BMW Divize
Re: BMW Divize
K lepšímu nebo horšímu? Člově nikdy u těch FL neví ...
A v čem, líp to žere nerovnosti, líp zatáčí, je přesnější??
A v čem, líp to žere nerovnosti, líp zatáčí, je přesnější??
Re: BMW Divize
tady vyjimecne k lepsimu, alespon podle me. Rizeni je o neco mensi playstation a podvozek je min gumovej.Vrooom píše:K lepšímu nebo horšímu? Člově nikdy u těch FL neví ...
A v čem, líp to žere nerovnosti, líp zatáčí, je přesnější??
Zajimavy je ted srovnani s audi, kde je rizeni o tridu lepsi a komunikativnejsi nez ve 140i.. coz je strasny cloveku to ani neprijde pri presunu z bmw do audi, ale pri navratu zpet.
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Bond007: To jako že má audina lepší řízení než báwo? Bývalo to naopak
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: BMW Divize
Bohuzel byvalo.. ted je to realita, i kdyz to rizeni audi je dost tragickyjerry píše:Bond007: To jako že má audina lepší řízení než báwo? Bývalo to naopak
BMW ///M3 competition
Mini Cooper JCW
Mini Cooper JCW
Re: BMW Divize
Popravde, co je dneska na BMW opravdu dobre, vyjimecne? Benzinove motory jsou nekonkurenceschopne, uz asi 15 let slechteny, jinak porad stejny manual je mizerny, ovladatelnost bidna. Sam mam pocit, ze snad jen podvozek M, jinak me nenapada vubec nic. I takove veci, na ktere se ted soustredi, jako jsou palubni systemy, mi neprijdou nijak zvlast zajimave... Jak rika Bond, je smutne, co vsechno se najednou da s BMW srovnavat ci co je v nekterych ohledech lepsi.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: BMW Divize
Co je nekonkurenceschopne na benzinovych motorech BMW? Hlavne biturbo M motory mi prijdou skvele. S55 sice nezni dobre jako N54, ale tahne jako lokomotiva a jezdi i pod 10.
Re: BMW Divize
Já bych řekl, že jako výjimečná se dá (dnes bohužel) nazvat nabídka M2/M3/M4 v manuálu.
Re: BMW Divize
Vsechno? Trivalce nekomentuji, ctyrvalce jsou treba vedle EA888 vtip - prubehem vykonu, reakcemi, celkovou ovladatelnosti, realnou dynamikou i efektivitou. Naprosto nekonkurenceschopne. Sestivalce maji alespon z absolutniho pohledu prijatelny vykon, maji alespon nejaky charakter a zvuk, daji se na nich najit svetle stranky, ale z hlediska ovladatelnosti, vykonu a efektivity jsou znovu nekonkurenceschopne, nedostanete znovu ani to, co od nejlepsich preplnovanych R4. Cili se muzete tak maximalne tesit z toho, ze mate R6, coz je porad vyjimecne, ma to pekny zvuk, ale... to je tak asi vsechno, budete-li sledovat fakta, mate R6 pro nic, dobre R4 umi dnes vice a efektivneji.doriftonigga píše:Co je nekonkurenceschopne na benzinovych motorech BMW?
Vidite a me ne. Potykam se obcas s 450 PS S55, coz je krom "verze na vodu" creme de la creme. A ani to se neda. Mizerny vykon a reakce v nizsich otackach, ani jednou v celem spektru otacek to nema misto, kde by to dokazalo opravdu rychle a ostre nastoupit, celkova dynamika je vzhledem k vykonu neadekvatni. Ve vysokych otackach to jede, posledni cca tretina spektra, ale pak je efektivita opravdu mizerna. Je problem s tim jezdit rychle alespon do 29,5/100 (coz je maximum, co ukaze PPC), dlohodobe pod 20 stylem ospravedlnujicim koupit takoveho auta nemozne.doriftonigga píše:Hlavne biturbo M motory mi prijdou skvele. S55 sice nezni dobre jako N54, ale tahne jako lokomotiva a jezdi i pod 10.
V rychlosti jsem nasel treba fotku presunu 167 km za 74 min (133,9 km/h) za 27,5 l/100 km. S efektivnim autem udelam totez s o 10 litru nizsi spotrebou, to je pro me neprijatelny rozdil, protoze to je 10 litru za nic. A k extremu to ma porad jeste dost daleko, to je pak problem najet 150 km na nadrz.
Znovu nechci rici, ze to nema sve svetle stranky, ale spickovy turbomotor dnes vypada uplne jinak, zejmena neefektivitu je pro me tezke tomu odpustit.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
Re: BMW Divize
To je pravda, vyjimecna nabidka to je, auto jako celek ale moc vyjimecne nefunguje. Ani pro "manualniho fundamentalistu", jako jsem ja, to nestaci, aby prehledl zbytek.R.F. píše:Já bych řekl, že jako výjimečná se dá (dnes bohužel) nazvat nabídka M2/M3/M4 v manuálu.
Myslim si, ze F80 je/byla posledni M3 s manualem. A pokud nahodou nebude, tak ta pristi to zabije definitivne, protoze... co rika/l Harris
http://www.autoforum.cz/zajimavosti/mod ... premierou/
Mozna M3 jeste dostanou do late, daji ji 500 PS a 4x4 a bude to zas aspon rychle. Ale pokud k tomu prijde "pro puristy" verze s manualem, ktera ovsem bude mit nizsi vykon a RWD, koupi to jen par skanzenistu, nikoli opravdovych nadsencu. Ti by chteli manual, ale porad chteji i rychle auto a to 450 PS RWD bude vedle 500 PS AWD jen stezi. Takze i lide, co by si ten manual koupili, si ho zase nekoupi, protoze "row-your-own" proste neni vsechno.
BMW pak rekne: "Vidite, my jsme to nabidli a on to nikdo nechce, tak uz to nenabidneme." Ale problem je v tom, ze to skoro nikdo neumi nabidnout, jak by bylo treba. V jinych ohledech spickove sportovni auto s manualem je dnes prakticky neexistujici vec, M3 F80 byla aspon posledni vazne mineny pokus mezi sedany, i tomu ale chybel prinejmensim spickovy manual.
Je to smutne, jen Porsche to pochopilo. Snad se jednou ostatni inspiruji, ale BMW to zjevne pro nejblizsi dobu neplanuje.
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n