Porsche - vse o sportovnich modelech
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Poznam, pan Vonka mi montoval svor. Je to nadsenec, to sa musi nechat. Ale hlavne sa tomu rozumie a ma skusenosti. Aj znamy k nemu chodi s boxsterom a vzdy spokojnost.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ake gumy si daval cup2? A co si robil nad ramec bezneho servisu?
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Vonka doporučil yokohamy ADVAN NEOVA AD08R a dokázal je sehnat. Vyšly levněji než Cupy a soudě podle těch pár km na suchu za mrazu to může být dobrá volba.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Mmch, o Cupech jsem se teď bavil s šéfem vývoje podvozku mustangu gt350. Říkal, že do určité chvíle drží, ale jak se prehreji, přestanou držet úplně. Prý dost skokově. Neměl o nich valné mínění.
Paradoxem je, že nové Gt350 má podvozek optimalizovaný právě pro ně.
Paradoxem je, že nové Gt350 má podvozek optimalizovaný právě pro ně.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
A krom toho, že jsou hodnější, tak neříkal jak jsou na tom když je porovná, bočnice, grip, chování na mokru, atd...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
jarka: Mám za sebou 4 sezony na AD08R a letos na jaře budu přecházet na Cup 2, tak to v létě porovnám a dám vědět...
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
spectral: ok, takovýhle info jsou k nezaplacení. Ad. cup2: mi přijde, že ten popis s rychlou ztrátou gripu po přehřátí mám tak nějak spojený s michellinem, ale je to jen jedna paní povídala - nikdy jsem je neměl. Ale třeba kámoš co jezdil motorky, tak říkal že michelliny neměl rád právě kvůli tomuhle a radši jezdil dunlopy.
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
bohuzel na me mel pan jen pulhodiny casu, z toho jsme 20 minut jezdili v aute s tak hlasitym vyfukem (standard u GT350), ze jsme se v helmach v podstate neslyseli. navic mel dost tezky jizansky prizvuk, takze jsem bojoval i s tim. vice nez vyse recene uz jsem "nenakoupil".
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Ja som mal predtym AD08R a teraz CUP2. Micheliny su zasadne tichsie a skor zacnu fungovat, netreba ich dlho zahrievat. Aj zivotnost sa mi zda malicko lepsia. Co sa tyka pocitu z jazdnych vlastnosti tak je to porovnatelne. Cenovo to tiez vychadzalo +- nastejno. Prehrievanie posudit neviem nakolko okruh nejazdim a na okreske ani na slalomoch sa mi to zatial prehriat nepodarilo (to by bol ovsem na semislick riadny pruser). Takze ja zostavam pri cupoch.
Inak cup2 je homologizovany aj v serii na rozne porsche a ferrari. Zmesi sa urcite lisia, takze by som to nepausalizoval.
Inak cup2 je homologizovany aj v serii na rozne porsche a ferrari. Zmesi sa urcite lisia, takze by som to nepausalizoval.
Re: Porsche - vse o sportovnich modelech
Taky bude zalezet na koncepci auta a aute samotnem, predpokldam ze mustang bude tezka mrcha, kdezto porsche s lehkym predkem bude mit spis problem ty gumy na predku zahrat ... Rek bych ze ty zkusenosti s gumama muzou byt u takto odlisnych aut docela rozdilny.