Tak stalo by za to ty schopnosti kvantifikovat... kdyz jsem stridal 991 c4s a f80 prislo mi ze 911 moc nejede... stejne tak srovnani s gts... 130i po FL nebyla na vode taky buh vi jak citelna, takze nesdilim presvedceni o tom, ze je f80nepouzitelnapjanda píše:Jaka cisla by sis tak predstavoval? Bavili jsme se o tom, mne to prijde uz na mokru tragicky a snih uz jsem odmitl byt jen pokouset. Staci vlhko a byt limit neni zase tak nizko, tak hranice mezi dobrou trakci a uletem je siroka asi 0,1 mm a s tim motorem je tak narocny ji pokouset... Muzeme nekdy udelat prime srovnani, uvidime. Rikal jsem to uz drive, ale myslim, ze bude stacit mozna i -200 PS ve spickovem aute jine koncepce, abys nemel sanci ujet na mokru a -100 PS na suchu.Bond007 píše:Mas pro tohle nejaky konkretni cisla? Pokud nebylo moc vody, nebo moc snehu, prisla mi diky aktivnimu diffu F80 vcelku efektivni za techhle podminek.., kdyz ted jezdim s quattrem, prijde mi to na limitu mnohem hur ovladatelny, nez RWD...ale mozna je chyba ve me, v 285 21” kolech nebo v tom, ze to vazi pred 2t
Mozna se mylim, mozna mi vytres zrak, je to jen muj pocit a predpoklad. Ale osobne bych si na to nevsadil
Jinak RS6 neni zrovna prototyp nejake mrstne, ovladatelne, vyuzitelne ctyrkolky, to je dalnicni expres. To je taky velmi neefektivni auto, i o tom jsme se bavili...
BMW Divize
Re: BMW Divize
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Nepouzitelna je silne slovo, pouzitelna je, z nejakeho obecneho hlediska je i rychla, ale kdyz poznas, co jde dostat z jinych aut z podstatne mensim vykonem, s jakou spotrebou, s jakymi pocity... Tak proste netesi, protoze vis, o kolik by to mohlo byt lepsi, kdyby to ci ono.Bond007 píše:Tak stalo by za to ty schopnosti kvantifikovat... kdyz jsem stridal 991 c4s a f80 prislo mi ze 911 moc nejede... stejne tak srovnani s gts... 130i po FL nebyla na vode taky buh vi jak citelna, takze nesdilim presvedceni o tom, ze je f80nepouzitelna
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
S tím se dá v pricipu souhlasit . Jen já bych osobně M3 za koncern zatím neměnil, pokud bych k tomu nebyl donucen okolnostmi Nicméně je to asi dáno taky tím, že auto není můj primární pracovní nástroj a tím pádem mě ani ty neefektivnosti tolik netrápí.pjanda píše:Pro me je jsou hlavni problemy dva. Prvnim je mira vyuzitelnosti potencialu za jakychkoli jinych nez optimalnich podminek. Jednak samo maximum je relativne nizko kvuli limitum koncepce, 450 turbokoni v aute s motorem vpredu a RWD je omezujici. Na mokru budu velmi pravdepodobne rychlejsi s E90, kdyby F80 mela atmosfericky motor, je to mnohem lepsi auto, i kdyz by byla na 0-400 m pomalejsi.Arnie J píše:pjanda: Takže hlavní problémy jsou, že je to při rychlé jízdě o hubu (nebo prostě ten výkon nejde naplno vytěžit) a moc to žere? Nepsalo se třeba o F30 335i, že je hodně efektivní?
Ale budiz, to by jeste az tak nevadilo, potiz mam nakonec hlavne s tim, jak se clovek v tak nedokonale ovladatelnem aute s tak ostrou hranici mezi drzicim a nedrzicim zadkem treba na mokru nadre, aby se ji vubec byl schopen blizit a co je pak vysledkem. Par set km takove jizdy je naprosto vycerpavajicich, hrajete si s maximem mozneho, vyzaduje to mimoradnou pozornost, protoze zadek bez vahani ulitne ve 180 na ctyrku pri prejizdeni z pruhu, cokoli takoveho... A nakonec jedete asi tak rychle, jako nekdo schopny s Octavii RS230 s prstem v nose.
S tim se tezko smiruji. Nebavim se, vytaci me to, jak to nejde dostat se dal. A rikam si, k cemu to tedy je?
Druhy problem je efektivita motoru, ktery zvladne za 30 podobnou prumernou rychlost co jiny za 15. Znovu, k cemu to? Ten R6 reaguje ve vsech pasmech otacek pomaleji nez 2,0 TSI 300, bez prehaneni, takze nedostavate v podstate zadnou pridanou hodnotu.
Ale mozna je problem jen jeden: Wannabe Fittipaldi. Tim to bude
V mých očích je M3 pořád zábavnější než koncern co se týče pocitů.
Re: BMW Divize
Problem s autama je, ze je to jak se zenskyma... nejlepsi je vzdycky ta cizi
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Jezdim s F80 i na mokru a snehu a nevidim problem v ovladatelnosti toho auta za takovych podminek.
Prijde mi chovani auta dosti hodne na to, co lide prezentuji v recencich
Prijde mi chovani auta dosti hodne na to, co lide prezentuji v recencich
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: BMW Divize
Jezdím na čistém ledu se zavázanýma očima, řídím jednou rukou a druhou masturbuji, řadím rychlosti a držím v ní cigáro, lahváč, jointa a mobil, zatímco v mysli provádím 7 typů meditací zároveň a vylepšuji současné teorie kvantové fyziky, a nezdá se mi, že by mi ovladatelnost auta činila jakékoli obtíže; naopak vnímám při jízdě maximální pocit bezpečí, sucha a ochrany.
Jinými slovy kdo se bojí, nesmí do lesa, aneb recenze píší lidé, kteří se nenaučili pořádně řídit, tak si to alepoň kompenzují grafomanstvím.
Jinými slovy kdo se bojí, nesmí do lesa, aneb recenze píší lidé, kteří se nenaučili pořádně řídit, tak si to alepoň kompenzují grafomanstvím.
Re: BMW Divize
V te posledni vete citim velkou cast tve sebereflexeLachende Bestien píše:Jezdím na čistém ledu se zavázanýma očima, řídím jednou rukou a druhou masturbuji, řadím rychlosti a držím v ní cigáro, lahváč, jointa a mobil, zatímco v mysli provádím 7 typů meditací zároveň a vylepšuji současné teorie kvantové fyziky, a nezdá se mi, že by mi ovladatelnost auta činila jakékoli obtíže; naopak vnímám při jízdě maximální pocit bezpečí, sucha a ochrany.
Jinými slovy kdo se bojí, nesmí do lesa, aneb recenze píší lidé, kteří se nenaučili pořádně řídit, tak si to alepoň kompenzují grafomanstvím.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Chris Harris jednou v nakym testu porovnaval M5 a GS-F na promoklejch okreskach v horach a mel dost podobnej zaver: presto ze je GS-F technologicky sto let za opicema proti M5, nema takovej vykon a parametry, tak je v ni svezeni v realnym svete lepsi a rychlejsi, protoze ten vykon jde pouzit. A samozrejme to bude platit i pro jina srovnani. Jak tu nekdo psal, jet 200km a bejt kazdy 3 vteriny nepredvidatelne na hrane je dost unavny.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: BMW Divize
jen tak na okraj, kolik toho na tom mokru a snehu najezdis s vyplou stabilizaci?MadJoe píše:Jezdim s F80 i na mokru a snehu a nevidim problem v ovladatelnosti toho auta za takovych podminek.
Prijde mi chovani auta dosti hodne na to, co lide prezentuji v recencich
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Mozna na te citlive neovladatelnosti neco je. Nevim jestli nekdo jiny meri casy na mokro, ale tady si M4 moc dobre nevede 99. ze 102 aut ...
https://fastestlaps.com/tracks/autocar- ... ling-track
BMW M4 1:25.70
Ale napr. stara atmosfericka M5?
BMW M5 (E60) 1:08.40
E90
BMW M3 (E92) 1:16.90
To snad museli zmenit layout trati, jinak se mi tomu nechce verit.
https://fastestlaps.com/tracks/autocar- ... ling-track
BMW M4 1:25.70
Ale napr. stara atmosfericka M5?
BMW M5 (E60) 1:08.40
E90
BMW M3 (E92) 1:16.90
To snad museli zmenit layout trati, jinak se mi tomu nechce verit.