Honda obecně
Re: Honda obecně
Přesně. Sedačky to má katastrofální.
Jinak 4x4 sme ažtak moc nevyzkoušeli, ale zdá se, že to je fuckt něco jako haldex či xdrive.
Ale CRV 2.0 i bez turbítka (je to ročník 2016, nalítáno ani ne 30tis km) má katastrofální jízdní vlastnosti (plave po cestě zprava doleva jak ožralej) a debilní zpřevodování od trojky nahoru (strašně dlouhé). Když to jízdně srovnám s naším leguánem, tak "nedostatečná". Určitě.
Jinak 4x4 sme ažtak moc nevyzkoušeli, ale zdá se, že to je fuckt něco jako haldex či xdrive.
Ale CRV 2.0 i bez turbítka (je to ročník 2016, nalítáno ani ne 30tis km) má katastrofální jízdní vlastnosti (plave po cestě zprava doleva jak ožralej) a debilní zpřevodování od trojky nahoru (strašně dlouhé). Když to jízdně srovnám s naším leguánem, tak "nedostatečná". Určitě.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Honda obecně
Jo, vlastně jedno pozitivum bych tam našel - motor je dokonale odhlučněný, to jo.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Honda obecně
Jo a ešče jedna věc - to CRV je zplynované (LPG) a ... jen potvrzení toho, co tu odjakživa hlásím - plyn mi NEVER EVER nesmí přes práh auta. Odmyslím-li fanatismus majitele, který by si pro ušetřených pár korun snad aji do pekla zašel, tak ten opruz na benzinkách s doplňováním (navíc každých cca 250km, bo to má toroid enem 35kg/50litrů). Brrrr!!!!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Honda obecně
No jo, to jsou ty atmosféry, když mají aspoň 3 litry, 6 válců a tahají lehké auto, tak je to hezké, jinak jsou už dnes mimo i pro skalního fandu
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Honda obecně
Nebo 2 litry, 4 válce a superlehké auto = Miata
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: Honda obecně
Tak to jsem 3 roky asi jezdil úplně jinou Hondou CRV než ty. Za mě sedačky naopak super. Auto rozhodně naplavalo zleva doprava. Motoricky to odpovídalo dvoulitru a že bych nějak strádal, to se fakt říct nedá.pavproch píše:Přesně. Sedačky to má katastrofální.
Jinak 4x4 sme ažtak moc nevyzkoušeli, ale zdá se, že to je fuckt něco jako haldex či xdrive.
Ale CRV 2.0 i bez turbítka (je to ročník 2016, nalítáno ani ne 30tis km) má katastrofální jízdní vlastnosti (plave po cestě zprava doleva jak ožralej) a debilní zpřevodování od trojky nahoru (strašně dlouhé). Když to jízdně srovnám s naším leguánem, tak "nedostatečná". Určitě.
Re: Honda obecně
Tak abych shrnul zpáteční cestu
globálně = nic nového
podrobně: sedadla naprd, ešče fčíl mě bolí prtel, motor a jeho zpřevodování naprd (bo sebemenší kopeček proti nám = za pět nebo i za čtyři pro udržení konstatní 130) a zplynování mi NIKDY nesmí přes práh garáže.
Ale jinak je to fajn auto....
globálně = nic nového
podrobně: sedadla naprd, ešče fčíl mě bolí prtel, motor a jeho zpřevodování naprd (bo sebemenší kopeček proti nám = za pět nebo i za čtyři pro udržení konstatní 130) a zplynování mi NIKDY nesmí přes práh garáže.
Ale jinak je to fajn auto....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Honda obecně
Tipuju, že tanking co 250km býa spíše prevence, aby náhodou nedošel plyn a nebyl nutno jet na benzín.
Re: Honda obecně
Jak konkurenci moc nečtu, taxem si fčíl s chutí početl - test Civic R vs. Kundaj N. Pějou se tam ódy na radost na to R teda s vyjímkou ceny. Ale to N taky asi nebude úplné ořezávátko.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Honda obecně
Honda byla vždy dobrá, Hyundai udělal taky kus práce, jen mu chybí jméno. Evropské automobilky budou mít za chvíli velké starosti.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.