BMW Divize
Re: BMW Divize
stejne by si zaslouzila prelakovat. ty BMW vodou reditelne laky prd vydrzi.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Dej mi pár dnů, kdyžtak zavolám.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: BMW Divize
Ides volat do bmw kolko dielov este bude mat ten serial s novym motorom?
Inak toto si mal spravit uz davno. Za cenu toho motora si mohol mat rovnake zanovne auto.
Inak toto si mal spravit uz davno. Za cenu toho motora si mohol mat rovnake zanovne auto.
Re: BMW Divize
Jo, toto je vec ktoru som si uvedomil pred par rokmi, sice pri inych autach ale ono to plati tak nejak obecne a opakuje sa to. Aj to auto za 200% ceny bude zase tak dobre, ze prekonat ho co i len trochu uz zase stoji nasobne viac. Alebo bude tak nekompromisne, ze sa posuva do uplne inej sfery pouzitia.pjanda píše: Latka je tady tak vysoko, ze ji pak prekonate o 10 procent autem za 200 % ceny.
Re: BMW Divize
uz tu zaznel navrh na jednu ameriku, doslo mi, ze je potreba zminit jeste jednu.Jedi píše:pjanda: Dobry den, zvazujem kupu M2 Competition manual. Nie vsetko sa mi na tom aute paci, motoru tiez podla mna chyba vykonova spicka. Doporucite mi nieco ine za podobne peniaze (70-80k EUR)? Keby to malo byt o dost zaujimavejsie, zniesol by som aj dobry automat. Dakujem.
za tyhle penize se da koupit Mustang GT350, coz je uzasne auto jak pro normalni jezdeni, tak pro svezeni okruh. jeho velkou vyhodou oproti M2 Comp je ta velka atmosfera vepredu. jeden z nejlepsich motoru, co jsem zazil (M3 E46 a 911 nevyjimaje)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Neni to prilis tazke a neohrabane?
Re: BMW Divize
tezke to je, ale neohrabane fakt ne. velikost a hmotnost to zazracne maskuje
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: BMW Divize
Docela me prekvapilo jak mas siroky gumy nova Z4 255 predek a 275 zadek.
Wtf, ta nedostacivost?? To za to muze ten tezky cumak? Celkove tech 1630 kg s palivem je hnus. Ja bych radsi snad alpine s automatem ...
https://youtu.be/yJTU0B90Cl4?t=380
Wtf, ta nedostacivost?? To za to muze ten tezky cumak? Celkove tech 1630 kg s palivem je hnus. Ja bych radsi snad alpine s automatem ...
https://youtu.be/yJTU0B90Cl4?t=380
Re: BMW Divize
Tenhle pohled chápu a pro daily se snažím taky zachovat maximum oem dílů. Ono naštěstí dneska často stačí jen málo dílů a najednou je z toho úplně jiný auto než vyjelo z fabriky a přitom prakticky bez omezení pro daily využití (úplně typicky kombinace: eko-převod, ecu, desky a geometrie). Každopádně hodně štěstí v úpravách, podle mě je to v dnešní době krok správným směrem.pjanda píše:Beru je tak, hlavne kvuli konzistenci, "udrzovatelnosti", opakovatelnosti. Pro me je na jednu stranu auto zabava, na druhou stranu nemam moc cas se bavit, takze chci, aby fungovalo pri normalnim pouziti a kdyz je napr. treba vymenit brzdy, at mi je vymeni kdekoli v CR hned ze skladu a nemusim objednavat nejakou sadu z USA a 14 dnu brzdit padakem... To same pri nejake nehode, praklem kole, cemkoli, proste preferuji seriove dily. A take chci, abych auto jako takove popr. mohl mit znovu, tj. koupit druhe po urcitych km, nahradit ukradene, cokoli. Nejake unikatni stavby jsou pro toto vsechno nevhodne.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).