Ojetina do 400.000Kc

Poraďte a nechte si poradit s výběrem nového vozu.
H357
Autoškolák
Příspěvky: 27
Registrován: pát 03 dub 00:30

Re: Ojetina do 400.000Kc

Příspěvek od H357 »

Za me z beznych aut nizsi stredni je nejzabavnejsi Mazda 3 G165. Za 400k by se snad neco naslo. Levorg je tezka ctyrkolka s automatem, takhle si zabavu nepredstavuju, ale nejel jsem.
Seat Leon Cupra ST 4Drive 7-DSG
Honda Jazz
zdeny
Řidič začátečník
Příspěvky: 165
Registrován: stř 10 čer 12:07

Re: Ojetina do 400.000Kc

Příspěvek od zdeny »

H357 píše:Za me z beznych aut nizsi stredni je nejzabavnejsi Mazda 3 G165. Za 400k by se snad neco naslo. Levorg je tezka ctyrkolka s automatem, takhle si zabavu nepredstavuju, ale nejel jsem.
Tak se napřed svez a pak piš.
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5741
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Ojetina do 400.000Kc

Příspěvek od Stepan »

Já se svez, napsal, že to nejede a žere a ty ses semnou přestal bavit =((
G165 je super. Ale pozor na G120. Jiná, delší převodovka. O dost horší svezení
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
zdeny
Řidič začátečník
Příspěvky: 165
Registrován: stř 10 čer 12:07

Re: Ojetina do 400.000Kc

Příspěvek od zdeny »

Stepan píše:Já se svez, napsal, že to nejede a žere a ty ses semnou přestal bavit =((
G165 je super. Ale pozor na G120. Jiná, delší převodovka. O dost horší svezení
Já s ebavit nepřestal, byl jsme na horách:-) Já jsem mlě legacy 2,oR, Legacy SpecB H6 180kW, a dnes Outbacka 2,5i 123kW. Levorg je proti všem zcela jiná liga. Ale ten rozdíl je přesnutu hlavně do podvozku a řízení, na Levorga se nechatlo (by se nechytalo) asi ani SpecB. nevím, jaký ty jsi závodník, ale já pokaždé narazil na své limity, jak jsem vyjel někam na okresky za ěmsto (měl jsme testovačku v DanCras OPava). Tam, kde Levorg měl ještě značné rezervy, jsem já byl dávno na limitu - starch prostě zasáhnul. Tady vůbec nejde o zrychlení v lajně nebo o pržné zrychlení na dálnici - to bude vyžadovat jen poblblík, ptž si není vědom, že 1,6 byť se 121kW a cca 260Nm prostě není 3 litrový dýzl. Kvality totoh auta josu zcela jinde, ostatně jako třeba u BRZ. A ten kod odkáže dostat z auta maximum někde v zatáčkách, si na výkon asi bude stěžovat jako až na to poslední. Co mě překvapilo, byla právě CVT - na rodinnou jízdu absolutní paráda, nenásilná plavná jiízda bez škubání a jiných artefaktů a drží otáčky kolem 1800rpm, takže motor zcela jistě netrpí a když se plynule zrychlovalo, tak řadí jako klasický HDM - v tomhle vidím absolutní pozitivum této generace CVT. Při sport modu to je taky velmi dobré, osobně jsem netrpěl tím, že by tam bylo cokoliv jiného, než CVT. Kvalitou zpracování nelze srovnávat s Mazdou - ta se Levorgu prostě absolutně nevyrovná, levorg je opravdu poctivě dobře vyrobé auto. Porovněj si provedení ochgranných vrstev na Levorhu a Mazdě, a uvidíš, o čem mluvím. Levorg sevrátil do dávné minulosti, kdy stavěl bytelná a velmi robustní auta, navíc s bonusem výborných jízdních vlastností. K Mazdě G165 - ti jsem testoval v AMH Cars Olomouc cca 2 roky zpátky (před koupí Outbacka). Moroticky vynikající, ale tím to vande. Tím to končí. Stačil mi jediný pohled na zadní lemy, prahy a bylo rozhodnuto. Hnus fialovej. Podovzek udrncanej, palubovka otřesná - ten nádor v prostředku (ten tablet), to dělal snad zhulenej vypatlanec. Škoda, dyzja je krásnej, ale mínusy natolik silný, že jse šel zpět k Subaru. je to každého svobodná volba, ale Levrog se vrátil k tradicím a je to dobře.
Stevo98
Dítě v autě
Příspěvky: 1
Registrován: pát 04 led 14:30

Re: Ojetina do 400.000Kc

Příspěvek od Stevo98 »

Zdravim borci!

Pridavam sa do zastupu hladajucich vhodnu karu do 400-450k.

Hladam vacsie a zive rodinne kombi, s idealne 180-200 PS (benzin/diesel v dnesnej dobe uz nemam az tak moc silnu preferenciu).

Pozeram sa v strednej triede po 2-4 rocnych kusoch s nizsim nabehom km.

Urcite automat, velmi rad by som tam mal aj nejaky typ "stvorkolky" najma kvoli bezpecnosti, full LED, Apple CarPlay (prve kusy isli cca od 2016 - pri VAG) a pod. (tesia ma aj dalsie serepeticky ako head-up, pano, ale prezil by som aj bez toho).

Subjektivne - som dost narocny na dizajn (interier/exterier) a moc toho na vyber nie je.

Top volba - po vsetkych strankach - je pre mna BMW 320d F31 po facelifte (cca od 2015). V mojej cenovke su k dispozicii uz nejake kusy, ale obavam sa ich kvality. Navyse, F3x generacia s tymito motormi vraj nie je bohvieako spolahliva. Apple CarPlay to defaultne nema, ale da sa riesit dodatocne.

Z premiovek v podobnej kategorii by som este bral aj C-klasse Touring. Audi a ostatne premiovky sa mi bud nepacia alebo su drahe. Audi mi vyslovene vadi svojim dizajnom.

Z dalsieho sledu mi nevadi VAG. Jazdil som aj Passat aj Superb presne s tymi prvkami vybavy a motormi ake by som preferoval a kedze jazdim takmer vyhradne (zatial) len dlhe trasy, vyhovovali mi. Urcite sa mi viac paci Superb ako Passat. Passat by bol skor volbou rozumu a trebars prvkov vybavy (napr. virtual cockpit).

Z tejto triedy, mimo VAG, sa mi este velmi paci Mazda 6 (po predposlednom facelifte v cca 2015/16, s uz normalnym displejom a nie tym tunelom), ale o dieseloch som toho tiez nepocul nic moc a benzinov vela niet. Taktiez, Mazda je v spracovani interieru ci prvkami vybavy nizsie ako VAG (aj ked je sportovejsia a lahsia).

Vsetko ostatne, vratane nizsej strednej triedy (az na Octaviu Combi), sa mi bud nepaci, alebo je malo prakticke, alebo drahe.

Co by ste z vyberu hore vyberali vy a preco?

Napada vas este nieco ine, co som nespomenul?

Dik za kazdu radu!

Stevo
Odpovědět