Rageweawer píše:Acura TSX, Infinity Q50, Lexus LS 600
Pokud myslíš tohle, tak si asi vůbec nečetl můj prvotní dotaz, že to má mít kufr, kterej se otevírá i se sklem, ale nemá to být combi. Ani jeden z tvých modelů tohle nesplňuje, za to všechny disponují velice maličkým kufrem
![Happy :-)](./images/smilies/1.gif)
Nečteš pozorně. Nebylo to určeno tobě, ale jinému uživateli.
Co se týká toho zákazu starších aut 15 let. Uvědom si, že tady funguje nějaká STK a SME (státní technická kontrola a stanice měření emisí, většinou spojené v jedné budově
![Cool B-)](./images/smilies/16.gif)
) a pokud je jakékoliv auto z nějakého důvodu nevyhovující pro provoz na pozemních komunikacích, osvědčení nedostane. Kontroly se za poslední rok hodně zpřísnily. Těch pár procent vozů, co projdou za známost, úplatek neberme v úvahu.
Myslíš si, že jsi chytřejší než zkušení pracovníci na STK, že máš hned jasno, že staré auto je zralé do popelnice a že by si je zakázal? Možná to čteš poprvé, ale jsou taky 4. roční vozy, které na první STK neprojdou z důvodu špatných emisí. Což může být celkem tvůj případ s audinou, jelikož tento problém se týká převážně koncernových vozů z důvodu vysoké kouřivosti u TDI a u benzínových TSI motorů z důvodu vysoké spotřeby oleje. I takový "nóvus" si může vzít přes litr oleje na tisíc kilometrů.
Pokud stále nechápeš kravinu, co si napsal, tak možná pochopíš tenhle příměr... Starší 50. letý inženýř je automaticky nekonkurence schopný idiot pro pracovní trh, zralý do důchodu a čerstvý absolvent technické vysoké školy je ten nejpovolanější. Přece to takhle nebudeme míchat, ne? Je to vždycky individuální a neznamená to nic.
K tomu čuchání smradů si mi nahrál perfektně na smeč. To jsou přesně ty německé, vočipované naftové plechovky, o kterých jsem psal v jednom mém "pobuřujícícm"
![Ha ha :))](./images/smilies/21.gif)
komentáři. Díky nim občas dýcháš ty nechutné saze, které se linou z jejich rour. Nemusí to být nutně nutně jen německé auto, ale vzhledem k počtu to tak většinou je. Sám to také nesnáším a taky si říkám, že je to hnus. Benzínový motor ti smrdět nebude. Navíc výroba nových vozů z určité části pochází z recyklované výroby (někde i převážné) a samotný proces zatěžuje životní prostředí více, než provoz několika starých, udržovaných vozů. A když jsou dnešní nová auta spotřebky, tak je to správně? To jen, kdyby si byl ekolog.
![Cool B-)](./images/smilies/16.gif)
Ale ok, nic nevydrží věčně a někdy je potřeba už auto sešrotovat, pokud už nesplňuje dané podmínky pro provoz.
A co se týká stáří, tak si vem, že ta tvoje audina je vlastně tuctovka, kterou když rozstřelíš, můžes si sehnat novou. Něco to bude stát, ale není to nic extra navíc a seženeš do pár dnů. Jsou to povětšinou neznalí majitelé, kteří mají sice peníze, ale nemají vkus, empatii a nějak více je problematika vozů nezajímá, nebaví. Máme tu 20 let a více stará auta, která překonají tržní cenou tvou tuctovou audinku a majitel si těžko v případě nehody sežene jiný kus a takový majitel ani netouží po té tvojí tuctové audině, kterou sis vysnil a máš ji za modlu a urážíš starší vozy. Nechce být ovcí v davu nebo z nějakého řidičského důvodu nechce nové auto. Pokud tyto starší vozy splňují podmínky pro provoz na pozemních komunikacích, tak v čem máš problém? I takové auto má právo jezdit v levém pruhu na dálnici, pokud neomezuje někoho za ním a předjíždí pomalejší vozidlo. To je jen tvoje zaujatost, možná povýšené ego a popsal jsem ti úhel pohledu i z druhé strany. Jak to vidí někdo jiný. Chce to si o tom něco nastudovat a potom vytrubovat nesmyslé výroky.