Alhambra/Sharan je este stara platforma...tam si to este vypnes cez budiky, vsetko ostatne to malo doteraz v ramci Eco rezimu, MY2019 uz to ma asi kazde a furt (vsetky auta co mi presli cez ruky to tak mali, iked je za tym nejaky algoritmus, ktory nie vzdy uzna za vhodne ho tam hodit (modeli ako GTI a R som neskusal MY19 este...))
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
No do p...
Mne sa to pacilo v meste, ale na okreske a este lepsie dialnici mi pride miestami az nebezpecne nemat vazbu medzi kolesami a motorom...fakt inovacia.
glider píše:No do p...
Mne sa to pacilo v meste, ale na okreske a este lepsie dialnici mi pride miestami az nebezpecne nemat vazbu medzi kolesami a motorom...fakt inovacia.
v manuálu je to problém...s DSG to lze řešit tak, že se použije eSko. Tam to "plachtění" nepoužívá.
Nemáte někdo zkušenosti s DCT v atualni m2c? Nebo m2/3/4 poslední generace,což bude asi to samé? Přemýšlím se vykašlat na manuál a dát automat. Akorát u golfa mi u dsg štvalo, že na maximu v manuálním režimu sám preradil. To prý DCT nedělá. Ale nikde jsem nenašel jak se chová při plným plynu (kickdown) v manuálním režimu. DSG podradilo samo a pak hned radilo nahoru, což byl na okruhu opruz. Jak se chová DCT v manuálu? Pořadí nesmyslne dolů?
matar píše:Nemáte někdo zkušenosti s DCT v atualni m2c? Nebo m2/3/4 poslední generace,což bude asi to samé? Přemýšlím se vykašlat na manuál a dát automat. Akorát u golfa mi u dsg štvalo, že na maximu v manuálním režimu sám preradil. To prý DCT nedělá. Ale nikde jsem nenašel jak se chová při plným plynu (kickdown) v manuálním režimu. DSG podradilo samo a pak hned radilo nahoru, což byl na okruhu opruz. Jak se chová DCT v manuálu? Pořadí nesmyslne dolů?
Pokud si vzpomínám tak u M4C při manuálním řazení = plný plyn a nepřeřadí. Pokud člověk podrží pádlo na podřazení tak převodovka zařadí nejnižší možný stupeň ala kickdown.
taky je zajimave, jak ta stribrna haze na kazdem panelu jiny odstin. pritom "lakovany" je je jen predni naraznik (novy z fabriky lakovany tam dle kodu).
Přílohy
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou