Doufal jsem, že dnes konečně uvidím zlatý prase...a ono tohle
![Big Grin :D](./images/smilies/4.gif)
Synku, já umím číst asi o dost líp, než ty umíš řídit. Pokud bylo vpravo místo, neměli jste vlevo co dělat.řidičBOB píše:Chlapče, dej se do klidu a pozorně si přečti, co jsem psal
Nevypadá to tak ale:Pavelpu27 píše:Synku, já umím číst asi o dost líp, než ty umíš řídit. Pokud bylo vpravo místo, neměli jste vlevo co dělat.
řidičBOB píše:Jeli jsme (já neřídil) ve vláčku v levém pruhu (souběžná jízda v obou pruzích).
Nemám pocit, že se známe, takže netuším, odkud tak dobře víš, jak já řídím. Ale pokud ty řídíš tak, jak umíš číst nebo jak ovládáš Zákon o provozu na pozemních komunikacích, tak to potěš koště. Při souběžné jízdě se totiž vcelku běžně stává, že občas jede rychleji levý pruh a občas pravý, takže vcelku bez problémů může dojít k tomu, to jsem popisoval ve svém původním postu. Najdou se ale i idioti, co v několikakilometrové koloně v obou pruzích kličkují podle toho, který pruh se jeví, že jede rychleji; ve skutečnosti ale celou kolonu pouze zpomalují.§12 odst.(3) Je-li na pozemní komunikaci o dvou nebo více jízdních pruzích v jednom směru jízdy taková hustota provozu, že se vytvoří souvislé proudy vozidel, v nichž řidič motorového vozidla může jet jen takovou rychlostí, která závisí na rychlosti vozidel jedoucích před ním, mohou jet motorová vozidla souběžně (dále jen "souběžná jízda"); přitom se nepovažuje za předjíždění, jedou-li vozidla v jednom z jízdních pruhů rychleji než vozidla v jiném jízdním pruhu.