Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.
Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.
Je tam CVTčko ? Pokial viem mal by tam byť klasický automat s hydromeničom od Aisinu, čo nieje podľa mňa taká katastrofa oproti tomu variátoru.
Priaťelka chápavá je ,, ale čo sa batožiny týka vie vždy efektívne využiť každý priestor .
Nad tým bavorákom som tiež veľmi premýšľal, no nepáči sa mi až tak ako to toybaru to vôbec, a zároveň tá spotreba by ma tiež až tak netešila. A to fakt je stále tak s tými japoncami a dielni v dobe globalizácie sakra ? Ako mám starú mazdu a tam boli diely tiež pekne mastné, ale vraveli mi že je to kvôli tomu že nato nieje toľko druhovýroby ako na novšie modely.
Priaťelka chápavá je ,, ale čo sa batožiny týka vie vždy efektívne využiť každý priestor .
Nad tým bavorákom som tiež veľmi premýšľal, no nepáči sa mi až tak ako to toybaru to vôbec, a zároveň tá spotreba by ma tiež až tak netešila. A to fakt je stále tak s tými japoncami a dielni v dobe globalizácie sakra ? Ako mám starú mazdu a tam boli diely tiež pekne mastné, ale vraveli mi že je to kvôli tomu že nato nieje toľko druhovýroby ako na novšie modely.
Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.
Máte pravdu soudruhu, je tam hydroměnič což mě překvapuje, když do všeho ostatního cpou CVT, tak to se omlouvám za blud
Stejně bych si ale automat do tohodle auta nevzal, jednak přidává na váze, druhak požírá část výkonu a to nejdůležitější je, že do sporťáku patří manuál a tenhle je fakt kvalitní a funguje na jednotku. Navíc případná výměna bude o hodně levnější než automat. Říkají to úplně všichni novináři co srovnávali v tomhle autě manuál a automat, že do toho auta automat prostě nepatří.
Ještě se zbývá rozhodnout zda vycizelované BRZ a nebo chuligánskou GT86? V první generaci byli ty rozdíly podle mě větší, v té druhé co mám se Toyota hodně přiblížila k nastavení BRZ, čili spíše čistá stopa než v každé zatáčce drift. Pro blbnutí je to horší, ale pkud se to používá i jako běžné auto, tak je asi lepší, když se to nechce hrnout bokem pokaždé
Stejně bych si ale automat do tohodle auta nevzal, jednak přidává na váze, druhak požírá část výkonu a to nejdůležitější je, že do sporťáku patří manuál a tenhle je fakt kvalitní a funguje na jednotku. Navíc případná výměna bude o hodně levnější než automat. Říkají to úplně všichni novináři co srovnávali v tomhle autě manuál a automat, že do toho auta automat prostě nepatří.
Ještě se zbývá rozhodnout zda vycizelované BRZ a nebo chuligánskou GT86? V první generaci byli ty rozdíly podle mě větší, v té druhé co mám se Toyota hodně přiblížila k nastavení BRZ, čili spíše čistá stopa než v každé zatáčce drift. Pro blbnutí je to horší, ale pkud se to používá i jako běžné auto, tak je asi lepší, když se to nechce hrnout bokem pokaždé
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.
V pohode, no najprv si ma zneistil lebo je pravda že subaru tie CVT fakt niak môže, ale aspoň ma to neodradilo a skúsil by som ten automat predsalen (aj keď petrolheadi budu prevalovať oči).
Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.
Doporučuji se podívat na test od pana Koubka - BRZ s automatem na meziplynu, jsou tam jiné převodové poměry a spousta dalších věcí s tím spojená, ale pokud ani to nevadí, tak už stačí jen vybrat správného kandidáta
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.
Znova , díky za radu kuknem. Bude to ale boj medzi pohodlnostou a pravým jazdným pôžitkom.
Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.
Mohl bych vědět z jakého důvodu chceš ten automat? Protože mě nenapadá nic v čem by to mělo mít výhodu.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.
Je to hlavne kvôli tomu že to chcem aj ako každodenné auto pre mňa a priateľku. Mal som skúsenosti so Subaru Impreza STI a to malo poriadne tvrdú spojku na popojizdenie po meste, a predpokladam že aj toto ma. Ja by som to ako tak prekonal , ale priatelka by mohla mať problém.
Viem čítal som ten test a písali že automat akoby nedovolí vydolovať aj toho posledného koníka ale to by som možno oželel (ja viem divné).
Viem čítal som ten test a písali že automat akoby nedovolí vydolovať aj toho posledného koníka ale to by som možno oželel (ja viem divné).
Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.
Prehistorický měničový automat do BRZ je absolutní nesmysl. To nebude jako DSG dvojspojka. A pochybuju, že je u manuálu stejně těžká spojka jako v STI s dvojnásobným krouťákem. Stejně žádné s automatem v Evropě nebude na prodej, protože by si takové auto s takovou převodovkou koupil maximálně někdo s hendikepem dolních končetin.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Solídne a zároveň zábavné auto pre mladý pár.
STI je ale úplně jiné auto a krom toho, že tohle chce přece jen maličko více citu v obou nohách, tak to funguje úplně stejně jako obyčejná auta. Mám to úplně nové a že bych oproti Mazde 6 (která je pouze rok stará, kupovaná byla taky nová a zajížděl jsem jí) zaznamenal o něco tvrdší spojku, to bych fakt neřekl. Maximálně je to o něco citlivější a doporučuji boty s tenčí podrážkou, ale když to zvládne moje žena, tak zručnější řidičce to nebude dělat problém a začátečnici bych do toho neposadil, protože na pohon zadních kol to chce mít něco málo najeto, jinak to skončí přinejlepším škarpou.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017