Stepan píše:Snowmann: problém by byl furt stejnej. 200k je hodně, ale potřebuješ je tam mít i jindy než v pár stovkách před omezovačem. Už taková 1.8TSI oktávka je velmi svižné auto a to má oproti BRZ víc kilo a míň koní. Ale turbo koně jsou prostě jiný. Sám si to psal, jak ti Bond ve 140i v přímém srovnání s M3 E46 napráskal. Přitom údaj v kolonce ... (kW) by žádnou dominanci nenapovídal.
Tím spíš u takhle vypadajícího auta, prostě nechceš, abys řešil, jestli ti to TDIčko proti kopci ujede nebo ne. Možná i ta 1.6T z Levorgu by ve spojení s míň debilní převodovkou předváděla lepší divadlo než ten dvoulitr. To je holt, navíc v kombinaci se všema EUR normama, na atmosférické plnění málo.
Ano M140i mi v zrychleni v M3 natrhla prdel a rovnako by to dopadlo aj s pri mojej M135i vs E46 M3, no keby som si mal medzi nimi vybrat tak vzdy bych volil M3! Ako celok je proste zladenejsia a je mozne z nej dostat viac. A toho vykonu je tam proste tak ci tak dost na to aby sa za ziadnych okolnosti necitil ako brzda...
To mi ale prislo ako problem pri GT86, ze kvoli tomu objemu a naladeniu, tomu chyba ten rychlostny nadhlad, no k charakteru auta by mi turbo fakt sa nehodilo. Tu by proste dobre naladena 2,5 s vyrovnanejsou krivkou urobila fakt citelny rozdiel, ked uz len ta obycajna v Outbacku ma 236Nm...