Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
pokud bych byl přehlasován a 2.0FSI byl použitelný motor, tak bych hledal spíše něco takového http://www.tipcars.com/volkswagen-jetta ... 44353.html na dálnici se to IMHO bude chovat díky kufru dospěleji než Golf.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
jo, to by nemusela být špatná volba
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Diky za cetne tipy
zkusim to vzit porade:
- vylucuju LPG, anzto maly dojezd a problemy s redukcema napric Evropou
- taktez vylucuju jakejkoli tuning (ti co me znaji, tak vedi ). Sleeper by naopak potesil, ale v tomhle pripade to neni kriterium.
- na zaklade informaci insideru ze servisu nejsem moc nakloneny Golfu V (to uz mi doporucuji radeji G IV) a Mazde obecne (spolehlivost slusna, ale i tak drahy servis a dily)
- pro nizsi stredni vidim vykonove minimum na 80kW, u stredni 90kW, lehce vic samozrejme potesi - nechci to ale srovnavat se soucasnym veteranem, na ktery jsem me pri vyberu zcela jine pozadavky
- byl bych hodne vdecny za info, jak jsou na tom se spotrebou v techto rychlostech benziny - znam jenom z doslechu, ze TSI apod. je totalni peklo, u ostatnich netusim. Celkem se mi pozdavalo Mondeo MkIII ve dvoulitru (Focus s timto motorem by taky nemusel byt spatny, ale bojim se maleho vyberu), pripadne konkurence ve stylu Vectry (tady mi ale prijde, ze ma lepsi renome Astra) apod. - jak jsem napsal, primarni je pro me TCO za ty tri roky a to prosim zohlednujte pri Vasich navrzich
Z padlych navrhu mi zni zatim asi nejrozumneji C5 HDI poFL (i kdyz mam z Francie celkem vetry, a to i na zaklade osobnich zkusenosti), chtel bych ale jeste trochu vic pokoumat benzinove varianty, ktere se daji koupit i levneji, anzto je v pohode pozadavek na zelenou plaketu a naopak vic projezdit v benzinu (premyslel jsem treba i nad variantou koupit nejakou z poslednich Primer P11 ve dvoulitru)
zkusim to vzit porade:
- vylucuju LPG, anzto maly dojezd a problemy s redukcema napric Evropou
- taktez vylucuju jakejkoli tuning (ti co me znaji, tak vedi ). Sleeper by naopak potesil, ale v tomhle pripade to neni kriterium.
- na zaklade informaci insideru ze servisu nejsem moc nakloneny Golfu V (to uz mi doporucuji radeji G IV) a Mazde obecne (spolehlivost slusna, ale i tak drahy servis a dily)
- pro nizsi stredni vidim vykonove minimum na 80kW, u stredni 90kW, lehce vic samozrejme potesi - nechci to ale srovnavat se soucasnym veteranem, na ktery jsem me pri vyberu zcela jine pozadavky
- byl bych hodne vdecny za info, jak jsou na tom se spotrebou v techto rychlostech benziny - znam jenom z doslechu, ze TSI apod. je totalni peklo, u ostatnich netusim. Celkem se mi pozdavalo Mondeo MkIII ve dvoulitru (Focus s timto motorem by taky nemusel byt spatny, ale bojim se maleho vyberu), pripadne konkurence ve stylu Vectry (tady mi ale prijde, ze ma lepsi renome Astra) apod. - jak jsem napsal, primarni je pro me TCO za ty tri roky a to prosim zohlednujte pri Vasich navrzich
Z padlych navrhu mi zni zatim asi nejrozumneji C5 HDI poFL (i kdyz mam z Francie celkem vetry, a to i na zaklade osobnich zkusenosti), chtel bych ale jeste trochu vic pokoumat benzinove varianty, ktere se daji koupit i levneji, anzto je v pohode pozadavek na zelenou plaketu a naopak vic projezdit v benzinu (premyslel jsem treba i nad variantou koupit nejakou z poslednich Primer P11 ve dvoulitru)
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Ref TSI: Skautík 1.8 TSI při 180 tacho tempomat na 6st má okamžitou dle PP okolo 13.5 litrů (rovina, bezvětří, pod nulou, sucho, noc - rychlostní R35 mezi Mohelnicí a OL). Oproti předohrabu Oct II má ale skautík kratší diferák (asi o 15%) a krapet větší Cx.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
jsem jedinej komu přijde šílenství koupit C5? ale neříkam, že předstudky proti FR autům nemám, no
jinak Mondeo s 2.0 neni špatná volba, ale není to jen taková povídačka s drahýma dílama na (třeba) Mazdu? Mohl by přijít Arnie, myslím, že než jí rozbil, tak jezdila docela dobře
jinak Mondeo s 2.0 neni špatná volba, ale není to jen taková povídačka s drahýma dílama na (třeba) Mazdu? Mohl by přijít Arnie, myslím, že než jí rozbil, tak jezdila docela dobře
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
ja si zase myslim, ze ta Primera je dobry napad
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Deli: C5 je další super auto, které bude mít s TCO zásadní problém. Pokud už bych dráždil Francii, tak bych šel do P407, která na dálnici funguje výborně. Na druhé místo bych zařadil nějakou novější Lagunu II a až na konec C5...
Kef je přeci mladej kluk, tak mi k němu C5 moc nesedí.
Kef je přeci mladej kluk, tak mi k němu C5 moc nesedí.
2.9T RWD
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
jj, mladej sympaťák, přece to nemůže zabít citroenem
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Dalnicni vuz s nizkymi naklady
Každé auto může mít drahý servis, když se zrovna nezadaří nebo odejde něco velkého, takže bych se frantíků zase tak nebál, protože za ten obnos co inzeruje, tam má největší naději, že sežene auto v A1+ stavu. Taková pofaceliftová LII s 2.0 dCi nebo 2.0T 16V by vůbec nemusela být špatná volba, ale chce to hledat hlavně podle stavu..
Naposledy upravil Mr.Semtex včera, dnes a zítra, celkově neupraveno 3x