Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Nějak nám to tady umřelo Ještě má někdo nějakej nápad na kvalitní boty na řízení?
Možná jsem sýček a možná to i zbytečně bagatelizuji, ale já se vůbec netěším na elektro auta. Jakmile začli do všeho cpát automaty a turba, pomocné asisteny, které mě teda víc vyděsí, než pomůžou, tak se mi zdá, že se auta začínají vzdalovat od toho co se mi líbí a co jsem na autech měl vždy rád. Všechno je elektrické, auta se už skoro nedají ovládat bez toho aby Vám do toho nezačlo něco kecat v nejlepším případě a v nejhorším to začne ječet, brzdit a ukazovat, že jste 100x po smrti, když se trochu víc přiblížíte k jinému autu. Kde jsou ty časy, kdy výsledek dobré jízdy byl dán tím, kdo to auto řídí a ne jestli tam je assisent rozjezdu, sportovní automatickou převodovku a miliardu asistentů pro jízdu v zatáčkách, pruzích a podobně. Celkově většina věcí co se vyrábí dneska mě přijde, že je pro cvičené opice. Čím dál méně záleží na tom co umíš a jak to umíš. Mladí sedí v hospodě nebo u mobilu či počítače a kde jsou ty časy, kdy jsme si jako děti ráno oblékli hadry a lítali celý den venku?
Kde jsou ty časy, kdy jsem si v zimě ráno přivstal a šel na nejbližší parkoviště zkoušet s Feldou jízdu bokem na sněhu a pak cestou za tenkrát ještě přítelkyní jezdil na 15cm uježděného sněhu bokem pomalu každou druhou zatáčku. Teď už je místo zimy jen ošlivá část podzimu.
Možná jsem sýček a možná to i zbytečně bagatelizuji, ale já se vůbec netěším na elektro auta. Jakmile začli do všeho cpát automaty a turba, pomocné asisteny, které mě teda víc vyděsí, než pomůžou, tak se mi zdá, že se auta začínají vzdalovat od toho co se mi líbí a co jsem na autech měl vždy rád. Všechno je elektrické, auta se už skoro nedají ovládat bez toho aby Vám do toho nezačlo něco kecat v nejlepším případě a v nejhorším to začne ječet, brzdit a ukazovat, že jste 100x po smrti, když se trochu víc přiblížíte k jinému autu. Kde jsou ty časy, kdy výsledek dobré jízdy byl dán tím, kdo to auto řídí a ne jestli tam je assisent rozjezdu, sportovní automatickou převodovku a miliardu asistentů pro jízdu v zatáčkách, pruzích a podobně. Celkově většina věcí co se vyrábí dneska mě přijde, že je pro cvičené opice. Čím dál méně záleží na tom co umíš a jak to umíš. Mladí sedí v hospodě nebo u mobilu či počítače a kde jsou ty časy, kdy jsme si jako děti ráno oblékli hadry a lítali celý den venku?
Kde jsou ty časy, kdy jsem si v zimě ráno přivstal a šel na nejbližší parkoviště zkoušet s Feldou jízdu bokem na sněhu a pak cestou za tenkrát ještě přítelkyní jezdil na 15cm uježděného sněhu bokem pomalu každou druhou zatáčku. Teď už je místo zimy jen ošlivá část podzimu.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
The North Face - Back To Berkeley redux leather, jako zimní obuv, když často vystupuješ z auta do města. Lehká, pohodlná, citliváHanz píše:Já mám totiž hnědé kalhoty od fjallravenu a k tomu si nic krom černých nebo hnědých bot nehodí a ty kalhoty mě fakt hodně sedí a nedám na ně dopustit. Ty mokasíny jsou na mě moc extravagantní. Já vím není to se mnou jednoduché i žena mě to dost často říká
https://www.hudy.cz/zima-vyprodej-vybav ... -brwn.html
Jak sem dal PP ty "po doběhové Inov8", tak já rád řídil v Salomn RX Break (měl jsem taky pár do zásoby), protože lehké, citlivé, prodyšné. Zkus tedy podívat po Salomon s přídomkem RX.
Jinak já mám rád zase barvičky, takže běžně nosím boty nejlepší sportovní značka LaSportiva, model Bushido (lehké, prodyšné, citlivé), kalhoty čtyřbarevné Direct Alpine, model Cruise, barva "crazy mix". Je ve mně stále kus punku, takže mám rád barvy a nechápu tu šedo-černo-tmavou masu co je vidět v ulicích, obchoďácích...
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
https://piloti.com/ - viděl jsem reklamu na youtube, vlastní zkušenost nemám. Pokud koupíš rád si přečtu recenzi
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Tak tohle vypadá hodně nadějné.
https://tuning-individual.cz/eshop/inde ... 13b0f59b6f
https://tuning-individual.cz/eshop/inde ... 13b0f59b6f
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Si jen dej pozor, aby neměli příliš tuhou podrážku - koupil jsem si nástupce těch mých a i když mají podobně tenkou tak z nějakýho tvrdšího matroše a není to ono...
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Ono by bylo nejlepší si to vyzkoušet na prodejně, ale obávám se, že při tom maloobrátkovém zboží to asi dost dobře nepůjde, takže jedině objednat a při nejhorším vrátit
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Tak koukám, že to smykuje na sněhu i se zapnutou stabilizací, zajímavé
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... =3&theaterM.Z. píše: A pokud auto nezvládá sportovní režim, pak platí, to co jsem napsal, auto na srazy.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Kámoš mi teď nedávno poslal :
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
sorry, nechápu ten obrázek
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017