čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Zdravím,
prosím o radu při výběru auta. Máme sice vybráno, ale pořád si nejsme jistí
Pro začátek bude majitelka auta žena, která:
- aktuálně vlastní Hyundai I30 1. generace po FL, rv. 2011 (od 2012 provoz), 1.4 CVVT, 81 kw (kupováno nové)
- bydlí 20 km od nejbližšího města a v zimě dojíždí do práce cca 25 km (z vesnice do města), v létě potom převážně na kole
- v místě bydliště, když napadne trocha sněhu, tak auta v okolních kopcích už mají problémy (o kamionech nemluvě)
- občas veze někam rodiče, občas kamarádky na cyklovýlet (i s koly na střeše)
- v zimě ráda lyžuje
- stěžuje si, že to auto při předjíždění prostě nejede (ale taky moc nepodřazuje)
- je zvyklá řídit Toyotu Land Cruiser 2015, 3.0 D4-D, kterou vlastní její manžel
- ročně najezdí asi 13 000 km (její Hyundai má za 7 let cca 95 000 km nalítáno)
- nejlépe velikost hatchbacku nebo malé SUV
Podmínky pro koupi:
- nejlépe předokolka s připojitelným pohonem zadních kol
- s cenou kolem 500 000 ,-
- nejlépe nové, nebo cca do 5 let staré s co možná nejnižším nájezdem km
- benzín
- co možná nejspolehlivější (má pár neblahých zkušeností se současným autem - výměna těsnění pod hlavou po 4 letech, pravidelně praskající žárovky, prasknuté přední pružiny, ...)
- "aby to jelo": takže aspoň kolem 120 kw
- na tom, jestli automat nebo manuál nezáleží, je zvyklá na obojí
Máme nějaké favority a samozřejmě jsou i auta, které řidička v garáži vidět nechce. Jsme otevřeni i dalším návrhům, ale ráda by se vyhnula čemukoliv z Francie, Itálie, Rumunska a koncernu. Nejlépe Japonci, nebo třeba Volvo
Původně bylo vybráno
- Subaru XV - bohužel ale ani jeden z nabízených motorů podle papírových hodnot nenabízí dostatečnou dynamiku
- Suzuki Vitara, S-cross 2017 (obě auta mají známí a moc se nám nelíbí)
- Mazda CX-3 2.0 Skyactiv (110 kw 4wd) - podle recenzí je to prý malé a loketní opěrka za příplatek? (to si snad dělají srandu), ovšem podle mě to bylo ideální
-Hyundai Kona - ano, i přes pár problémů se současnou i30, je tohle náš favorit. 1.6 T-GDI 4WD DCT by podle recenzí mělo být dostatečně dynamické. Byli jsme se na něj podívat a je i tak akorát velké. Ale ten vzhled , no na naživo je poměrně pěkné a nové i ve výbavě Traveller by splňovalo všechny požadavky majitelky
další výstřely do tmy:
- Volvo V40 Cross Country T4 AWD
- Subaru Impreza
Prosím o nějaké návrhy, ať máme přehled co vše by stálo v úvahu, než nám v garáži zaparkuje Kona. Hlavní je spolehlivost
Kdo si koupí Hyundaie, nadosmrti ... (známe )
prosím o radu při výběru auta. Máme sice vybráno, ale pořád si nejsme jistí
Pro začátek bude majitelka auta žena, která:
- aktuálně vlastní Hyundai I30 1. generace po FL, rv. 2011 (od 2012 provoz), 1.4 CVVT, 81 kw (kupováno nové)
- bydlí 20 km od nejbližšího města a v zimě dojíždí do práce cca 25 km (z vesnice do města), v létě potom převážně na kole
- v místě bydliště, když napadne trocha sněhu, tak auta v okolních kopcích už mají problémy (o kamionech nemluvě)
- občas veze někam rodiče, občas kamarádky na cyklovýlet (i s koly na střeše)
- v zimě ráda lyžuje
- stěžuje si, že to auto při předjíždění prostě nejede (ale taky moc nepodřazuje)
- je zvyklá řídit Toyotu Land Cruiser 2015, 3.0 D4-D, kterou vlastní její manžel
- ročně najezdí asi 13 000 km (její Hyundai má za 7 let cca 95 000 km nalítáno)
- nejlépe velikost hatchbacku nebo malé SUV
Podmínky pro koupi:
- nejlépe předokolka s připojitelným pohonem zadních kol
- s cenou kolem 500 000 ,-
- nejlépe nové, nebo cca do 5 let staré s co možná nejnižším nájezdem km
- benzín
- co možná nejspolehlivější (má pár neblahých zkušeností se současným autem - výměna těsnění pod hlavou po 4 letech, pravidelně praskající žárovky, prasknuté přední pružiny, ...)
- "aby to jelo": takže aspoň kolem 120 kw
- na tom, jestli automat nebo manuál nezáleží, je zvyklá na obojí
Máme nějaké favority a samozřejmě jsou i auta, které řidička v garáži vidět nechce. Jsme otevřeni i dalším návrhům, ale ráda by se vyhnula čemukoliv z Francie, Itálie, Rumunska a koncernu. Nejlépe Japonci, nebo třeba Volvo
Původně bylo vybráno
- Subaru XV - bohužel ale ani jeden z nabízených motorů podle papírových hodnot nenabízí dostatečnou dynamiku
- Suzuki Vitara, S-cross 2017 (obě auta mají známí a moc se nám nelíbí)
- Mazda CX-3 2.0 Skyactiv (110 kw 4wd) - podle recenzí je to prý malé a loketní opěrka za příplatek? (to si snad dělají srandu), ovšem podle mě to bylo ideální
-Hyundai Kona - ano, i přes pár problémů se současnou i30, je tohle náš favorit. 1.6 T-GDI 4WD DCT by podle recenzí mělo být dostatečně dynamické. Byli jsme se na něj podívat a je i tak akorát velké. Ale ten vzhled , no na naživo je poměrně pěkné a nové i ve výbavě Traveller by splňovalo všechny požadavky majitelky
další výstřely do tmy:
- Volvo V40 Cross Country T4 AWD
- Subaru Impreza
Prosím o nějaké návrhy, ať máme přehled co vše by stálo v úvahu, než nám v garáži zaparkuje Kona. Hlavní je spolehlivost
Kdo si koupí Hyundaie, nadosmrti ... (známe )
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Kdysi jsem řešil zcela stejné zadání. Výsledek (/od roku 2009) - je Subaru. napřed jedno Legacy, pak druhé legacy, dnes Outback s 2,5i. pravbda - kdejaký turbomotor je ve zrychlení lepší,a le tím to knčí. Ve zbtyku má navrcj zcela jasně Subaru. Žena jezdila přes vrchol asi 800mnm, oblast Jeseníků. Tam, kde ostatní stáli, tak prjlea ona a pár jiných s offroady. ostatní buď čekali, nebo nasazovali ve vánici a vichru řetězy... kup jí outbacka, do ceny se snad vlezeš a budeš spokojne ty i ona. A výkon - stačí. Na silnicicíh se dnes stejně nedá jezdit rychle. To je to poslední, co nám na Outbacku chybí, jestli zrychlí za 5 neo za 10 vteřin. ...Jo-spotřeba dlouhodbá u 2,5i a perm. 4x4 je 7,6.-)
Jinak já jsem stará škola a když vidím přeplňovaný 1litr versus kus motoru 2,5, tak dál už ani nerozmýšlím.
Jinak já jsem stará škola a když vidím přeplňovaný 1litr versus kus motoru 2,5, tak dál už ani nerozmýšlím.
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Dle tvého výběru, bych já zvolil tu Mazdu. Měl jsem možnost se svézt v Kona a CX-3, a CX-3 byla líp zpracovaná a zábavnější. Hyundai měl akorát výhodu turbomotoru. U ostatních z výběru neporadím.
Renault Clio V 1.0Tce - 2020
Honda PCX 125 - 2019
Honda PCX 125 - 2019
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
A co Opel Mokka 1.4T 4x4. Nové vyjde na zhruba 520 tisíc.
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Ja bych kouknul po mirne jetym Subaru Forester XT, ma se ted zacit prodavat nova generace, tak tohle by mohl bejt dobrej kup.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
CX3, rozhodne bych vyradil hnujday to je prevlecena Kia Stonic ne? to je strasny
jeste me napadla jeta X1 ale to bude asi furt drahy
jeste me napadla jeta X1 ale to bude asi furt drahy
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Tak Hyundai zatím ani náhodou,po různých zkušenostech ,ale třeba já měl pro paní zánovní X1 a vyměnil jsem to po čase za novou Kugu 1,5 T,která jede mnohem lépe,líp se ovládá a je trochu větší.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Díky za odpovědi,
Kuga se mi taky zdála, že by byla OK a vlakem zpět by se snad nejezdilo
Otázkou ale zůstává, zda je lepší v našem případě koupit nové auto nebo mírně jeté do 5 let. Přece jen nové auto je plné výhod (i kdyby to byla ta Kuna), ale třeba pár let stará Kuga, nebo třeba Forester a další taky vypadají dobře. Nicméně nemám už přehled o ceně ND na Subaru, Ford, případně na tu X1 a další ... stejně tak je tu otázka spolehlivosti. Z těch pár let starých aut se dá celkem vybrat, ale pořád je to riziko.
Opel Mokka jsme měli půjčeno na dovolené, sice ne 4x4 a v 1.6 naftě, no moc nás to nenadchlo
V pátek pojedeme omrknout tu CX-3.
Kuga se mi taky zdála, že by byla OK a vlakem zpět by se snad nejezdilo
Otázkou ale zůstává, zda je lepší v našem případě koupit nové auto nebo mírně jeté do 5 let. Přece jen nové auto je plné výhod (i kdyby to byla ta Kuna), ale třeba pár let stará Kuga, nebo třeba Forester a další taky vypadají dobře. Nicméně nemám už přehled o ceně ND na Subaru, Ford, případně na tu X1 a další ... stejně tak je tu otázka spolehlivosti. Z těch pár let starých aut se dá celkem vybrat, ale pořád je to riziko.
Opel Mokka jsme měli půjčeno na dovolené, sice ne 4x4 a v 1.6 naftě, no moc nás to nenadchlo
V pátek pojedeme omrknout tu CX-3.
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Tak vzhledem k tomu, že kromě X1 si všechno z výběru můžeš dovolit nové/předváděcí, je už jenom na tobě, jestli si dovolíš zariskovat s pár let starou ojetinou a výhledem na ušetření na amortizaci, nebo budeš mít radši dráž zaplacenou pohodu a klid
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27917
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: čtyřkolka kolem 500 000 (nová nebo do 5 let stáří)
Šel bych do ročního asi...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time