Tak stalo by za to ty schopnosti kvantifikovat... kdyz jsem stridal 991 c4s a f80 prislo mi ze 911 moc nejede... stejne tak srovnani s gts... 130i po FL nebyla na vode taky buh vi jak citelna, takze nesdilim presvedceni o tom, ze je f80nepouzitelnapjanda píše:Jaka cisla by sis tak predstavoval?Bond007 píše:Mas pro tohle nejaky konkretni cisla? Pokud nebylo moc vody, nebo moc snehu, prisla mi diky aktivnimu diffu F80 vcelku efektivni za techhle podminek.., kdyz ted jezdim s quattrem, prijde mi to na limitu mnohem hur ovladatelny, nez RWD...ale mozna je chyba ve me, v 285 21” kolech nebo v tom, ze to vazi pred 2tBavili jsme se o tom, mne to prijde uz na mokru tragicky a snih uz jsem odmitl byt jen pokouset. Staci vlhko a byt limit neni zase tak nizko, tak hranice mezi dobrou trakci a uletem je siroka asi 0,1 mm a s tim motorem je tak narocny ji pokouset... Muzeme nekdy udelat prime srovnani, uvidime. Rikal jsem to uz drive, ale myslim, ze bude stacit mozna i -200 PS ve spickovem aute jine koncepce, abys nemel sanci ujet na mokru a -100 PS na suchu.
Mozna se mylim, mozna mi vytres zrak, je to jen muj pocit a predpoklad. Ale osobne bych si na to nevsadil
Jinak RS6 neni zrovna prototyp nejake mrstne, ovladatelne, vyuzitelne ctyrkolky, to je dalnicni expres. To je taky velmi neefektivni auto, i o tom jsme se bavili...
BMW Divize
Re: BMW Divize
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Nepouzitelna je silne slovo, pouzitelna je, z nejakeho obecneho hlediska je i rychla, ale kdyz poznas, co jde dostat z jinych aut z podstatne mensim vykonem, s jakou spotrebou, s jakymi pocity... Tak proste netesi, protoze vis, o kolik by to mohlo byt lepsi, kdyby to ci ono.Bond007 píše:Tak stalo by za to ty schopnosti kvantifikovat... kdyz jsem stridal 991 c4s a f80 prislo mi ze 911 moc nejede... stejne tak srovnani s gts... 130i po FL nebyla na vode taky buh vi jak citelna, takze nesdilim presvedceni o tom, ze je f80nepouzitelna
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
S tím se dá v pricipu souhlasitpjanda píše:Pro me je jsou hlavni problemy dva. Prvnim je mira vyuzitelnosti potencialu za jakychkoli jinych nez optimalnich podminek. Jednak samo maximum je relativne nizko kvuli limitum koncepce, 450 turbokoni v aute s motorem vpredu a RWD je omezujici. Na mokru budu velmi pravdepodobne rychlejsi s E90, kdyby F80 mela atmosfericky motor, je to mnohem lepsi auto, i kdyz by byla na 0-400 m pomalejsi.Arnie J píše:pjanda: Takže hlavní problémy jsou, že je to při rychlé jízdě o hubu (nebo prostě ten výkon nejde naplno vytěžit) a moc to žere? Nepsalo se třeba o F30 335i, že je hodně efektivní?
Ale budiz, to by jeste az tak nevadilo, potiz mam nakonec hlavne s tim, jak se clovek v tak nedokonale ovladatelnem aute s tak ostrou hranici mezi drzicim a nedrzicim zadkem treba na mokru nadre, aby se ji vubec byl schopen blizit a co je pak vysledkem. Par set km takove jizdy je naprosto vycerpavajicich, hrajete si s maximem mozneho, vyzaduje to mimoradnou pozornost, protoze zadek bez vahani ulitne ve 180 na ctyrku pri prejizdeni z pruhu, cokoli takoveho... A nakonec jedete asi tak rychle, jako nekdo schopny s Octavii RS230 s prstem v nose.
S tim se tezko smiruji. Nebavim se, vytaci me to, jak to nejde dostat se dal. A rikam si, k cemu to tedy je?
Druhy problem je efektivita motoru, ktery zvladne za 30 podobnou prumernou rychlost co jiny za 15. Znovu, k cemu to? Ten R6 reaguje ve vsech pasmech otacek pomaleji nez 2,0 TSI 300, bez prehaneni, takze nedostavate v podstate zadnou pridanou hodnotu.
Ale mozna je problem jen jeden: Wannabe Fittipaldi. Tim to bude
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
V mých očích je M3 pořád zábavnější než koncern co se týče pocitů.
Re: BMW Divize
Problem s autama je, ze je to jak se zenskyma... nejlepsi je vzdycky ta cizi ![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Jezdim s F80 i na mokru a snehu a nevidim problem v ovladatelnosti toho auta za takovych podminek.
Prijde mi chovani auta dosti hodne na to, co lide prezentuji v recencich![Big hug :ymhug:](./images/smilies/6.gif)
Prijde mi chovani auta dosti hodne na to, co lide prezentuji v recencich
![Big hug :ymhug:](./images/smilies/6.gif)
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 2009
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: BMW Divize
Jezdím na čistém ledu se zavázanýma očima, řídím jednou rukou a druhou masturbuji, řadím rychlosti a držím v ní cigáro, lahváč, jointa a mobil, zatímco v mysli provádím 7 typů meditací zároveň a vylepšuji současné teorie kvantové fyziky, a nezdá se mi, že by mi ovladatelnost auta činila jakékoli obtíže; naopak vnímám při jízdě maximální pocit bezpečí, sucha a ochrany.
Jinými slovy kdo se bojí, nesmí do lesa, aneb recenze píší lidé, kteří se nenaučili pořádně řídit, tak si to alepoň kompenzují grafomanstvím.![Pirate :ar!](./images/smilies/116.gif)
![Yin Yang (%)](./images/smilies/75.gif)
Jinými slovy kdo se bojí, nesmí do lesa, aneb recenze píší lidé, kteří se nenaučili pořádně řídit, tak si to alepoň kompenzují grafomanstvím.
![Pirate :ar!](./images/smilies/116.gif)
Re: BMW Divize
V te posledni vete citim velkou cast tve sebereflexeLachende Bestien píše:Jezdím na čistém ledu se zavázanýma očima, řídím jednou rukou a druhou masturbuji, řadím rychlosti a držím v ní cigáro, lahváč, jointa a mobil, zatímco v mysli provádím 7 typů meditací zároveň a vylepšuji současné teorie kvantové fyziky, a nezdá se mi, že by mi ovladatelnost auta činila jakékoli obtíže; naopak vnímám při jízdě maximální pocit bezpečí, sucha a ochrany.![]()
Jinými slovy kdo se bojí, nesmí do lesa, aneb recenze píší lidé, kteří se nenaučili pořádně řídit, tak si to alepoň kompenzují grafomanstvím.
![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Chris Harris jednou v nakym testu porovnaval M5 a GS-F na promoklejch okreskach v horach a mel dost podobnej zaver: presto ze je GS-F technologicky sto let za opicema proti M5, nema takovej vykon a parametry, tak je v ni svezeni v realnym svete lepsi a rychlejsi, protoze ten vykon jde pouzit. A samozrejme to bude platit i pro jina srovnani. Jak tu nekdo psal, jet 200km a bejt kazdy 3 vteriny nepredvidatelne na hrane je dost unavny.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: BMW Divize
jen tak na okraj, kolik toho na tom mokru a snehu najezdis s vyplou stabilizaci?MadJoe píše:Jezdim s F80 i na mokru a snehu a nevidim problem v ovladatelnosti toho auta za takovych podminek.
Prijde mi chovani auta dosti hodne na to, co lide prezentuji v recencich
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Mozna na te citlive neovladatelnosti neco je. Nevim jestli nekdo jiny meri casy na mokro, ale tady si M4 moc dobre nevede 99. ze 102 aut
...
https://fastestlaps.com/tracks/autocar- ... ling-track
BMW M4 1:25.70
Ale napr. stara atmosfericka M5?
BMW M5 (E60) 1:08.40
E90
BMW M3 (E92) 1:16.90
To snad museli zmenit layout trati, jinak se mi tomu nechce verit.
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
https://fastestlaps.com/tracks/autocar- ... ling-track
BMW M4 1:25.70
Ale napr. stara atmosfericka M5?
BMW M5 (E60) 1:08.40
E90
BMW M3 (E92) 1:16.90
To snad museli zmenit layout trati, jinak se mi tomu nechce verit.