Ojeté auto 1 mil. rozpočet
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: úte 24 kvě 08:34
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Honziss: plne s tebou souhlasím a 4er nakonec vyhazuji. Jak jsem psal, cena srovnatelná s A7, ale auto je pravdepodobne jinde.
Jenyk: četl jsi vůbec můj text? Napsal jsi přesně to co jsem uvedl, že nechci. A5 se v benzínu děla pouze 4 valcova 2.0 TFSI a jiné alternativy, tak aby seděla karoserie a kufr i dle ostatních asi neexistuje. V Praze jsem frontu naposledy zažil snad před 2 lety, kdy jsem se vypravil v 16:30 na pozdní oběd. Nejezdím ve špičce. Nechci combi, coupe, SUV. Motor a převodovka je naprosto irelevantní pro můj plánovaný brzký prodej a malý nájezd km. Pokud auto nevydrží 5 let pohromadě, bez nutnosti investice větší částky (50% z porizovacky), tak by se ani neprodávalo. Nekupuji 10 let staré auto s 250 000 km.
Řeším typ auta, motor s převodovkou si vyberu sám.
Navíc aktuálně je doma dvojspojka (suchá) 95 000 km a není s ní žádný problém a tu provozujeme i na 3 km jízdy po okolí a neřekl bych, že se zrovna šetří.
Asi máš blbou zkušenost nebo já štěstí.
Jenyk: četl jsi vůbec můj text? Napsal jsi přesně to co jsem uvedl, že nechci. A5 se v benzínu děla pouze 4 valcova 2.0 TFSI a jiné alternativy, tak aby seděla karoserie a kufr i dle ostatních asi neexistuje. V Praze jsem frontu naposledy zažil snad před 2 lety, kdy jsem se vypravil v 16:30 na pozdní oběd. Nejezdím ve špičce. Nechci combi, coupe, SUV. Motor a převodovka je naprosto irelevantní pro můj plánovaný brzký prodej a malý nájezd km. Pokud auto nevydrží 5 let pohromadě, bez nutnosti investice větší částky (50% z porizovacky), tak by se ani neprodávalo. Nekupuji 10 let staré auto s 250 000 km.
Řeším typ auta, motor s převodovkou si vyberu sám.
Navíc aktuálně je doma dvojspojka (suchá) 95 000 km a není s ní žádný problém a tu provozujeme i na 3 km jízdy po okolí a neřekl bych, že se zrovna šetří.
Asi máš blbou zkušenost nebo já štěstí.
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Nechapu zase diesel na jezdeni po Praze. To teda zadna jistota, ze to 3r vydrzi neni
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: úte 24 kvě 08:34
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Nebydlím, ani nejezdím do centra Prahy (1, 2). Tam se zaprvé stejně ani parkovat nedá a člověk se tam zasekne nebo popojíždí 20 km/h. Jezdím trasy ve stylu Anděl -> Černý Most, což je trasa přes okruh/blanku rychlostí 70-110 kmh 26 km tam a 26 km zpět.
Minimum mých klientů má sídlo v centru a jsou spíše na okraji. Nevidím v tomto použití dieselu žádný problém, než si vzít 2 litrovej čtyřválec na benzín nebo..?
https://www.google.com/maps/dir/Paul,+P ... 50.1081496
Minimum mých klientů má sídlo v centru a jsou spíše na okraji. Nevidím v tomto použití dieselu žádný problém, než si vzít 2 litrovej čtyřválec na benzín nebo..?
https://www.google.com/maps/dir/Paul,+P ... 50.1081496
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Tak jo. Až budeš chtít za tři roky naftu prodat, napiš sem prosím své zkušenosti.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: úte 24 kvě 08:34
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
To stejné můžes říct o benzínu, když za 3 roky bude elektromobilita zase úplně jinde
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
ale diesely se přestávaj kupovat už dnes za 1m máš 330e, nebo dělaj i 430e? to je docela ideál na takový ježdění ne ?
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Ano, dnes se prodeje dieselů propadly o jednociferné procento. Ozdravil se trh o miniauta s diesely...
Ve velkých autech jsou ale těžko nahraditelné a nejinak to bude za pár let.
To že je diesel do města nesmysl nijak nezpochybňuju...
Ve velkých autech jsou ale těžko nahraditelné a nejinak to bude za pár let.
To že je diesel do města nesmysl nijak nezpochybňuju...
2.9T RWD
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: úte 24 kvě 08:34
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
mattonecz: Benzínový motor v těchto typech aut skoro neseženes.
330e/i/d není liftback - 430 je pro mě zajímavá pouze Gran Coupé, které je na cenové úrovni, jako A7. Nové auto nechci z několika důvodů.
HondaMan: Do města na 2x 5 km cesty denně nebo cukání se špičkou po Praze v 7:45 a 16:45 zpět ano. Nicméně na můj styl jízdy si myslím naprosto normální využití dieselu, který určitě neodrovnám a stejně si myslím, že by přežil i ty 2x 5 km denně . V takovém případě by si diesel musel pořídit opravdu pouze někdo, kdo jezdí denně dálnice přes 300 km, což se určitě nedějě, když se člověk podívá na statistiku dieselů na silnicích.
330e/i/d není liftback - 430 je pro mě zajímavá pouze Gran Coupé, které je na cenové úrovni, jako A7. Nové auto nechci z několika důvodů.
HondaMan: Do města na 2x 5 km cesty denně nebo cukání se špičkou po Praze v 7:45 a 16:45 zpět ano. Nicméně na můj styl jízdy si myslím naprosto normální využití dieselu, který určitě neodrovnám a stejně si myslím, že by přežil i ty 2x 5 km denně . V takovém případě by si diesel musel pořídit opravdu pouze někdo, kdo jezdí denně dálnice přes 300 km, což se určitě nedějě, když se člověk podívá na statistiku dieselů na silnicích.
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
S5 za pár let prodáš líp než 3.0TDI, přecejen, je to sporťák woe
BMW je obecně drahý jak čert, pokud se ti vyloženě nelíbí, vypustil bych ho
Nafta x Benzín = projev benzínu zjevně neoceníš, tak na to kašli a klidně vem naftu. Tvůj jízdní profil není až tak strašnej a pověsti o spolehlivém benzínu v tvém výběru už beztak platit nebudou. Kdybys hledal 15 let starej krám, tak řeknu jasně, 2.0 atmo bude spolehlivější než 1.9TDI 66kw. Ale teď? Přímý vstřik, turba, EURnormy, to všechno má benzín i nafta. DPFko? Já nevim, mně se to nějak na žádném autě nezanáší. Asi stačí neřídit jak geront Navíc, když budeš mít štěstí, tak tvoje auto může být ještě v záruce. BMW různé prodloužené záruční lhůty nabízí, nevím jak ostatní.
Podíval bych se po nějakém hybridu, přecejen, to parkování na modrých zónách je lákavé. Akorát s tím liftbackem bude problém
BMW je obecně drahý jak čert, pokud se ti vyloženě nelíbí, vypustil bych ho
Nafta x Benzín = projev benzínu zjevně neoceníš, tak na to kašli a klidně vem naftu. Tvůj jízdní profil není až tak strašnej a pověsti o spolehlivém benzínu v tvém výběru už beztak platit nebudou. Kdybys hledal 15 let starej krám, tak řeknu jasně, 2.0 atmo bude spolehlivější než 1.9TDI 66kw. Ale teď? Přímý vstřik, turba, EURnormy, to všechno má benzín i nafta. DPFko? Já nevim, mně se to nějak na žádném autě nezanáší. Asi stačí neřídit jak geront Navíc, když budeš mít štěstí, tak tvoje auto může být ještě v záruce. BMW různé prodloužené záruční lhůty nabízí, nevím jak ostatní.
Podíval bych se po nějakém hybridu, přecejen, to parkování na modrých zónách je lákavé. Akorát s tím liftbackem bude problém
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 64
- Registrován: úte 24 kvě 08:34
Re: Ojeté auto 1 mil. rozpočet
Nehledám právě přímo sporťák, jinak by S5 byla jistá
BMW je opravdu v porovnání s konkurencí o dost dražší, z nějakého mnou neznámého důvodu drží o dost lépe prodejní cenu
Projev benzínu určitě ocením, ale ne na úkor 30% ceny vozu. Půjde tam hned tohle: https://www.active-sound.eu/de/universa ... -universal
Takže se to zvukem bude aspoň blížit autu.
Obecně TFSI motory nikdo nedoporučuje, tak to má určitě nějaké opodstatnění.
O hybridu jsem uvažoval hodně, hlavně Lexus GS, IS, ale ta velikost kufru to proste zabíjí. Modrou zónu u bydlení mám vyřešenou a klienti za kterýma jezdím mají stejně vždy podzemní garáž / nejsou v centru, takže nulová výhoda pro mě.
Ve středu se jede přímo do AUDI pro A5 3.0 TDI Tiptronic v plné výbavě (nemá střesní, což jsem ani nechtěl), servis pouze orig. AUDI (měnil tam i stěrače). Původní cena 2,1 mil. - prodejní cena 780 000 Kč po 3 letech a 61 000 km. No kupte si nový..
Tak to snad klapne
BMW je opravdu v porovnání s konkurencí o dost dražší, z nějakého mnou neznámého důvodu drží o dost lépe prodejní cenu
Projev benzínu určitě ocením, ale ne na úkor 30% ceny vozu. Půjde tam hned tohle: https://www.active-sound.eu/de/universa ... -universal
Takže se to zvukem bude aspoň blížit autu.
Obecně TFSI motory nikdo nedoporučuje, tak to má určitě nějaké opodstatnění.
O hybridu jsem uvažoval hodně, hlavně Lexus GS, IS, ale ta velikost kufru to proste zabíjí. Modrou zónu u bydlení mám vyřešenou a klienti za kterýma jezdím mají stejně vždy podzemní garáž / nejsou v centru, takže nulová výhoda pro mě.
Ve středu se jede přímo do AUDI pro A5 3.0 TDI Tiptronic v plné výbavě (nemá střesní, což jsem ani nechtěl), servis pouze orig. AUDI (měnil tam i stěrače). Původní cena 2,1 mil. - prodejní cena 780 000 Kč po 3 letech a 61 000 km. No kupte si nový..
Tak to snad klapne