BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Kdyby byla černá, beru hned.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

stejne by si zaslouzila prelakovat. ty BMW vodou reditelne laky prd vydrzi.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16740
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: BMW Divize

Příspěvek od pavproch »

Dej mi pár dnů, kdyžtak zavolám.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Ides volat do bmw kolko dielov este bude mat ten serial s novym motorom? :D

Inak toto si mal spravit uz davno. Za cenu toho motora si mohol mat rovnake zanovne auto.
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

pjanda píše: Latka je tady tak vysoko, ze ji pak prekonate o 10 procent autem za 200 % ceny.
Jo, toto je vec ktoru som si uvedomil pred par rokmi, sice pri inych autach ale ono to plati tak nejak obecne a opakuje sa to. Aj to auto za 200% ceny bude zase tak dobre, ze prekonat ho co i len trochu uz zase stoji nasobne viac. Alebo bude tak nekompromisne, ze sa posuva do uplne inej sfery pouzitia.
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

Jedi píše:pjanda: Dobry den, zvazujem kupu M2 Competition manual. Nie vsetko sa mi na tom aute paci, motoru tiez podla mna chyba vykonova spicka. Doporucite mi nieco ine za podobne peniaze (70-80k EUR)? Keby to malo byt o dost zaujimavejsie, zniesol by som aj dobry automat. Dakujem.
uz tu zaznel navrh na jednu ameriku, doslo mi, ze je potreba zminit jeste jednu.

za tyhle penize se da koupit Mustang GT350, coz je uzasne auto jak pro normalni jezdeni, tak pro svezeni okruh. jeho velkou vyhodou oproti M2 Comp je ta velka atmosfera vepredu. jeden z nejlepsich motoru, co jsem zazil (M3 E46 a 911 nevyjimaje)
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
911T
Mistr volantu
Příspěvky: 559
Registrován: úte 06 pro 17:14

Re: BMW Divize

Příspěvek od 911T »

Neni to prilis tazke a neohrabane?
Uživatelský avatar
mmira
Moderátor
Příspěvky: 5088
Registrován: pon 07 úno 22:51

Re: BMW Divize

Příspěvek od mmira »

tezke to je, ale neohrabane fakt ne. velikost a hmotnost to zazracne maskuje
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

Docela me prekvapilo jak mas siroky gumy nova Z4 255 predek a 275 zadek.

Wtf, ta nedostacivost?? To za to muze ten tezky cumak? Celkove tech 1630 kg s palivem je hnus. Ja bych radsi snad alpine s automatem ...
https://youtu.be/yJTU0B90Cl4?t=380
Uživatelský avatar
jarka
Letec
Příspěvky: 2831
Registrován: stř 16 úno 10:46
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od jarka »

pjanda píše:Beru je tak, hlavne kvuli konzistenci, "udrzovatelnosti", opakovatelnosti. Pro me je na jednu stranu auto zabava, na druhou stranu nemam moc cas se bavit, takze chci, aby fungovalo pri normalnim pouziti a kdyz je napr. treba vymenit brzdy, at mi je vymeni kdekoli v CR hned ze skladu a nemusim objednavat nejakou sadu z USA a 14 dnu brzdit padakem... To same pri nejake nehode, praklem kole, cemkoli, proste preferuji seriove dily. A take chci, abych auto jako takove popr. mohl mit znovu, tj. koupit druhe po urcitych km, nahradit ukradene, cokoli. Nejake unikatni stavby jsou pro toto vsechno nevhodne.
Tenhle pohled chápu a pro daily se snažím taky zachovat maximum oem dílů. Ono naštěstí dneska často stačí jen málo dílů a najednou je z toho úplně jiný auto než vyjelo z fabriky a přitom prakticky bez omezení pro daily využití (úplně typicky kombinace: eko-převod, ecu, desky a geometrie). Každopádně hodně štěstí v úpravách, podle mě je to v dnešní době krok správným směrem.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017). :D
Odpovědět