Snowman000 píše:Jo ja mal s Turkom okolo 11 a to bol ten silnejsi a to som ho faaakt nesetril.
Kazdopadne mne osobne Turek dava najvacsi vyznam v takejto holej-bosej konfiguracii...to auto vo vybave ma vsetko dolezite a za tu sumu inde SUV + V6 + AT + 4x4 clovek nikde nedostane...
Len je zaujimave ze v CR v prepocte zacina na cca 58.000€ ale v SR na 49.900€
(a to este pozeram ze napr. vyhrievane sedacky nemate v serii...)
No ted na to koukam, ze to mate naky levnejsi! Posli mi jeste kontakt kde delas. A jak to funguje s dph? Jsem platce, prodate mi to auto na slovensku bez dph rovnou? Tady mi ho totiz nikdo pak nevrati..
Add spotreba, naprosto chapu a respektuju, ze nebudu litat po dalnici za 7l a nejde mi tak uplne o absolutni spotrebu jako spis o dojezd na nadrz. Jestli to pojede po dalnici s boxem v rozumnejch rychlostech za 12 a ma to 75l nadrz, tak je to v klidu.
Priklad, v pondeli jsem metelil z nemecka, nalozeny auto + box + dalnice 150-170 = prumer 13-14 + nadrz 53l = opruz.
Je to prodej mezi 2 EU státy a mezi 2 plátci, takže teoreticky by v SK měli vydat fakturu s reverse charge a zaplatil bys jim jen bez DPH. Ovšem kolegovi např toto nechtěli udělat při koupi v Německu, že se tam s tím prý podvádí. Tzn. po něm chtěli zaplatit včetně DPH a pak ať si u němců nárokuje vratku DPH. Tak se jim na to vykašlal.
Neni to celkom tak s tym nemeckom. Niektori predajcovia, hlavne oficialny dilery, si pytaju DPH do depozitu a po prihlaseni auta v cielovom state to poslu naspat. Cize zaplatis cennu bez dph ktoru vyfakturuju a dalsia platba je suma vo vyske DPH ktoru ti potom poslu naspat. Cele to trva tak dlho ako dlho trva prihlasit auto a nemusis riesit ziadne danove urady a cezhranicne vratky.
TomZ píše:Je to prodej mezi 2 EU státy a mezi 2 plátci, takže teoreticky by v SK měli vydat fakturu s reverse charge a zaplatil bys jim jen bez DPH. Ovšem kolegovi např toto nechtěli udělat při koupi v Německu, že se tam s tím prý podvádí. Tzn. po něm chtěli zaplatit včetně DPH a pak ať si u němců nárokuje vratku DPH. Tak se jim na to vykašlal.
Nemozem hovorit za uplne vsetkych ale normalne sa vystavi faktura bez DPH a potom len treba zaslat kopiu TP, ze auto bolo prihlasene. Obcas sa dava podpisat cestne prehlasenie. Myslim, ale ze toto sa da rovno dopredu pobavit s predajcom a dohodnut.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
martinecko píše:Neni to celkom tak s tym nemeckom. Niektori predajcovia, hlavne oficialny dilery, si pytaju DPH do depozitu a po prihlaseni auta v cielovom state to poslu naspat. Cize zaplatis cennu bez dph ktoru vyfakturuju a dalsia platba je suma vo vyske DPH ktoru ti potom poslu naspat. Cele to trva tak dlho ako dlho trva prihlasit auto a nemusis riesit ziadne danove urady a cezhranicne vratky.
tak jsem kupoval v německu teď já. Faktura je standardně bez DPH, to je jediná správná varianta z hlediska účetnictví. (záloha ve výši dph s tím už nemá nic společného). Před pár lety na ní u jiného dealera netrvali.
honziss píše:Ja byl Tuarega dneska okouknout u nas u Klokocky, byl bych o nem ochoten uvazovat v holatku se slabsim TDI a s par extras. Ale takova kombinace prej k videni nikde neni a nebude, ze prej to vsichni kupujou jen nabuseny.
honziss píše:Ja byl Tuarega dneska okouknout u nas u Klokocky, byl bych o nem ochoten uvazovat v holatku se slabsim TDI a s par extras. Ale takova kombinace prej k videni nikde neni a nebude, ze prej to vsichni kupujou jen nabuseny.