Ojetina do 400.000Kc
Re: Ojetina do 400.000Kc
Zdravím, také vybírám lehce ojeté auto do 400k, nájezd ideálně kolem 50 000 km. Určitě chci zvolit benzín, roční nájezd mám kolem 10 000 km, většinou krátké trasy, město. Chtěl bych praktické ale co nejzábavnější auto. Výkon kolem 100 kw. Napadá mě jen Ford Focus (1.6 nebo novější 1.5, 110 kw) nebo Opel Astra (1.4 110 kw), Octavia 1.4 TSI bude předpokládám méně zajímavá.
Re: Ojetina do 400.000Kc
Co si představuješ pod zábavou? Astra i Octa jsou pro mě pravým opakem zábavy. Focus si sem tam umí rozpomenout na "sportovní" předky, ale zázrak to taky není. Mrknul bych se na Civic pripadne Levorg. Teoreticky Leon, ale na Cupru nemáš a zbytek je bída.
Nejdříve bych si ale uvedomil co pro mě znamená zábava a zdali to má být priorita.
Nejdříve bych si ale uvedomil co pro mě znamená zábava a zdali to má být priorita.
2.9T RWD
Re: Ojetina do 400.000Kc
Pokusím se to popsat: je fakt, že jsem dosud dlouhodobě jezdil jen se svojí Astrou 1.4 (snad 66 kw ?) dále ve Fabii v HTP a Focusu třetí generace s litrovým motorem. Od nového auta bych chtěl určitě vyšší výkon, to je jasné. Dál jsem se chtěl jen zeptat, zda bude třeba projíždění Ecce Homo za Šternberkem větší zábava třeba ve Focusu než v Octávce. Přesně technicky to popsat nedokážu, asi jde jen o pocit z jízdy. Nejlepší bude auta vyzkoušet, to je mi jasné.
Re: Ojetina do 400.000Kc
Taky jsem takto uvažoval a zakoupil Golf7 1.4tsi 110kW a FAKT to není líný vůz.
Zrychlení sice není 3sec ,ale 7.6s /100km/h dle profi měření.
Dle mne je to zábavný vůz .. ale GTI je jiná liga
A kupoval jsem rok starý vůz za 400..
Zrychlení sice není 3sec ,ale 7.6s /100km/h dle profi měření.
Dle mne je to zábavný vůz .. ale GTI je jiná liga
A kupoval jsem rok starý vůz za 400..
Re: Ojetina do 400.000Kc
Astra je oproti Octavce o dost sportovnější.. ale Focus hlavně kvůli zadní nápravě bude lepší
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Ojetina do 400.000Kc
Astra i Focus by měly jít pořídit za 400 nové, na roční vozy bych se vykašlal, taky jsem nad tím uvažoval u Astry, ale bazarové ceny zánovních vozů mě vůbec nepřesvědčily. Bylo třeba o 30 000 míň než za co bych koupil novou po započítání automatických "slev" proti ceníku, co mi nabídli v Oplu. Už jen možnost vyměnit si olej hned po zajetí, a ne po 20 000+ km podle předpisu by mi za příplatek stála.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Ojetina do 400.000Kc
Současná Astra si až překvapivě, pro mě mile, drží cenu. 1.4T 110 v normální výbavě bude tak okolo 500. Když už jetou tak 1.6T kdyby se sehnala
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Ojetina do 400.000Kc
A co polo GTI? To nový je velký skoro jak golf
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Ojetina do 400.000Kc
No, právě bych řekl že zánovní bazarovky se často nabízí za přestřelené ceny.
Viz co mi nabízeli ve Zlíně. Výbava sice nějaká základní, ale v zásadě by mě tam nic nechybělo.
S lichvářským financováním ještě 30 000 dolů, takže by se nabízelo vzít financování, předčasně splatit a mít novou Astru 1,4 92kW za 352 tisíc + penále v maximální výši myslím 1% z úvěru...
Co se týče zábavnosti Astry, absolvoval jsem v půjčeném dieslu výlet po severu Skotska a zábavu mi nekazila ani v nejmenším, ať už po silničkách na jedno auto v pustině nebo na skocích na Old Military Road A93:-) Není to sporťák, ale narposto kompetentní auto s přirozeným ovládáním, které člověka na zábavné cestě nepodrazí. Jediné co mi vadí je výhled, resp. přehlednost karoserie, snad za to může sklon a šířka předních sloupků, nicméně u aut z koncernu VW, např současné A3 o stejné šířce, jsem si podstatně více jistý pozicí auta na cestě. Pak už jen drobná výtka ke tvaru řadící páky, která nemůže pasovat do ruky snad nikomu. A 1,4 T má poněkud ospalé reakce na plyn, takže při řazení nahoru na první 3 rychlosti si člověk musí dát na čas, aby otáčky stihly spadnout.
Viz co mi nabízeli ve Zlíně. Výbava sice nějaká základní, ale v zásadě by mě tam nic nechybělo.
S lichvářským financováním ještě 30 000 dolů, takže by se nabízelo vzít financování, předčasně splatit a mít novou Astru 1,4 92kW za 352 tisíc + penále v maximální výši myslím 1% z úvěru...
Co se týče zábavnosti Astry, absolvoval jsem v půjčeném dieslu výlet po severu Skotska a zábavu mi nekazila ani v nejmenším, ať už po silničkách na jedno auto v pustině nebo na skocích na Old Military Road A93:-) Není to sporťák, ale narposto kompetentní auto s přirozeným ovládáním, které člověka na zábavné cestě nepodrazí. Jediné co mi vadí je výhled, resp. přehlednost karoserie, snad za to může sklon a šířka předních sloupků, nicméně u aut z koncernu VW, např současné A3 o stejné šířce, jsem si podstatně více jistý pozicí auta na cestě. Pak už jen drobná výtka ke tvaru řadící páky, která nemůže pasovat do ruky snad nikomu. A 1,4 T má poněkud ospalé reakce na plyn, takže při řazení nahoru na první 3 rychlosti si člověk musí dát na čas, aby otáčky stihly spadnout.
Naposledy upravil(a) Zajda dne ned 30 pro 16:34, celkem upraveno 1 x.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Ojetina do 400.000Kc
Levorg za 400 tyček bude leda dvakrát vokulenejt přes boudu:-))) Jiank volba výborná, to zas jo:-)HondaMan píše:Co si představuješ pod zábavou? Astra i Octa jsou pro mě pravým opakem zábavy. Focus si sem tam umí rozpomenout na "sportovní" předky, ale zázrak to taky není. Mrknul bych se na Civic pripadne Levorg. Teoreticky Leon, ale na Cupru nemáš a zbytek je bída.
Nejdříve bych si ale uvedomil co pro mě znamená zábava a zdali to má být priorita.