pavproch - a ta 325i po FL už má taky přímí vstřiky jako 330i po FL ? Takže je potřeba náročnější a nákladnější údržby ? A ten 2,5L je vyloženě špatnej ? četl jsem něco o problémech s únikem oleje, že někdy stačí vyměnit tuším těsnění, ale jindy je potřeba vyměnit vetší část kolem motoru.
jarka - to co jsi psal o úpravě ECU by možná mohl být ten problém ohledně motorů, je fakt že jsem viděl víc inzerátů, kde byl upravenej.
Jinak jsem ještě narazil na Mazdu 6 2.5i, která by měla mít o něco lepší jízdní vlastnosti než Honda Accord, ale tam jsem zase na hranici(spíš přes ní)
Sportovnější auto 150-200k
Re: Sportovnější auto 150-200k
jo, 325i poface je třílitr N53, čili přímostřik
taky jsem kdesyk četl, že starší 2,5litry N52 papkají olej
taky jsem kdesyk četl, že starší 2,5litry N52 papkají olej
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Sportovnější auto 150-200k
Tak potom co jsem si ještě přečetl Ford forum, kde psali to co jarka, že ST je prostě strašně zábavný auto s charakterem ho beru na milost a budu se ale dívat jen na kousky bez chipu a ideálně s dobrým (ideálně doložitelným) nájezdem
Jinak jaký máte názor na tyto inzeráty ?
Focus ST - 175 000 (https://www.sportovnivozy.cz/110918-for ... kem?fz=vse )
- údajně najeto 133tkm,
- při dovozu 118tkm (dle https://www.kontrolatachometru.cz), bohužel nepíše nic o servisní knížce, takže kdoví..., ale psal jsem e-mail, uvidíme
- před FL
- 5 dvěří
- cena mi moc nesedí vzhledem k okolním exemplářům na stejném webu
BMW E90 325XI - 200 000 (https://www.tipcars.com/bmw-rada-3/komb ... 16657.html)
- nejspíše poctivě najeto 141tkm (lze dohledat do roku 2010, po tom každý rok najeto cca 15tkm, i předtím by to tak
vycházelo)
- po FL, takže 3L V6, ale s náročnější údržbou
- lehce odřený přední nárazník, žádná velká tragédie
- není v kůži (ani plus ani mínus, jen konstatování)
- docela zajímavá cena
BMW E90 330XI - 190 000 (https://www.tipcars.com/bmw-rada-3/komb ... 38965.html)
- údajně najeto 143tkm, nepodařilo se mi dohledat, ale měl by mít servicní knížku
- bohužel světlý interiér
- před FL, takže větší spotřeba, ale méně náročná údržba
- docela dobrá cena
Jinak jaký máte názor na tyto inzeráty ?
Focus ST - 175 000 (https://www.sportovnivozy.cz/110918-for ... kem?fz=vse )
- údajně najeto 133tkm,
- při dovozu 118tkm (dle https://www.kontrolatachometru.cz), bohužel nepíše nic o servisní knížce, takže kdoví..., ale psal jsem e-mail, uvidíme
- před FL
- 5 dvěří
- cena mi moc nesedí vzhledem k okolním exemplářům na stejném webu
BMW E90 325XI - 200 000 (https://www.tipcars.com/bmw-rada-3/komb ... 16657.html)
- nejspíše poctivě najeto 141tkm (lze dohledat do roku 2010, po tom každý rok najeto cca 15tkm, i předtím by to tak
vycházelo)
- po FL, takže 3L V6, ale s náročnější údržbou
- lehce odřený přední nárazník, žádná velká tragédie
- není v kůži (ani plus ani mínus, jen konstatování)
- docela zajímavá cena
BMW E90 330XI - 190 000 (https://www.tipcars.com/bmw-rada-3/komb ... 38965.html)
- údajně najeto 143tkm, nepodařilo se mi dohledat, ale měl by mít servicní knížku
- bohužel světlý interiér
- před FL, takže větší spotřeba, ale méně náročná údržba
- docela dobrá cena
Re: Sportovnější auto 150-200k
Ti nasadím ještě jednoho bubáka do hlavy, můžu ?
https://auto.bazos.cz/inzerat/98221477/ ... ODOVKA.php (jen pokud se nepletu, tak se při 250K mění řetěz a to vyjde s vodítkama a se vším celkem draho... Samotný řetěz stojí do 2000Kč, napínák taky..ovšem práce tam bude kýbl). Můj bývalý kolega z práce to má v S6ce, už ji vlastní snad 6let a chrochtá si...ale taky to má v plynu Za ty rozvody dával tuším 50K, ale měnili mu to myslím v autorizáku.
https://auto.bazos.cz/inzerat/97747484/ ... -SPORT.php (ačkoliv vypadá uvnitř nemastné, neslané, je prý nadmíru jízdně potentní) nebo https://auto.bazos.cz/inzerat/97321237/ ... tSport.php
https://bit.ly/2SLKY1c - z mého pohledu ultimátní sleeper. Naprosto nenápadná raketka. Ovšem sehnat ji v manuálu je téměř nadliský úkol. Zvuk toho motoru je ale naprosto fantastický.
https://auto.bazos.cz/inzerat/98221477/ ... ODOVKA.php (jen pokud se nepletu, tak se při 250K mění řetěz a to vyjde s vodítkama a se vším celkem draho... Samotný řetěz stojí do 2000Kč, napínák taky..ovšem práce tam bude kýbl). Můj bývalý kolega z práce to má v S6ce, už ji vlastní snad 6let a chrochtá si...ale taky to má v plynu Za ty rozvody dával tuším 50K, ale měnili mu to myslím v autorizáku.
https://auto.bazos.cz/inzerat/97747484/ ... -SPORT.php (ačkoliv vypadá uvnitř nemastné, neslané, je prý nadmíru jízdně potentní) nebo https://auto.bazos.cz/inzerat/97321237/ ... tSport.php
https://bit.ly/2SLKY1c - z mého pohledu ultimátní sleeper. Naprosto nenápadná raketka. Ovšem sehnat ji v manuálu je téměř nadliský úkol. Zvuk toho motoru je ale naprosto fantastický.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 898
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovnější auto 150-200k
Jak je něco moc výhodné,je třeba se ptát proč. Třeba třílitr ve čtyrkolce s tak malým nájezdem je v Evropě za tuto cenu nekoupitelný,tak proč asi ? Tak pozor na to a údržba těchto aut je poměrně levná,dokud se něco nepossere,prostě nejvíc stojí takový blbiny,jako řídící jednotka na kdejakou píczovinu atd. Buď jsi šikovnej,nebo bys měl mít dobrýho mechanika za zadkem.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...