čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Tušíte někdo, jaká je sleva na Subaru? Model XV také není úplně od věci.
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Já bych u 500X asi nepřežil ty motorizace (pokud se bavíme o benzínech), jinak proč by ne, i Qashqai je fajn. Ale není jasné, zda DoubleSix touží taky po 4x4 jako Gaztomas, v tom případě je výběr omezený.
Sleva XV netuším, ale podle mého to je funkční min. s dvoulitrem a tam je cena vysoko. O XV jsem uvažoval do budoucna pro manželku. Ale když se mrkneš na ceny skladovek, asi ta marže nebude vysoká. A ani zpětná podpora u předváděček... http://subaru.cz/vozy-prodej/vypis.php
Sleva XV netuším, ale podle mého to je funkční min. s dvoulitrem a tam je cena vysoko. O XV jsem uvažoval do budoucna pro manželku. Ale když se mrkneš na ceny skladovek, asi ta marže nebude vysoká. A ani zpětná podpora u předváděček... http://subaru.cz/vozy-prodej/vypis.php
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
500X je asi nejporuchovější aktuálně vyráběné auto
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Shr3k: Ano, požadavek na auto pro manželku je přítomnost 4x4.
Ty ceny Subaru jsou dost sebevědomé, nesleví ani cent
Ty ceny Subaru jsou dost sebevědomé, nesleví ani cent
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Slevi cca 5-10% pri nakupu ma ICO, ale chce to projevit zajem, testovaci jizdu, atd. Kdyz jsem chtel na nabidnutou imprezu slevu, tak rikali na skladovy auta max 5% a kdybych chtel vic, tak ze si to musej objednat na showroom.DoubleSix píše:Shr3k: Ano, požadavek na auto pro manželku je přítomnost 4x4.
Ty ceny Subaru jsou dost sebevědomé, nesleví ani cent
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Byli jsme se podívat na Subaru, protože o XV jsme taky uvažovali, svezli jsme se v 2.0 Impreze i v 1.6 XV ... bohužel spotřeba u Imprezy 9 l a ta 1.6 podobně. Jinak dynamika u dvoulitru obstojná, bohužel 1.6 to opravdu není žádná sláva. Ceny opravdu hodně sebevědomé a prodejce nám sdělil, že motory 2.0 nesplňují nějaké emisní normy a už se tedy nevyrábí, takže nové už pouze s 1.6.
V Mazdě nebyl přítomný prodejce, takže jí ještě pojedeme obhlídnout příště a rovnou se zastavíme i v Suzuki na Vitaru mrknout. Mazdu jsme pouze v rychlosti prohlédli, sedli jsme si a je menší no. Hold jsme zhýčkaní z "lanďáka", ale dáme jí ještě šanci.
V Mazdě nebyl přítomný prodejce, takže jí ještě pojedeme obhlídnout příště a rovnou se zastavíme i v Suzuki na Vitaru mrknout. Mazdu jsme pouze v rychlosti prohlédli, sedli jsme si a je menší no. Hold jsme zhýčkaní z "lanďáka", ale dáme jí ještě šanci.
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Byl jsem se asi před rokem projet s novým Subaru Levorg a byl jsem s ním nadmíru spokojený i když to má CVT a jsem odpůrcem automatických převodovek. Auto je to prostorné a hlavně je to stále 4x4, kdy dozadu teče stále nějaké procento výkonu a v zimě se tomu ty novdobé napodobeniny aut, které se tváří jako auto do terénu nemůžou ani do zadku podívat. Spotřeba bude o něco vyšší, ale s tím se u 4x4 musí trochu počítat a krom ceny by to mělo vyhovovat všem zadaným požadavkům a žena určitě ocení automat, kde se nemusí trápit se spojkou.
Pokud opravdu potřebujete prověřené auto, které dokáže v zimě vyjet to co ostatní auto nesvedou, tak je Subaru určitě dobrá volba. Mazdu máme doma - 6 v kombi, ale jen předokolku a na nějaký cestování na hory častěji bych se s tím asi nevydal a možná ani kdyby to mělo 4x4, protože v tomhle holt věřím Subaru, které už léta dokazuje, že i jejich obyčejný hatchback Impreza umí v terénu mnohem víc než nějaké pseudo terení SUV od Oplu nebo Hyundaie.
Nejlepší by bylo, kdyby se ve všech autech vaše žena svezla, až bude výběr užší a sama pak řekla v čem se cítí nejlépe a co jí nejvíce vyhovuje, jen je škoda, že v ČR Vám auto půjčí tak na 10-15 minut a to nepoznáte skoro nic. V Němekcu Vám půjčí auto klidně na hodině a můžete si jezdit kam chcete a za hodinu se dá udělat nějaký závěr jestli to vyhovuje nebo ne.
Z vlastní zkušenosti bych raději volil auto nové, hlavně u Japonců, kde s časem co auto máte se začne projevovat drobná nevýhoda v drahých dílech. Já si stojím za novým z důvodů toho, že vím přesně co mě to auto stojí a nemusím se bát, že to za rok, dva nebo tři bude chtít strašně drahou opravu a auto nepojede a klidně si za ten v uvozovkách luxus toho, že vždy nastartuji a odjedu připlatím a i když bych náhodou nenastartoval, tak zavolám a mám okamžitě náhradní káru. Ale tohle ať si vyřeší každý sám, mám hodně známých co by si nové nikdy nekoupili, jen proto, že okamžitě ztrácí po koupi cenu, ale neuvědomují si, že do těch svých starých popelníků koliktrák strkají hromadu peněz úplně zbytečně.
Snad Vám to nějak při výběru pomohlo
Pokud opravdu potřebujete prověřené auto, které dokáže v zimě vyjet to co ostatní auto nesvedou, tak je Subaru určitě dobrá volba. Mazdu máme doma - 6 v kombi, ale jen předokolku a na nějaký cestování na hory častěji bych se s tím asi nevydal a možná ani kdyby to mělo 4x4, protože v tomhle holt věřím Subaru, které už léta dokazuje, že i jejich obyčejný hatchback Impreza umí v terénu mnohem víc než nějaké pseudo terení SUV od Oplu nebo Hyundaie.
Nejlepší by bylo, kdyby se ve všech autech vaše žena svezla, až bude výběr užší a sama pak řekla v čem se cítí nejlépe a co jí nejvíce vyhovuje, jen je škoda, že v ČR Vám auto půjčí tak na 10-15 minut a to nepoznáte skoro nic. V Němekcu Vám půjčí auto klidně na hodině a můžete si jezdit kam chcete a za hodinu se dá udělat nějaký závěr jestli to vyhovuje nebo ne.
Z vlastní zkušenosti bych raději volil auto nové, hlavně u Japonců, kde s časem co auto máte se začne projevovat drobná nevýhoda v drahých dílech. Já si stojím za novým z důvodů toho, že vím přesně co mě to auto stojí a nemusím se bát, že to za rok, dva nebo tři bude chtít strašně drahou opravu a auto nepojede a klidně si za ten v uvozovkách luxus toho, že vždy nastartuji a odjedu připlatím a i když bych náhodou nenastartoval, tak zavolám a mám okamžitě náhradní káru. Ale tohle ať si vyřeší každý sám, mám hodně známých co by si nové nikdy nekoupili, jen proto, že okamžitě ztrácí po koupi cenu, ale neuvědomují si, že do těch svých starých popelníků koliktrák strkají hromadu peněz úplně zbytečně.
Snad Vám to nějak při výběru pomohlo
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
O Volvu byh ani nepřemýšlel, protože ten servis a díly jsou dost drahé a pokud nemáte nějakého experta co Vám to opraví za pěkný úsměv, tak na servisu necháte mnohem víc než by bylo zdrávo.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Vitara nebo delší Scross se pro tohle zadání přímo nabízí, u Suzuki ta víra v japonskou kvalitu stále ještě má nějaké reálné základy.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
trhač asfaltu to není, ale ten s-cross take není špatný nápad
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017