Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Tak ono už jenom porovnání GolfR a TypeR kulhá na obě nohy. Oboje je to sice hatchback a má to třista koní, ale cílovka je diametrálně odlišná
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27897
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Fakt nevím, ale tak zaujaté testy, jako se produkují na Lexus nebo Subaru, to se jen tak nevidí. Každý, kdo se v tom lehce pohybuje, tak ví, proč to tak je.
Rád vzpomínám na Xedos9, 323F nebo Prelude. Ale ta doba je dávno pryč. I když u některých značek ten interiér moc evoluce nepobral.
Rád vzpomínám na Xedos9, 323F nebo Prelude. Ale ta doba je dávno pryč. I když u některých značek ten interiér moc evoluce nepobral.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Zrovna Prelude 5g byla ve firmě od nova a nespolehlivější auto byla snad jen 307 z prvního roku výroby. Ale když fungovala, tak byla super.
2.9T RWD
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
V nasi male zemi je tezke verit nazaujatosti nejakeho testu. Kdyz koukam na testy lexusu, subaru, jaguaru a dalsich netuctovych znacek, tak z nich vetsinou citim jak je autor nadsenej tim, ze ridi neco jinyho nez obvykle a pak autu lecos odpusti. Kdyz recenze beznych aut na yt, tak: carwow, marekdrives, thefastlanecar, apod.řidičBOB píše:Fakt nevím, ale tak zaujaté testy, jako se produkují na Lexus nebo Subaru, to se jen tak nevidí. Každý, kdo se v tom lehce pohybuje, tak ví, proč to tak je.
Rád vzpomínám na Xedos9, 323F nebo Prelude. Ale ta doba je dávno pryč. I když u některých značek ten interiér moc evoluce nepobral.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Add interiery japonskych aut - podle me, minimalne lexus a subaru (impreza, xv) maj kvalitu plne srovnatelnou s koncernovymi znackami. Co maj horsi je infotaiment, jednoznacne, ale zas bych rekl ze pouzivaj lepsi material a to i na hur viditelnych mistech.
Design nehodnotim, ten je subjektivni a kazdymu se libi neco jinyho.
Design nehodnotim, ten je subjektivni a kazdymu se libi neco jinyho.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Je fakt, že poslední Subaru už mají vnitřky cajk, na druhou stranu zas nemají motory.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
To je bohuzel pravda. 2.0i je tak max dobra na velmi defenzivni jizdu.M.Z. píše:Je fakt, že poslední Subaru už mají vnitřky cajk, na druhou stranu zas nemají motory.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- Japan power
- Autoškolák
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř 01 srp 07:52
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Kdysi měla super interiéry i Honda. Ještě do 8g Accordu. Ty ufo modely se mi taky nelíbí. NSX první generace vypadá i po 20 letech suprově, když si vezmu, jaké palubovky měl tenkrát koncern včetně Audi, Porsche, ale třeba i vyhlašeného Mercedesu nebo supersportu Lamborghini či Ferarri. Radost pohledět a to byl zdůrazňuji začátek devadesátých let 90-. http://followtheart.info/kareff-Fri_23_20.html To stejné třeba Legend, který měl el. podavač pásů a jiné vymoženosti, ze kterých se dneska u německé konkurence dělá něco luxusního a používá se to spojení PRÉMIOVÉ, což mi silně leze na nervy . Honda to měla už v 90. letech. To stejné třeba s natáčecí zadní nápravavou u Prelude 4WS, ze které se taky dneska dělá něco extra. Zase to měli Japonci už v 90. letech. To ať si fandové němců uvědomí.
Zpátky k interiérům.
Když to vyloženě nebyly low costy, tak mi nikdy Japonci nepřišli o nic horší. Naopak za mě jsou o dost trvanlivější a subjektivně líbivější, když se s odstupem času podívám na ta auta dovnitř. Sice tam nejsou různé kokotinky, ale měkčené plasty měly taky a všechno lícovalo a byla z toho cítit kvalita. S tím bojovala spíše imho dlouho Amerika a jejich automobily. Netvrdím, že jsou špatné, mají také své kouzlo a byly zkrátka jiné, dělané na jejich cesty a uvrzané byly až až. Ale taková Corvette C4 byla taky nadčasová a krásná svým způsobem.
Zpátky k interiérům.
Když to vyloženě nebyly low costy, tak mi nikdy Japonci nepřišli o nic horší. Naopak za mě jsou o dost trvanlivější a subjektivně líbivější, když se s odstupem času podívám na ta auta dovnitř. Sice tam nejsou různé kokotinky, ale měkčené plasty měly taky a všechno lícovalo a byla z toho cítit kvalita. S tím bojovala spíše imho dlouho Amerika a jejich automobily. Netvrdím, že jsou špatné, mají také své kouzlo a byly zkrátka jiné, dělané na jejich cesty a uvrzané byly až až. Ale taková Corvette C4 byla taky nadčasová a krásná svým způsobem.
Život je příliš krátký na to, abychom jezdili nudnými auty!