupoval jsem v Nemecku pred 3 mesici A5 Sportback (4 dvere) r.v. skoro 2016 a 60 000 km primo od AUDI s plnou historii. Ve skoro plne vybave se tam tyto kousky ve 3.0 TDI pohybuji okolo 650 000 Kc bez DPH (~800 000 vcetně dane + dovoz a pneu tzv. +40 tis.).
Pokud ozelis trilitr a spokojis se s dvoulitrovym motorem (osobne tedy nedoporucuji) + nebudes chtit max vybavu tak bys mohl za 500 sehnat i peknou A5 ktera ukryva nespocet vyhod oproti A4 ikdyz je to staveny na stejne kostre tak se mi v 5 sedi proste lip + velikost, pristupnost kufru + design auta (sportovnejsi tvary) tomu opet jen prispiva. Dvoulitr bude nejlepsi koupit z Mototechny - maji jich tam nespocet / porad pridavaji v super stavu a tahaji je z CSOB leasingu - https://autosalon.csobleasing.cz/vyhledavani?category=1
Doporucuju se divat primo tam nebo si tam zavolat a zamluvit si ji dopredu az bude opet nejaka k dispozici. Standardne maji okolo 30 000 km 2.0 TDI 140 kW Sline bez extra vybavy ale porad se jedna o nadstandard. Ted tam maji jen manualy takze bych si pockal. Cenove to tam vychazi na 450 000 - 550 000 Kc jsou schopni udelat skvely podminky na uver primo od nich (ze na tom skoro vydelas).
Pokud si budes chtit par mesicu pockat a nasetrit na trilitr budes muset do Nemecka v CR nejsou.
Neznam jedinyho cloveka ktery se mu libi novej design A4/A5 oproti 2012->2016 Faceliftu to proste nekdo podelal..
Na tohle tema jsem utopil tolik casu takze se trosku rozepisu a treba ti to pomuze. Kupoval jsem v Nemecku pred 3 mesici A5 Sportback (4 dvere) r.v. skoro 2016 a 60 000 km primo od AUDI s plnou historii. Ve skoro plne vybave se tam tyto kousky ve 3.0 TDI pohybuji okolo 650 000 Kc bez DPH (~800 000 vcetně dane + dovoz a pneu tzv. +40 tis.).
Pokud ozelis trilitr a spokojis se s dvoulitrovym motorem (osobne tedy nedoporucuji) + nebudes chtit max vybavu tak bys mohl za 500 sehnat i peknou A5 ktera ukryva nespocet vyhod oproti A4 ikdyz je to staveny na stejne kostre tak se mi v 5 sedi proste lip + velikost, pristupnost kufru + design auta (sportovnejsi tvary) tomu opet jen prispiva. Dvoulitr bude nejlepsi koupit z Mototechny - maji jich tam nespocet / porad pridavaji v super stavu a tahaji je z CSOB leasingu - https://autosalon.csobleasing.cz/vyhledavani?category=1
Doporucuju se divat primo tam nebo si tam zavolat a zamluvit si ji dopredu az bude opet nejaka k dispozici. Standardne maji okolo 30 000 km 2.0 TDI 140 kW Sline bez extra vybavy ale porad se jedna o nadstandard. Ted tam maji jen manualy takze bych si pockal. Cenove to tam vychazi na 450 000 - 550 000 Kc jsou schopni udelat skvely podminky na uver primo od nich (ze na tom skoro vydelas).
Pokud si budes chtit par mesicu pockat a nasetrit na trilitr budes muset do Nemecka v CR nejsou.
Neznam jedinyho cloveka ktery se mu libi novej design A4/A5 oproti 2012->2016 Faceliftu to proste nekdo podelal..
Re: Koupě ojetého auta ( do 50 000 km ) do 500 000
Na jak dlouho to budeš mít?Do několika let se pěkně prohneš placením v servisu..
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě ojetého auta ( do 50 000 km ) do 500 000
To s tou A5 potvrzuji,měli jsme ji doma několik let,nedávno jsem ji prodal ,když měla pře 200tkm a kromě rozvodů ve 180tkm auto nemělo jediný problém,jen oleje ,takže servis úplně v pohodě a byl to silnější dvoulitr,vzal bych si to klidně znova na třílitr bych se třeba vykašlal,ale zase bylo to auto pro paní na couračky,té to stačilo.
Leonidas,nestraš !!!
Leonidas,nestraš !!!
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Koupě ojetého auta ( do 50 000 km ) do 500 000
Kcajan: Pokud máš nájezd 10tkm/rok,tak bych nebral určitě TDI
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: úte 24 kvě 08:34
Re: Koupě ojetého auta ( do 50 000 km ) do 500 000
Zajimalo by me kdy konecne lidi pochopi kdyz ma nekdo 500 000 Kc na auto tak ho velkej servis se vsim vsude klidne za 50 000 Kc nerozhaze o vymene oleje ani nemluvim to jsou drobny. Chapu ze nekdo za tyhle penize poridi celej obyvak s loznici a jeste mu zbyde na auto ale clovek by mohl trosku premyslet nez neco napise.
Najezd 10 000 km / rok je naprosto v poradku i pro TDI zalezi jak se k tomu bude dotycny chovat. Pri tomto najezdu je nemozny ze by cestoval kazdy den pouze 3 km tam a 3 km zpet. Diesel se do techto aut nekupuje na usporu paliva ale protoze rozlozeni benzinovych vs dieselovych modelu je asi 1:1000. DPF se u me vypaluje cca kazdych 1000-1200 km a muj najezd je zhruba take 10 000 / rok. O vypalovani clovek ani nevi a muze jet klidne i mestem 50 km/h a na konci cesty zjisti ze je hotovo. Voda je ohrata na 90 po 5 minutach jizdy a olej je na 90°C po cca 7 km pri udrzovani pod 2000 otackama to jsem si nevymyslel ale jedna se o realny data se kteryma jezdim navic je zima v lete to bude urcite jeste rychlejsi.
Spotřeba u 3.0L je bezne 6 - 8.5 / 100 s ne uplne lehkou a predpisovou jizdou (standardne jezdim v dynamic) takze dvoulitr si dokazu predstavit okolo 4.5-5 / 100.
Vadi mi pouze 6 veci z toho 2 jsou z casti bezpecnostnich/automatickych prvku priplatkove vybavy - automaticky brzdeni pred prekazkou je teda skvely a urcite doporucuju zkusit najit kus ktery to ma. I za tak kratkou chvilku co A5 mam mi to asi zachranilo nehodu (odbocujici clovek bez blinku ze 70 na 30 plny brzdy):
1) Osobne jsem nepřišel na to jak se da vypnout adaptivni tempomat kdyz jej nechci protoze silene brzdi i na nastavenou minimalni vzdalenost a jsem linej to hledat navic nema funkci start & stop
2) Udrzovani v pruhu je pouze nad 70 km/h jinak funguje vyborne
3) Starsi interier na to ze je to auto z roku 2016 - jeden malej display ve stredu panelu - je poznat ze o rok pozdeji vysel novej model A5
4) Diesel nema zvuk a DPF vyndavat nechci pokud bych kupoval dalsi auto byla by to pravdepodobne S5 nebo S7 ktera se dela pouze v benzinu - coz nekdo zase uvita protoze to auto nejde slyset vepredu ani vzadu.
5) Dekl v kufru pri prejeti retarderu nebo nejake nerovnosti vzdycky tukne coz je u auta s porizovaci cenou 2,2 mil. fatalni chyba ale asi by to slo nejak lip pridelat pripadne jde vyndat
6) Vepredu je A5 kor v Sline strasne snizena a ma vystouplej spoiler takze z duvodu jistoty parkuju vsude zadkem a v podzemnich garazich (treba narodni divadlo) je taky sranda
Nemenil bych a znovu doporucuju
https://imgur.com/a/FH2fqgk
Najezd 10 000 km / rok je naprosto v poradku i pro TDI zalezi jak se k tomu bude dotycny chovat. Pri tomto najezdu je nemozny ze by cestoval kazdy den pouze 3 km tam a 3 km zpet. Diesel se do techto aut nekupuje na usporu paliva ale protoze rozlozeni benzinovych vs dieselovych modelu je asi 1:1000. DPF se u me vypaluje cca kazdych 1000-1200 km a muj najezd je zhruba take 10 000 / rok. O vypalovani clovek ani nevi a muze jet klidne i mestem 50 km/h a na konci cesty zjisti ze je hotovo. Voda je ohrata na 90 po 5 minutach jizdy a olej je na 90°C po cca 7 km pri udrzovani pod 2000 otackama to jsem si nevymyslel ale jedna se o realny data se kteryma jezdim navic je zima v lete to bude urcite jeste rychlejsi.
Spotřeba u 3.0L je bezne 6 - 8.5 / 100 s ne uplne lehkou a predpisovou jizdou (standardne jezdim v dynamic) takze dvoulitr si dokazu predstavit okolo 4.5-5 / 100.
Vadi mi pouze 6 veci z toho 2 jsou z casti bezpecnostnich/automatickych prvku priplatkove vybavy - automaticky brzdeni pred prekazkou je teda skvely a urcite doporucuju zkusit najit kus ktery to ma. I za tak kratkou chvilku co A5 mam mi to asi zachranilo nehodu (odbocujici clovek bez blinku ze 70 na 30 plny brzdy):
1) Osobne jsem nepřišel na to jak se da vypnout adaptivni tempomat kdyz jej nechci protoze silene brzdi i na nastavenou minimalni vzdalenost a jsem linej to hledat navic nema funkci start & stop
2) Udrzovani v pruhu je pouze nad 70 km/h jinak funguje vyborne
3) Starsi interier na to ze je to auto z roku 2016 - jeden malej display ve stredu panelu - je poznat ze o rok pozdeji vysel novej model A5
4) Diesel nema zvuk a DPF vyndavat nechci pokud bych kupoval dalsi auto byla by to pravdepodobne S5 nebo S7 ktera se dela pouze v benzinu - coz nekdo zase uvita protoze to auto nejde slyset vepredu ani vzadu.
5) Dekl v kufru pri prejeti retarderu nebo nejake nerovnosti vzdycky tukne coz je u auta s porizovaci cenou 2,2 mil. fatalni chyba ale asi by to slo nejak lip pridelat pripadne jde vyndat
6) Vepredu je A5 kor v Sline strasne snizena a ma vystouplej spoiler takze z duvodu jistoty parkuju vsude zadkem a v podzemnich garazich (treba narodni divadlo) je taky sranda
Nemenil bych a znovu doporucuju
https://imgur.com/a/FH2fqgk
Re: Koupě ojetého auta ( do 50 000 km ) do 500 000
Běž do pěkného benzínu..