Nesouhlasím. A naloženou 3,5t dodávku s 2 osákem za sebou (takže pořád skupina B) by řídit mohl a to by nevadilo ? Znám jednoho a ten vodí IVeco Daily a za tím má regulérně "návěs" na 3 auta a každej den točí Praha-Ostrava. To nevadí ? To vadí jen kamion ? To je totiž o člověku. Zodpovědnosti a schopnosti se ovládat a řídit s respektem. Já jsem začal s mokrým řidičákem v 19 jezdit okamžitě mezinárodku (ikdyž pravda se 7,5t autem). Jde to. Ale uznávám, že člověk je plnej naivních představ o fungování prakticky všeho v tom věku a to se promítá do té práce. Naopak já musím říct, že jsem tady měl několik úplně čerstvých řidičů (většina z nich se potatila) a byli MNOHEM lepší, než ti, co jezdili před 30 lety na vojně, kde získali C, případně C+E, pak dělali nějaké seřizovače u pásu a po těch 30letech se rozhodli, že jdou na kamion s návěsem. To byla kurva tragédie pokaždé. A nejhorší je, že ti lidi si neumí přiznat, že na to nemají. Mnoho bylo takových, co za 1 pracovní měsíc nabourali třeba 2 tahače a návěs..2 návěsy..Rekord tady mám asi 3 tahače a 4 návěsy za měsíc. Se jmenoval Anděl. Vůl.jerry píše:A když dotyčný po 2 měsících od získání řidičáku řídí kamion, tak to už je úplně za hranou. Ten debil to samozřejmě na sněhu hodil do škarpy.
A naprosto nejhorší z nejhorších mám zkušenosti s řidičema autobusů. Až na jednoho...a to byl PAN řidič. Omlouvám se vyjímkám, ale pro mě je řidič autobusu a taxikář totéž. Pokaždé hovado co si myslí, že jezdí asi s právem přednosti v jízdě pod majákem a u poloviny se kterými jsem se setkal ani nechápu kde vzali psychotesty.