BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Vrooom píše:PJ, vzdyt Z4M nebylo v dobe vzniku zadny vybrouseny diamanat, to bylo porsche, v tom vidim docela podobnost s prefoukanou M3 :-) a urcitym charakterem auta.
Mne vyhovovala. Tady je alfou a omegou motor - turbo a lehky zadek klasicke koncepce je kosa na kameni, zvlast kdyz to turbo ma daleko k dokonalosti. Z4MC navic mela vice kil na zadku, takze takce byl kopec... Nemohl jsem si stezovat, s F80 v tomto smeru nevidim podobnost.

Nicmene prodal jsem ji proto, ze mi BMW nebyl schopno - pres puvodni slib - oficialne odstranit omezovac rychlosti. Takze bych nerekl, ze muj rychlostni fundamentalismus ;) je novinkou. Auto pro me vzdy muselo fungovat z hlediska rychlosti a efektivity, paklize melo byt plne uspokojive. Zabavnost a precizni ovladatelnost tehdy nebyla zase tak nedostatkovym zbozim, dnes neexistuje turbo, ktere by dovolovalo si dokonale hrat s limity trakce silne zadokolky s motorem vpredu treba na mokru, zmar pri takove jizde me nici...
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

pavproch píše:Kruh se uzavřel, v ex -pj- 330i e90 sem seděl poprvé 31.7.2011 a neska podruhé.... Deed is done. S mmirou sme si plácli. Na začátku března budu mít "nový" služebák. :D
Pamatuji to velice zive, kdo by tehdy rekl, ze to takhle dopadne ;) Gratulace, podle me porad jedna z nejlepsich v Evrope..
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
M.Z.
Letec
Příspěvky: 5749
Registrován: úte 28 srp 13:23
Bydliště: FM

Re: BMW Divize

Příspěvek od M.Z. »

970ka píše:
Bond007 píše:
Stepan píše:Vám 911 s TP přijde okázalé?
Prijed s nim na jednani a uvidis :))
Taky mi bylo sděleno na jednom úřadu ať to nechávám / 911 /někde za rohem a neprovokuji.
To byla sociálka, ne? :D
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

970ka píše:
Bond007 píše:
Stepan píše:Vám 911 s TP přijde okázalé?
Prijed s nim na jednani a uvidis :))
Před lety jsem takhle přijel na jednání do Germánie a díky Porschi na mě nekoukali jako na doubka z východu a od tý doby mám skvělý kontakt pro můj bussines,ale tady to asi tak nefunguje,to máš asi recht,záleží asi ,čemu se kdo věnuje a jak se potřebuje prezentovat.Taky mi bylo sděleno na jednom úřadu ať to nechávám / 911 /někde za rohem a neprovokuji.

Pavproch,to šel ten nový motor zase kakat ? To se mi ani nechce věřit,někde tam musí být nějaká chyba.
Obcas to zafunguje, ale to je tak 1 pripad ze 100... vzhledem k tomu ze ze firemne 911 pouzivame, tak mam celkem reprezentativni vzorek
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

pjanda píše:
Vrooom píše:PJ, vzdyt Z4M nebylo v dobe vzniku zadny vybrouseny diamanat, to bylo porsche, v tom vidim docela podobnost s prefoukanou M3 :-) a urcitym charakterem auta.
Mne vyhovovala. Tady je alfou a omegou motor - turbo a lehky zadek klasicke koncepce je kosa na kameni, zvlast kdyz to turbo ma daleko k dokonalosti. Z4MC navic mela vice kil na zadku, takze takce byl kopec... Nemohl jsem si stezovat, s F80 v tomto smeru nevidim podobnost.

Nicmene prodal jsem ji proto, ze mi BMW nebyl schopno - pres puvodni slib - oficialne odstranit omezovac rychlosti. Takze bych nerekl, ze muj rychlostni fundamentalismus ;) je novinkou. Auto pro me vzdy muselo fungovat z hlediska rychlosti a efektivity, paklize melo byt plne uspokojive. Zabavnost a precizni ovladatelnost tehdy nebyla zase tak nedostatkovym zbozim, dnes neexistuje turbo, ktere by dovolovalo si dokonale hrat s limity trakce silne zadokolky s motorem vpredu treba na mokru, zmar pri takove jizde me nici...
A bavime se o klasicke M3, competition, nebo dokonce CS? S kazdou vyssi verzi pokazde recenzenti zminuji jak se auto uklidni. O zakladni M3 F80 se opravdu traduje, ze je tak trochu tricky a ma problem prenest vykon na povrch.

A co nejaky ten lexus F-series? Jsou to tezka auta s automatem, ale jizdne je chvali?!

Btw zkouseli jste nekdo davat na auto tuzsi stabilizatory? Z4 by si zaslouzila lepsi grip na predku, prijde mi jak je mekka, ze to dlouho trva nez se zatizi predek.
https://www.tunershop.de/shop/h-r-stabi ... coupe.html
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

PP: Tak velka gratulacia, to auto je skvele a mozes dakovat mojej pritulke ze povedala ze dalsie auto musi byt kombajn ;))
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

@-pj: tohle sem tu tehdy napsal
pavproch píše:Tak sem přišel o iluzi... sem si myslel, že jezdím (docela) rychle... nejezdím.... před chvílí sme s pj dali menší společnou "rekreační" vyjíždku ČB-Velešín a zpět (2x, Bohoušku, 2x...) mno, chvílema sem ho i uvisel na dohled (dlouhý, místama hooodně dlouhý dohled...) :D
Jo a taky v čistotě práce s plynem a brzdou mám ještě určité rezervy, no....
Dodneška si pamatuju to i to. Obzvláště ta "čistota" jízdy -pj- se mi pokaždé, dyž mi to "cukne", vybavuje velmi zřetelně..... ^:)^

@snow: já už potřebu "auta s batohem" nemám tak akutní, děcuři už vyrostli a nechtějí se mnou/náma jezdit.... a ve firmě už mám dost jiných "nákladních" aut.... to moje budoucí "tunel" mezi zadními sedadly má, takže jedny nebo dvoje lyže strčím dovnitř a víc asi už nepotřebuju.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Vrooom píše:A bavime se o klasicke M3, competition, nebo dokonce CS? S kazdou vyssi verzi pokazde recenzenti zminuji jak se auto uklidni. O zakladni M3 F80 se opravdu traduje, ze je tak trochu tricky a ma problem prenest vykon na povrch.
Necetl jsem jedinou recenzi na F80, ktera by reflektovala alespon 50 % reality, takze z toho bych si obrazek nedelal. Osobne bych rekl naopak - cim vice chce, tim hure. Efektivita motoru klesa geometrickou radou, ovladatenost stale horsi, prodlevy vetsi atp. Jinak CP maximalne (tovarne) uzpusobeny vyuziti potencialu. Ale jel jsem se vsim, vc. CS a z popsanych problemu neni uniku, F80 marni mozna i 100 koni oproti tomu, jak dokazi potencial vyuzivat dnesni nejlepsi auta.
Vrooom píše:A co nejaky ten lexus F-series? Jsou to tezka auta s automatem, ale jizdne je chvali?!
Ve vyssich rychlostech absolutne neovladatelna auta.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

pavproch píše:Dodneška si pamatuju to i to.
Az to budes mi, zajed, udelame revival, oslavu preziti :)
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
Snowman000
Letec
Příspěvky: 5661
Registrován: čtv 17 bře 09:36
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od Snowman000 »

pjanda píše:Tak uvidime, z koho udela viteze WLTP a pak nove limity CO2 pro 2020/2021, to bude dalsi zlom. Ja se pro tuto chvili predzasobil par pre-WLTP auty, ktera lehce upravim k obrazu svemu a uvidime...
Vitazom podla mna su japonci a korejci...maju male a jednoduche portfolio, plne malych aut bez vykonnych verzii a hlavne nemaju zakaznikov ktori im daju kazdu zmenu vyzrat a najviac si to odskace Mergl s BMW...cele mi to pripomina 70-te roky v US...

PP: myslim, ze nakoniec si ty vhodnejsi kupca ako ja :ymapplause:
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Odpovědět