pjanda píše:Kdepak, u M5 E60 slo ESP vypnout zcela, to si zrejme nekdo spletl M sport rezim s vypnutim stabilizace. Sam jsem s M5 a M6 jezdil vicekrat a v jakkoli silenem zachazeni Vam v nich opravdu nic nebrani...
U nás samozřejmě ano, ale já mluvím o emerické M5 E60 s manuálem
Nemam zkusenost, ale pochybuji o tom, kdyz byla M5 E60 s manualem stvorena pro lidi, kteri chteji ridit. Toto by s tim prlis dobre dohromady neslo. Ale mozne je vsechno...
pjanda píše:Nemam zkusenost, ale pochybuji o tom, kdyz byla M5 E60 s manualem stvorena pro lidi, kteri chteji ridit. Toto by s tim prlis dobre dohromady neslo. Ale mozne je vsechno...
However, the manual model removes the ability to fully disengage DSC stability control – BMW doesn’t want owners doing 8000-rpm dump launches and making BMW pay for new drivetrain components under the warranty period.
Obejít se dá cokoliv, auto upravit, nicméně tohle byl asi nejvážnější důvod proč se to do Evropy nedostalo... média by to za nevypínatelné ESP roztrhala
charger píše:
However, the manual model removes the ability to fully disengage DSC stability control – BMW doesn’t want owners doing 8000-rpm dump launches and making BMW pay for new drivetrain components under the warranty period.
Ze to nekdo pise jeste neznamena, ze je to pravda Ale podstatnejsi je spise diskuse, ktera nasledovala - odstranit podobny SW blok (zvlaste kdyz existuje pro to same auto SW, ktery neco takoveho nema), je relativne snadne. Vymenit automatickou prevodovkou za manualni je velmi narocne, nebo v pripade neexistence pouzitelne skrine zcela nemozne. Opacne poradi priorit se mi jevi byt zvlastni...