Volkswagen obecne
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27894
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
Kavis: není žádné tajemství, že dealeři vydělávají na servisu. Sám píšeš, že nejezdíš do autorizáku, takže i když zaměstnavatel provozuje 130 aut, ale nejezdí s nimi do autorizované sítě, nemůže nikdo čekat, že se nepřetrhnout, když pak mají něco řešit. Kdž vše řeší mimo autorizák, tak ať tam řeší i tu záruku
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
Jo, postupy při reklamaci aku, jsou šílené. To rychleji vyměníš motor...
Mě na M2 psal palubák, že je aku po smrti, nabili jsme ji, za 2 dny zase hláška. Nabili znovu, diagnostikou smazali hlášení a je pokoj, asi nějaký šotek.
Osobně jako majitel autoparku Fabií, bych si tu baterku koupil za svoje, než nechat auto stát kvůli pár korunám. Když se pak vyreklamuje, tak jen dobře.
Mě na M2 psal palubák, že je aku po smrti, nabili jsme ji, za 2 dny zase hláška. Nabili znovu, diagnostikou smazali hlášení a je pokoj, asi nějaký šotek.
Osobně jako majitel autoparku Fabií, bych si tu baterku koupil za svoje, než nechat auto stát kvůli pár korunám. Když se pak vyreklamuje, tak jen dobře.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Volkswagen obecne
Provozuje jich temer 650, odhadem 130 z toho jsou skodovky. V dobe blokove vyjimky se z financniho hlediska nedivim, ze nechce velkoobchod s autodily jezdit do oe, kdyz si dily vezme za nakup ze svych zasob a prace je u nezavislych mnohem levnejsi a kolikrat i kvalitnejsi, nez v autorizaku. Me minule zamestnani byl prijimaci technik v OE, takze jsem se s nim ani nehadal, jen me ta doba zarazila, zjistit, jestli je baterka v riti a jestli auto nebere prouda, kdyz nema, podle me nemusi trvat tyden a ani ty tri dny. O tom z ceho ziji nejsme vepri
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27894
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volkswagen obecne
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Volkswagen obecne
To není žádný šotek ale diletantství servisujícího, který žije v 20tém století.M.Z. píše:Jo, postupy při reklamaci aku, jsou šílené. To rychleji vyměníš motor...
Mě na M2 psal palubák, že je aku po smrti, nabili jsme ji, za 2 dny zase hláška. Nabili znovu, diagnostikou smazali hlášení a je pokoj, asi nějaký šotek.
Dnešní auta jsou pojízdná počítačová síť, optické kabely najdeš v Golfu, Can-Bus známe 30let, a i obyčejná aku má svou externí řídící jednotku, kterou je potřeba pomocí diagnostiky parametrizovat, nikoliv jen vymazat chyby.
Tak se pozná na první pohled jelito, že maže chyby nebo je vyčítá. Stupidní akční členy nebo bloky hodnot nic? Nakódovat, základní nastavení, to trvá pár sekund. I přes mobil to udělám na parkovišti, že jsi byl snad v autorizáku mi ani neříkej. Hodně štěstí, budeš ho potřebovat, aku je na nejlepší cestě k selhání, a při troše štěstí umí i řachnout
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: Volkswagen obecne
Fčera sem viděl Leguána I. gen FL se čtyřma laufama (na každé straně 2) a ze všech se mu dělaly bílé obláčky (čili byly funkční, žádná atrapa) - co to mohlo být? Sem prozatím vždycky viděl jen dva laufy na jedné straně (má to tak i náš leguán).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
Neska sem poprvé viděl "live" v provozu T-Roc, to sem netušil, že se to už prodává. Odzadu, z boku i zepředu pěkné, nenadchne, neurazí. Tipuju, že to byl nějaký R-line nebo jaktozovou, prostě woku lahodnější verze.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.