čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Shr3k : Tvou odpověď i chápu a neříkám, že mi nedává logiku. Částečně. Proto píšu ty reakce s prominutím jak debil a obsáhle. Zmínil jsem tam i zůstatkovou cenu. A je podle mě třeba si to položit i trochu jinak - kdybych měl dostat zadarmo novou Mokku, nebo zadarmo ojeté Volvo se 100 000Km, co si vyberu ? Já se tedy omlouvám za svůj názor, ale já raději to ojeté Volvo. Ke všemu mám za to, že auto se 100 000Km není doslovně "olítaná vrána"...Ta tvá Mazda 2 má za 11let kolik kilometrů ? Označil bys to auto za vránu ? Já myslím, že jistě ne.
A nehledě na rok mi tohle v rámci poptávky přijde jako velmi slušná nabídka. Konec konců asi proto je tam už rezervace, takže odkaz bude za chvíli pravděpodobně neaktivní : https://www.tipcars.com/volvo-xc60/suv/ ... 00034.html
Ten D5 motor je konstrukčně povedený. Nájezdy 500 000Km mu nejsou cizí, takže hodnotit to auto při 100K jako vránu je podle mě velmi přehnané, byť auto není jen motor, ale i tlumiče etc samozřejmě.
A ano, nafta na malý nájezd (tato už s DPF) může být skutečně problém. Je to otázka uvědomění a následné prevence/správné jízdy. Dynamicky jsou ty motory velmi dobré, spotřeba je taky dobrá. Trvanlivost dle mého soudu nadprůměrná. Ale při provozu : " bydlí 20 km od nejbližšího města a v zimě dojíždí do práce cca 25 km (z vesnice do města), v létě potom převážně na kole" v tom nevidím problém...Kdyby dojížděla 5km, pak ano, ale 25 do práce a 25 zpět ? To je podle mě na diesel OK, když se tomu dá občasně na dálnici pořádně napít ať se to vyfouká.
A nehledě na rok mi tohle v rámci poptávky přijde jako velmi slušná nabídka. Konec konců asi proto je tam už rezervace, takže odkaz bude za chvíli pravděpodobně neaktivní : https://www.tipcars.com/volvo-xc60/suv/ ... 00034.html
Ten D5 motor je konstrukčně povedený. Nájezdy 500 000Km mu nejsou cizí, takže hodnotit to auto při 100K jako vránu je podle mě velmi přehnané, byť auto není jen motor, ale i tlumiče etc samozřejmě.
A ano, nafta na malý nájezd (tato už s DPF) může být skutečně problém. Je to otázka uvědomění a následné prevence/správné jízdy. Dynamicky jsou ty motory velmi dobré, spotřeba je taky dobrá. Trvanlivost dle mého soudu nadprůměrná. Ale při provozu : " bydlí 20 km od nejbližšího města a v zimě dojíždí do práce cca 25 km (z vesnice do města), v létě potom převážně na kole" v tom nevidím problém...Kdyby dojížděla 5km, pak ano, ale 25 do práce a 25 zpět ? To je podle mě na diesel OK, když se tomu dá občasně na dálnici pořádně napít ať se to vyfouká.
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
auto z odkazu je 2009 a ma najeto 35 313. opravdu lakave
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Nic není nemožné. Předpokládám, že po prvním majiteli, nákupu v CZ a prodeji přes dealera Volvo to nebude podvod. Mattone -ty se celkem rád vysmíváš úplně všemu. Já ti to neberu, ostatně je mi to putna, moje auto to není,nesnažím se ho tady udat. Ale přijde mi divné, že valnou většinu toho, co tady kdo napíše zpochybníš tak snadno.
Ty ten konkrétní kus XC60 znáš ? Já zase znám lidi, co na firmu kupují auta, ikdyž je nepotřebují. Protože lepší, než ty prachy dát Babišovi. Neříkám, že to je tento případ. U nás ve špitále třeba dostávají dokotři jednou za "X" auta místo prémií...A to vím o 2 z nich, kteří ani nemaj řidičák...
Ty ten konkrétní kus XC60 znáš ? Já zase znám lidi, co na firmu kupují auta, ikdyž je nepotřebují. Protože lepší, než ty prachy dát Babišovi. Neříkám, že to je tento případ. U nás ve špitále třeba dostávají dokotři jednou za "X" auta místo prémií...A to vím o 2 z nich, kteří ani nemaj řidičák...
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
kdyz uz nic jinyho tak dle servisky tam 3 roky nebyl menen olej mezi 2012-2015 a od ty doby opet ne. to je dost divny, a ty kilometry, to by byl opravdu asi zazrak a genialni koupe.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Souhlas. Zcela ideálné ta péče z pohledu intervalu na "časový proběh" nebyla.
OT : Pro někoho je to také "už 9let staré auto"...Já jsem jinej a mám to tedy jinak. Dnes už ty auta začínají být (a Shr3k-nic osobního - vypadá na základě komentáře výše jako jeden z těcho lidí) pouze spotřebák. Nejraději nové a po 60-100K je to jejich optikou ojetá sračka. Ovšem stejní lidé zároveň hlasitě protestují proti dieselům, protože "škodí ovzduší". Ovšem zkrácení životního cyklu auta z kdysi třeba 20let na dnešních klidně 5..6let (pak vývoz na východ apod.) už nevadí..jak vidno..Takže se těch aut vyrobí 3x tolik a emise klesly skutečně jen málo. Takže produkujem hromady nesmyslů s krátkým životním cyklem a reálné emise spojené s každým autem jsou 2x vyšší, než dříve. Protože fabrika.
Tím se dostávám k tomu, že zákazník poptává místo trvanlivosti kokotiny : http://www.autoforum.cz/predstaveni/do- ... pres-cinu/
Ale chápu že autům jako byla Audi A6 typ C4 prostě dávno odzvonilo. Já bych si ji klidně koupil i dnes. Ovšem najít takovou, která má pod 500 000Km je téměř nemožné. Případně cenový nesmysl.
OT : Pro někoho je to také "už 9let staré auto"...Já jsem jinej a mám to tedy jinak. Dnes už ty auta začínají být (a Shr3k-nic osobního - vypadá na základě komentáře výše jako jeden z těcho lidí) pouze spotřebák. Nejraději nové a po 60-100K je to jejich optikou ojetá sračka. Ovšem stejní lidé zároveň hlasitě protestují proti dieselům, protože "škodí ovzduší". Ovšem zkrácení životního cyklu auta z kdysi třeba 20let na dnešních klidně 5..6let (pak vývoz na východ apod.) už nevadí..jak vidno..Takže se těch aut vyrobí 3x tolik a emise klesly skutečně jen málo. Takže produkujem hromady nesmyslů s krátkým životním cyklem a reálné emise spojené s každým autem jsou 2x vyšší, než dříve. Protože fabrika.
Tím se dostávám k tomu, že zákazník poptává místo trvanlivosti kokotiny : http://www.autoforum.cz/predstaveni/do- ... pres-cinu/
Ale chápu že autům jako byla Audi A6 typ C4 prostě dávno odzvonilo. Já bych si ji klidně koupil i dnes. Ovšem najít takovou, která má pod 500 000Km je téměř nemožné. Případně cenový nesmysl.
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
vsichni maj moc penez a kupujou si ty novy auta radi no a hlavne ekonomicky to neni tak hrozny, kdyz koupis neco co si jakz takz drzi cenu a pak to obmenujes v idealni moment. az/jestli se zmuzu na novou 3ku nebo X3 tak si taky dokazu predstavit, ze bych to mel delsi dobu pac uz to sou auta trochu na urovni, ale z Astry/Golfu/Oktavky nebo i techto CX3 atp. se cloveku chce do lepsiho, kdyz to jde
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Je to vrána taky , s tím jezdí manželka, aby se naučila řídit (měla do té doby najeto tak 500 km), než jí koupím auto normální velikosti.jirka87 píše:Ta tvá Mazda 2 má za 11let kolik kilometrů ? Označil bys to auto za vránu ? Já myslím, že jistě ne.
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Mattone : Je to pravda..Táta taky vyměnil manželce auto de facto omylem. Byla akce na Kugu, tak tam při druhém servise ten tříválcový hnus (nějaký Turneo Connect nebo Custom či co to bylo) nechal, opravdu málo doplatil a odvezl Kugu...Chápu..
Shr3k : Ale není to vrána Je to mladistvě vypadající neoturbená nákupní taška.
Mě se prostě stýská po normálních jednoduchých autech. A věk nezastavím...Tak za rok..dva asi chudáčka budu muset za něco vyměnit a silně to vidím na Volvo V70 II s 2.4i 103Kw. Nereznoucí auto s nesmrtelným motorem..Hold jen najít málo ojetej kus bude už nadliskej úkol...Jsem nenáročnej, co nejmíň fičur = co nejvíc radosti pro mě. Dělat při geometrii i seřizování automatických světel a adaptabilního tempomatu s protikolizním systémem mě neláká.
Smrt moderním technologiím ! Zamrznul jsem v době Opel Omega A / B, Merglů w/s124 a vrchol moderny je 5kové BMW generace e39. A ruku na srdce - víc výbavy, než měla ta e39 podle mě 90% lidí nepotřebuje...
A to už jsem VELMI silně OT a zakladateli vlákna se omluvuju. Pavproch to kdyžtak pomaže.
Shr3k : Ale není to vrána Je to mladistvě vypadající neoturbená nákupní taška.
Mě se prostě stýská po normálních jednoduchých autech. A věk nezastavím...Tak za rok..dva asi chudáčka budu muset za něco vyměnit a silně to vidím na Volvo V70 II s 2.4i 103Kw. Nereznoucí auto s nesmrtelným motorem..Hold jen najít málo ojetej kus bude už nadliskej úkol...Jsem nenáročnej, co nejmíň fičur = co nejvíc radosti pro mě. Dělat při geometrii i seřizování automatických světel a adaptabilního tempomatu s protikolizním systémem mě neláká.
Smrt moderním technologiím ! Zamrznul jsem v době Opel Omega A / B, Merglů w/s124 a vrchol moderny je 5kové BMW generace e39. A ruku na srdce - víc výbavy, než měla ta e39 podle mě 90% lidí nepotřebuje...
A to už jsem VELMI silně OT a zakladateli vlákna se omluvuju. Pavproch to kdyžtak pomaže.
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
honzis, Leonidas, Shr3k: díky za reakce na Opel Mokka.
Ale vy to posuzujete z pohledu "řidiče". To auto bude pro mojí paní, aby si dojela do hor zalyžovat, aby se přesunula ve městě z jednoho okraje na druhý, případně aby dojela do Krkonoš s dalšíma bábama na výlet. Žádné dálnice, žádné dovolené, žádné obrovské nákupy (průměrný kufr).
Takže pro tento účel by to šlo?
Ale vy to posuzujete z pohledu "řidiče". To auto bude pro mojí paní, aby si dojela do hor zalyžovat, aby se přesunula ve městě z jednoho okraje na druhý, případně aby dojela do Krkonoš s dalšíma bábama na výlet. Žádné dálnice, žádné dovolené, žádné obrovské nákupy (průměrný kufr).
Takže pro tento účel by to šlo?
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
DoubleSix - přimlouval bych se spíš za Ford Kuga 1.5 Ecoboost pokud by se vychytala akce.