Dacia Duster
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dacia Duster
Jo, veterán nebo elektro - tomu říkám etalony emisní čistory!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Dacia Duster
Veterán ve smyslu cca 20+ let starý benzíňák, se kterým se nejezdí denně pro občasné nostalgické připomenutí časů mládí. Na denní dopravu do práce apod. e-mobil, a ten nevypouští z (neexistujícího) výfuku žádné jedy; jestli máte na mysli jedy při výrobě aku a pálení uhlí/radioaktivní odpad z elektráren, tak ty to zaprvé nevypouštějí přímo na ulici lidem pod nos a zadruhé by fungovaly stejným způsobem i bez e-mobilů. Jinak samozřejmě provoz prakticky jakéhokoliv dosud známého osobního dopravního prostředku s motorem (myšleno hlavně automobilu, částečně i motocyklů) bez ohledu na typ (benzín, nafta, elektro) je hrubě egoistický, ekologicky závadný a z dlouhodobého hlediska neudržitelný způsob dopravy.řidičBOB píše:Jo, veterán nebo elektro - tomu říkám etalony emisní čistory!
Edit. Jasně, že pro lidi, kteří z pro mně velmi obtížně představitelných důvodů (nedostatečná představivost asi... ) potřebují k zajištění své obživy takřka denně překonat stovky kilometrů v osobním autě po dálnicích, v současně nastaveném systému zdanění paliv téměř nedává smysl používat jiné než dieselové motorizace, pokud se tedy nemají v úmyslu stát nedoceněnými mecenáši zkorumpovaného úřednictva.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dacia Duster
Není nutné o tom polemizovat. Dnes existuje mnoho studií o tom, jaký ekologický dopad mají elektromobily. A o žádné eko se opravdu nejedná. I když ta ekologická zátěž není ve městě, je jinde - je fajn, že člověk ve městě bude volně dýchat...a ten u hnědouhelné elektrárny ať klidně chcípne
No, existuje mnoho profesí, kde je potřeba jezdit autem (i po Pze lze najet stovky km za den) a je jedno, jestli to tvůj mozek chápe nebo ne.
Ale nechme toho...tohle vlákno je leonidase a já se těším na další fotku toho rumunského SUV
No, existuje mnoho profesí, kde je potřeba jezdit autem (i po Pze lze najet stovky km za den) a je jedno, jestli to tvůj mozek chápe nebo ne.
Ale nechme toho...tohle vlákno je leonidase a já se těším na další fotku toho rumunského SUV
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1983
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Dacia Duster
Mea culpa. Jako hlavní únosce tohoto skvělého vlákna o cikánském SUV si obrazně sypu popel na hlavu.
Nicméně ještě dodatek - jak jsem zmínil, elektrárny fungují i bez eemobilů, nemluvě o tom, že absolutně nelze srovnávat množství lidí žijících v jejich okolí s množstvím těch v ulicích měst inhalujících mj. jedy z výfucků. Všichni samozřejmě nemůžou "vyhrát" právo na neznečistěné ovzduší; jinak nevím, kdo by denně fáral do dolů, pracoval jako popelář, svářeč etc.
V tréninku mozkového myšlení mám zajisté velké rezervy, nicméně třeba po Praze si dokážu představit třeba nějaké zástupce ctihodného cechu taksikářského nebo ýberdrivery, kteří v některé dny najezdí i stovky km; spíše mi šlo o nepochopitelnost pravidelných dlouhých dálničních přesunů. Ovšem potřebuju-li např. realizovat časté top secret jednání s (potenciálními) obchodními partnery, asi to jinak než bez použití všudypřítomných telekomunikačních technologií/internetu nejde.
Už se těším na další video s Dusterem!
Nicméně ještě dodatek - jak jsem zmínil, elektrárny fungují i bez eemobilů, nemluvě o tom, že absolutně nelze srovnávat množství lidí žijících v jejich okolí s množstvím těch v ulicích měst inhalujících mj. jedy z výfucků. Všichni samozřejmě nemůžou "vyhrát" právo na neznečistěné ovzduší; jinak nevím, kdo by denně fáral do dolů, pracoval jako popelář, svářeč etc.
V tréninku mozkového myšlení mám zajisté velké rezervy, nicméně třeba po Praze si dokážu představit třeba nějaké zástupce ctihodného cechu taksikářského nebo ýberdrivery, kteří v některé dny najezdí i stovky km; spíše mi šlo o nepochopitelnost pravidelných dlouhých dálničních přesunů. Ovšem potřebuju-li např. realizovat časté top secret jednání s (potenciálními) obchodními partnery, asi to jinak než bez použití všudypřítomných telekomunikačních technologií/internetu nejde.
Už se těším na další video s Dusterem!
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dacia Duster
Jednání nemusí být ani v režimu tajné...osobní kontakt je prostě osobní kontakt. Duster si taky nevybíráš podle plakátu, ale prostě se na tu nádheru jedeš podívat!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Dacia Duster
Češi na to osobní jednání hodně dají.
S Madarem a Němcem jsem dělal půl roku projekt přes video konference a není problém. Teď to budem prezentovat CEO do Anglie taky videokonferenci. Češi chtěli kafickovat i kvůli prodloužení technické podpory za pár desítek tisíc.
S Madarem a Němcem jsem dělal půl roku projekt přes video konference a není problém. Teď to budem prezentovat CEO do Anglie taky videokonferenci. Češi chtěli kafickovat i kvůli prodloužení technické podpory za pár desítek tisíc.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dacia Duster
Sice to není Duster, ale také hezká Dacia a zjevně i inteligentní majitel:
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Dacia Duster
aby mu tu krasotinku neodreli. do urcity miry chapu, kdyz takhle nekdo zaparkuje auto za 3m+, staci mi jak vypada astra omlacena ze vsech stran ani ne za 3 roky. ale tohle
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Dacia Duster
Třeba zaparkoval v době sněhové kalamity a my posuzujeme aktuální stav.