BMW Divize

Audi, BMW, Mercedes, Porsche, Volkswagen ad.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Vrooom
Letec
Příspěvky: 2619
Registrován: sob 19 bře 15:16

Re: BMW Divize

Příspěvek od Vrooom »

K lepšímu nebo horšímu? Člově nikdy u těch FL neví :-D ...
A v čem, líp to žere nerovnosti, líp zatáčí, je přesnější??
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

Vrooom píše:K lepšímu nebo horšímu? Člově nikdy u těch FL neví :-D ...
A v čem, líp to žere nerovnosti, líp zatáčí, je přesnější??
tady vyjimecne k lepsimu, alespon podle me. Rizeni je o neco mensi playstation a podvozek je min gumovej.

Zajimavy je ted srovnani s audi, kde je rizeni o tridu lepsi a komunikativnejsi nez ve 140i.. coz je strasny :) cloveku to ani neprijde pri presunu z bmw do audi, ale pri navratu zpet.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od řidičBOB »

A už máš v Audi vonítko??
Přílohy
A241BFD3-44A0-48A4-BA7D-35A1B3D0E53D.jpeg
No pain, no gain.
Vespa time \m/
jerry
Letec
Příspěvky: 3578
Registrován: čtv 17 bře 17:15

Re: BMW Divize

Příspěvek od jerry »

Bond007: To jako že má audina lepší řízení než báwo? Bývalo to naopak ;)
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Bond007
Economy Run Master
Příspěvky: 2470
Registrován: pon 07 úno 18:18

Re: BMW Divize

Příspěvek od Bond007 »

jerry píše:Bond007: To jako že má audina lepší řízení než báwo? Bývalo to naopak ;)
Bohuzel byvalo.. ted je to realita, i kdyz to rizeni audi je dost tragicky
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

Popravde, co je dneska na BMW opravdu dobre, vyjimecne? Benzinove motory jsou nekonkurenceschopne, uz asi 15 let slechteny, jinak porad stejny manual je mizerny, ovladatelnost bidna. Sam mam pocit, ze snad jen podvozek M, jinak me nenapada vubec nic. I takove veci, na ktere se ted soustredi, jako jsou palubni systemy, mi neprijdou nijak zvlast zajimave... Jak rika Bond, je smutne, co vsechno se najednou da s BMW srovnavat ci co je v nekterych ohledech lepsi.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
doriftonigga
Pan Řidič
Příspěvky: 371
Registrován: sob 09 úno 21:42

Re: BMW Divize

Příspěvek od doriftonigga »

Co je nekonkurenceschopne na benzinovych motorech BMW? Hlavne biturbo M motory mi prijdou skvele. S55 sice nezni dobre jako N54, ale tahne jako lokomotiva a jezdi i pod 10.
R.F.
Autoškolák
Příspěvky: 62
Registrován: úte 01 bře 19:31

Re: BMW Divize

Příspěvek od R.F. »

Já bych řekl, že jako výjimečná se dá (dnes bohužel) nazvat nabídka M2/M3/M4 v manuálu.
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

doriftonigga píše:Co je nekonkurenceschopne na benzinovych motorech BMW?
Vsechno? Trivalce nekomentuji, ctyrvalce jsou treba vedle EA888 vtip - prubehem vykonu, reakcemi, celkovou ovladatelnosti, realnou dynamikou i efektivitou. Naprosto nekonkurenceschopne. Sestivalce maji alespon z absolutniho pohledu prijatelny vykon, maji alespon nejaky charakter a zvuk, daji se na nich najit svetle stranky, ale z hlediska ovladatelnosti, vykonu a efektivity jsou znovu nekonkurenceschopne, nedostanete znovu ani to, co od nejlepsich preplnovanych R4. Cili se muzete tak maximalne tesit z toho, ze mate R6, coz je porad vyjimecne, ma to pekny zvuk, ale... to je tak asi vsechno, budete-li sledovat fakta, mate R6 pro nic, dobre R4 umi dnes vice a efektivneji.
doriftonigga píše:Hlavne biturbo M motory mi prijdou skvele. S55 sice nezni dobre jako N54, ale tahne jako lokomotiva a jezdi i pod 10.
Vidite a me ne. Potykam se obcas s 450 PS S55, coz je krom "verze na vodu" creme de la creme. A ani to se neda. Mizerny vykon a reakce v nizsich otackach, ani jednou v celem spektru otacek to nema misto, kde by to dokazalo opravdu rychle a ostre nastoupit, celkova dynamika je vzhledem k vykonu neadekvatni. Ve vysokych otackach to jede, posledni cca tretina spektra, ale pak je efektivita opravdu mizerna. Je problem s tim jezdit rychle alespon do 29,5/100 (coz je maximum, co ukaze PPC), dlohodobe pod 20 stylem ospravedlnujicim koupit takoveho auta nemozne.

V rychlosti jsem nasel treba fotku presunu 167 km za 74 min (133,9 km/h) za 27,5 l/100 km. S efektivnim autem udelam totez s o 10 litru nizsi spotrebou, to je pro me neprijatelny rozdil, protoze to je 10 litru za nic. A k extremu to ma porad jeste dost daleko, to je pak problem najet 150 km na nadrz.

Znovu nechci rici, ze to nema sve svetle stranky, ale spickovy turbomotor dnes vypada uplne jinak, zejmena neefektivitu je pro me tezke tomu odpustit.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Uživatelský avatar
pjanda
Administrátor
Příspěvky: 3001
Registrován: ned 06 úno 13:20
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW Divize

Příspěvek od pjanda »

R.F. píše:Já bych řekl, že jako výjimečná se dá (dnes bohužel) nazvat nabídka M2/M3/M4 v manuálu.
To je pravda, vyjimecna nabidka to je, auto jako celek ale moc vyjimecne nefunguje. Ani pro "manualniho fundamentalistu", jako jsem ja, to nestaci, aby prehledl zbytek.

Myslim si, ze F80 je/byla posledni M3 s manualem. A pokud nahodou nebude, tak ta pristi to zabije definitivne, protoze... co rika/l Harris
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/mod ... premierou/

Mozna M3 jeste dostanou do late, daji ji 500 PS a 4x4 a bude to zas aspon rychle. Ale pokud k tomu prijde "pro puristy" verze s manualem, ktera ovsem bude mit nizsi vykon a RWD, koupi to jen par skanzenistu, nikoli opravdovych nadsencu. Ti by chteli manual, ale porad chteji i rychle auto a to 450 PS RWD bude vedle 500 PS AWD jen stezi. Takze i lide, co by si ten manual koupili, si ho zase nekoupi, protoze "row-your-own" proste neni vsechno.

BMW pak rekne: "Vidite, my jsme to nabidli a on to nikdo nechce, tak uz to nenabidneme." Ale problem je v tom, ze to skoro nikdo neumi nabidnout, jak by bylo treba. V jinych ohledech spickove sportovni auto s manualem je dnes prakticky neexistujici vec, M3 F80 byla aspon posledni vazne mineny pokus mezi sedany, i tomu ale chybel prinejmensim spickovy manual.

Je to smutne, jen Porsche to pochopilo. Snad se jednou ostatni inspiruji, ale BMW to zjevne pro nejblizsi dobu neplanuje.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Odpovědět