VZKAZY
Re: VZKAZY
Pokud by se jednalo o souběžnou jízdu, nemohl by golf prokličkovat zpráva vedle vás. Takže tam muselo být dost prostoru na zařazení se z levého doprava. I některá tebou publikovaná videa ukazují, že patříš mezi levopružníky. Citování zákona je sice fajn, ale nijak tě to neobhájí. A to, žes ve vzkazu řidiče tvého auta obhajoval znamená, že bys stejně jel ty sám.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VZKAZY
Já jenom vždycky přemýšlím, jestli je dotyčný fakt tak blbý nebo je to jenom póza...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: VZKAZY
Tobe naprosto unika ta druha cast a to je auto pred nim. Ano mel by uhnout doprava kdyz je volno ale jen kdyz pred nim nic neni...pokud pred nim jedou auta (pomaleji nez by chte), tak prece neuhybas ne? Nedava to smysl, uhl by ti bokem a jediny co se stane je ze si vymenite mista...uhnes pak zase ty? Vpravo bude volno...Pavelpu27 píše:Pokud by se jednalo o souběžnou jízdu, nemohl by golf prokličkovat zpráva vedle vás. Takže tam muselo být dost prostoru na zařazení se z levého doprava. I některá tebou publikovaná videa ukazují, že patříš mezi levopružníky. Citování zákona je sice fajn, ale nijak tě to neobhájí. A to, žes ve vzkazu řidiče tvého auta obhajoval znamená, že bys stejně jel ty sám.
M140i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
Honda PCX
Civic 1.4i
ex e36 328i
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VZKAZY
jemu toho uniká krapet víc
Pro ilustraci - ukázka typické souběžné jízdy. Podmínky vcelku stejné, jako u mého původního postu.
Při tomto způsobu jízdy je úplně jedno, v jakém jízdním pruhu kdo jede. Chvíli jede rychleji jeden a chvíli druhý. Rychlost je zcela v rukou vozidla, které jede před mým vozidlem a jeho rychlost zase závisí na rychlosti vozidla před ním...a tak dále. Snad je to takto polopaticky pochopitelné.
Nevím, kam chodil do autoškoly Pavelpu27 (a jestli vůbec), ale já se učil, že v případě kluzké vozovky, se brzdná dráha prodlužuje 4x. Takže je vcelku logické, že příčetný řidič si vytvoří odpovídající odstup od vozidla před ním. Ano - tak vznikne mezera, kterou slaboduchý jedinec může kličkovat z pravého pruhu do levého Jestli je takové počínání k něčemu dobré a normální, ať si rozhodne každý sám.
ad moje jízdy vlevo: nepopírám, že občas jedu vlevo a při předjíždění se vpravo neřadím. Mám pro to ale jasné pravidlo, jelikož ve všem upřednostňuji zdravý rozum nad zákonem. To pravidlo je zcela jednoduché - nikoho neomezovat. Po dálnicích jezdím 99,9% na adapt tempomat. Pokud předjíždím pomaleji jedoucí vozidla v pravém pruhu, které mají mezi sebou takový rozestup, že po zařazení z levého do pravého, mi adapt okamžitě další vozidlo zaregistruje a začne brzdit (rozsvítí se brzdovky a vozidlo začne zpomalovat), tak se do pravého nevracím; pokud za mnou nejede evidentně rychleji jedoucí řidič - to mám dvě možnosti - buď se zařadím a pustím ho nebo nechám průchod dvěma turbodmychadlům, která si s tím hravě poradí. V žádném případě mne ani na pikosekundu nenapadne takové auto zdržovat nebo jakkoliv jinak omezovat. A jenom tak na okraj - já adapt tempomat nevymyslel, jenom to homologované zařízení používám. A nevidím jediný důvod, proč bych měl, po zařazení zpět vpravo řidiče, kterého sem zrovna předjel, hned děsit brzdovkama a zpomalováním. Raději volím alternativu, kterou jsem popsal výš.
Na druhou stranu - pro mne a za mne, ať si jezdí lidi vlevo na pohodu. Ale ať sledují provoz za sebou a v případě nutnosti se včas vrátí do prava. Není to nic složitého.
BTW: v tom původním postu - tomu řidiči Golfu ani tak nešlo o to, že někdo jel vlevo a on nemohl jet, ale o to, že v pravém dojel na naší úroveň, dal blinkr a očekával, že řidič vlevo šlápne na brzdu a hned ho pustí. Ten ale jel na adapt plynule v koloně a sral na něj. Protože, když se mladík dostal konečně před nás, tak tam jel následujících několik kilometrů...jak jsem psal v prvním postu. Takže opravdu mám obavy, zda Pavpu27 umí číst, resp. chápat význam těch písmenek.
Pro ilustraci - ukázka typické souběžné jízdy. Podmínky vcelku stejné, jako u mého původního postu.
Při tomto způsobu jízdy je úplně jedno, v jakém jízdním pruhu kdo jede. Chvíli jede rychleji jeden a chvíli druhý. Rychlost je zcela v rukou vozidla, které jede před mým vozidlem a jeho rychlost zase závisí na rychlosti vozidla před ním...a tak dále. Snad je to takto polopaticky pochopitelné.
Nevím, kam chodil do autoškoly Pavelpu27 (a jestli vůbec), ale já se učil, že v případě kluzké vozovky, se brzdná dráha prodlužuje 4x. Takže je vcelku logické, že příčetný řidič si vytvoří odpovídající odstup od vozidla před ním. Ano - tak vznikne mezera, kterou slaboduchý jedinec může kličkovat z pravého pruhu do levého Jestli je takové počínání k něčemu dobré a normální, ať si rozhodne každý sám.
ad moje jízdy vlevo: nepopírám, že občas jedu vlevo a při předjíždění se vpravo neřadím. Mám pro to ale jasné pravidlo, jelikož ve všem upřednostňuji zdravý rozum nad zákonem. To pravidlo je zcela jednoduché - nikoho neomezovat. Po dálnicích jezdím 99,9% na adapt tempomat. Pokud předjíždím pomaleji jedoucí vozidla v pravém pruhu, které mají mezi sebou takový rozestup, že po zařazení z levého do pravého, mi adapt okamžitě další vozidlo zaregistruje a začne brzdit (rozsvítí se brzdovky a vozidlo začne zpomalovat), tak se do pravého nevracím; pokud za mnou nejede evidentně rychleji jedoucí řidič - to mám dvě možnosti - buď se zařadím a pustím ho nebo nechám průchod dvěma turbodmychadlům, která si s tím hravě poradí. V žádném případě mne ani na pikosekundu nenapadne takové auto zdržovat nebo jakkoliv jinak omezovat. A jenom tak na okraj - já adapt tempomat nevymyslel, jenom to homologované zařízení používám. A nevidím jediný důvod, proč bych měl, po zařazení zpět vpravo řidiče, kterého sem zrovna předjel, hned děsit brzdovkama a zpomalováním. Raději volím alternativu, kterou jsem popsal výš.
Na druhou stranu - pro mne a za mne, ať si jezdí lidi vlevo na pohodu. Ale ať sledují provoz za sebou a v případě nutnosti se včas vrátí do prava. Není to nic složitého.
BTW: v tom původním postu - tomu řidiči Golfu ani tak nešlo o to, že někdo jel vlevo a on nemohl jet, ale o to, že v pravém dojel na naší úroveň, dal blinkr a očekával, že řidič vlevo šlápne na brzdu a hned ho pustí. Ten ale jel na adapt plynule v koloně a sral na něj. Protože, když se mladík dostal konečně před nás, tak tam jel následujících několik kilometrů...jak jsem psal v prvním postu. Takže opravdu mám obavy, zda Pavpu27 umí číst, resp. chápat význam těch písmenek.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne ned 13 led 14:38, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: VZKAZY
BožeEda píše:Tobe naprosto unika ta druha cast a to je auto pred nim. Ano mel by uhnout doprava kdyz je volno ale jen kdyz pred nim nic neni...pokud pred nim jedou auta (pomaleji nez by chte), tak prece neuhybas ne? Nedava to smysl, uhl by ti bokem a jediny co se stane je ze si vymenite mista...uhnes pak zase ty? Vpravo bude volno...Pavelpu27 píše:Pokud by se jednalo o souběžnou jízdu, nemohl by golf prokličkovat zpráva vedle vás. Takže tam muselo být dost prostoru na zařazení se z levého doprava. I některá tebou publikovaná videa ukazují, že patříš mezi levopružníky. Citování zákona je sice fajn, ale nijak tě to neobhájí. A to, žes ve vzkazu řidiče tvého auta obhajoval znamená, že bys stejně jel ty sám.
Re: VZKAZY
Tak on bude Pavel asi kapku jinačí, no...
Bob: to mě taky na adapťáku sere, i na nejkratší distanc, mě kolikrát při přejíždění do levého, vykmíní a začne brzdit
Bob: to mě taky na adapťáku sere, i na nejkratší distanc, mě kolikrát při přejíždění do levého, vykmíní a začne brzdit
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: VZKAZY
Já na ten adapťák dám vždycky aspoň 180 a pak není na CZ dálnicích většinou důvod zajíždět do pravého
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27921
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: VZKAZY
M.Z.: njn - to je kombinace ekoterorismu a předposranosti (safety first). Jak s tím jezdím už dlouho a v několika typech aut, tak je hezky vidět, jak se ten systém vyvíjí. Leč trochu pokřiveným směrem
BTW: koukal jsem na diagnostice, co se ptal Bond, zda lze nějak jednoduše vypnout adapt fci tempomatu a nechat to jako klasiku, tak nelze. Alespoň ne nijak jednoduše. To si bude muset koupit Volvo, které to umí přepínat v Menu infotainmentu a to dokonce i za jízdy!
Stepan: leda kvůli nám, co máme adapt do 250 kmh
BTW: koukal jsem na diagnostice, co se ptal Bond, zda lze nějak jednoduše vypnout adapt fci tempomatu a nechat to jako klasiku, tak nelze. Alespoň ne nijak jednoduše. To si bude muset koupit Volvo, které to umí přepínat v Menu infotainmentu a to dokonce i za jízdy!
Stepan: leda kvůli nám, co máme adapt do 250 kmh
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time