V6 diesel vs Praha
Re: V6 diesel vs Praha
oni si nepamatujou mě, já si pamatuju je
jooo, pane, projet by se chtěl každej
tak běžte do hajzlu
jooo, pane, projet by se chtěl každej
tak běžte do hajzlu
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: V6 diesel vs Praha
Poridit vykonnejsi LC neni problem, ale musi se nakupovat u Ivana https://www.toyota.ru/new-cars/land-cruiser-prado/
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: V6 diesel vs Praha
tak v Imofe zrovna se zapůjčením problém není, ale když se člověk sveze s už mu obyč verze přijdou o ničem a to hlavně podvozkově, výkon se tak nějak očekává
Stelvio má trochu dotaženější interiér tak by mohlo sedět, ale podvozek jak je vyšší je paradoxně trvrdší.
Stelvio má trochu dotaženější interiér tak by mohlo sedět, ale podvozek jak je vyšší je paradoxně trvrdší.
Re: V6 diesel vs Praha
Kdo konkretne te vylil? Ja s nima mam supr zkusenost, stejne tak lexus praha, nejlepsi prodejci s kterejma jsem spolupracoval a ze jsem za poslednich 10 let videl ledaco pri my frekvenci stridani aut a sirokym vyberuStepan píše:oni si nepamatujou mě, já si pamatuju je
jooo, pane, projet by se chtěl každej
tak běžte do hajzlu
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: V6 diesel vs Praha
jméno bych musel hledat, ale prdel je, že se to bylo po emailový komunikaci, že přijdu na testovačku
Tak jsme se domluvili a jak jsem přijel, tak jsem odjel
Tak jsme se domluvili a jak jsem přijel, tak jsem odjel
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: V6 diesel vs Praha
hlavně jsou bi-xenony a bi-xenony. Pořád jsou takové, na které LEDky nestačí, ale ty v Alfách to rozhodně nejsou...řidičBOB píše:mi by vadily dneska asi bi-xenony...
Re: V6 diesel vs Praha
Ja mel v giulii ty silnejsi bixenony a bylo to uplne v pohode, vykon slusnej, akorat proti matrix a standardnim bi-led svetlum co mam ted byly takovy lehce nazloutly. Stejna tak bixenony v 1er F20, taky brutalni vykon. Oproti tomu led v cupre byly bida.janjan píše:hlavně jsou bi-xenony a bi-xenony. Pořád jsou takové, na které LEDky nestačí, ale ty v Alfách to rozhodně nejsou...řidičBOB píše:mi by vadily dneska asi bi-xenony...
Co na giulii naopak prilis nefungovalo, byly automaticky dalkovy svetla, s tim se nedalo jezdit, furt to vypadalo ze na nekoho jenom blikam + navic nelogicky ovladani. V GSu je vypinam jen kdyz je husta mlha nebo snezeni a fungujou dobre.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: V6 diesel vs Praha
DIscovery jsem kupoval skladovku v listopadu 2018 ještě s V6 benzínem. Dobré auto, můžu doporučit. Ten čtyřválec bych do toho nechtěl, naftu jen pokud bych jezdil přes půl Evropy. XC90 jsem měl taky v hledáčku, ale vyřadil jsem ho kvůli motorům. Dál jsem koukal na Q7, ale přijde mi prostě ošklivá a bezcharakterní. Land Cruiser je humpoláckej a má velmi nešikovně složenou třetí řadu sedadel do boků auta. Potřeboval jsem 7 sedadel. Disco je po dvou měsících a 4000 najetých km super.
Re: V6 diesel vs Praha
Diky, disco se mi libi od malicka, ale s R4 benzinem to podle vseho nejede a zere, V6 benzin se ted ani koupit neda a V6 nafta vychazi draho + je to auto uz hodne velky, stejne tak XC90. Ja nepotrebuju 7 mist, jen by se mi hodil vetsi kufr nez ted (475l) a zadni sedacky deleny na 3ks + svislejsi viko kufru kdyz chci dat dovnitr bike. A ano LC200 ma sedacky dementne vyklapeci do strany, ale to je stejne auto mimo moji ligu.lambdamen píše:DIscovery jsem kupoval skladovku v listopadu 2018 ještě s V6 benzínem. Dobré auto, můžu doporučit. Ten čtyřválec bych do toho nechtěl, naftu jen pokud bych jezdil přes půl Evropy. XC90 jsem měl taky v hledáčku, ale vyřadil jsem ho kvůli motorům. Dál jsem koukal na Q7, ale přijde mi prostě ošklivá a bezcharakterní. Land Cruiser je humpoláckej a má velmi nešikovně složenou třetí řadu sedadel do boků auta. Potřeboval jsem 7 sedadel. Disco je po dvou měsících a 4000 najetých km super.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k