V6 diesel vs Praha
Re: V6 diesel vs Praha
Tak ono hlavně výroba dvou malých aut ti hned na vstupu imo vytvoří takový "ekologický náklady", že provozem to nemáš šanci dohned, ikdyby to TDI bylo V8
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: V6 diesel vs Praha
Ale já pořád mluvím o lokální situaci, ne o globální. Přeplněnost velkých měst, dopravní zácpy, smog. Ale pokud to většinové společnosti např. v Praze nevadí, tak je to v pořádku.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: V6 diesel vs Praha
Honziss: a cos vybral konkrétně, jestli to není tajné?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: V6 diesel vs Praha
Zatim: RX450h, XC90 T5, Discovery Si4 nebo SDV6M.Z. píše:Honziss: a cos vybral konkrétně, jestli to není tajné?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: V6 diesel vs Praha
XC90 je pěkné auto. Snad už si dávají pozor na zpracování, protože to v prvním roce výroby za moc nestálo. Já osobně bych to nechtěl právě kvůli absenci V6, resp. jejich pětiválce. V4 mi fakt nepřijde jako důstojná motorizace pro auto této kategorie a ceny. Do Kodiaqu/XC60 prosím, ale XC90 ani omylem.
U Disca mám problém s tím novým designem - takové moc čínské. Mě se vždy líbila ta hranatá verze. V Si4 jsem jezdil v Evoque a chovalo se to jako klasický fordí motor. Devítikvalt řadil o 106, ale že by to nějak jelo, to nee
RX450h - hmmm, opět jsem si vzpomněl, když jsem ráno kouknul na teplomět a -4. Cvaknul jsem bufíka a za 30 minut nasedal do vyhřátého interiéru.
...já totiž vybírám tak nějak stejně svůj nový povoz...i když mne do toho možná zasáhne nějaká větší investice, takže budu muset udělat nějaký kompromis z hlediska omezeného obnosu, který budu chtít za auto vyndat.
U Disca mám problém s tím novým designem - takové moc čínské. Mě se vždy líbila ta hranatá verze. V Si4 jsem jezdil v Evoque a chovalo se to jako klasický fordí motor. Devítikvalt řadil o 106, ale že by to nějak jelo, to nee
RX450h - hmmm, opět jsem si vzpomněl, když jsem ráno kouknul na teplomět a -4. Cvaknul jsem bufíka a za 30 minut nasedal do vyhřátého interiéru.
...já totiž vybírám tak nějak stejně svůj nový povoz...i když mne do toho možná zasáhne nějaká větší investice, takže budu muset udělat nějaký kompromis z hlediska omezeného obnosu, který budu chtít za auto vyndat.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: V6 diesel vs Praha
U volva bacha na budoucí rez, tady hodnocené nových aut co se týče ochrany proti korozi: https://www.focus.de/auto/ratgeber/kost ... 91599.html
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: V6 diesel vs Praha
Diky! Osobne si zadny velky iluze o kvalite volva a LR nedelam. U disca navic hrozi, ze uz by to byl kousek vyrobeny v nitreShr3k píše:U volva bacha na budoucí rez, tady hodnocené nových aut co se týče ochrany proti korozi: https://www.focus.de/auto/ratgeber/kost ... 91599.html
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: V6 diesel vs Praha
v tyhle cenovy hladine uz je i Macan ne? ale asi moc maly vid.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: V6 diesel vs Praha
Mene mista v Macanu bych prekousl, ale kdyz chces aby to trochu vypadalo a nakou vybavu, tak je Macan drahej, protoze ma drahy priplatky a minimalni slevy z cenikovejch cen. Kdybych chtel mensi auto, tak zcela urcite Stelvio.mattonecz píše:v tyhle cenovy hladine uz je i Macan ne? ale asi moc maly vid.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: V6 diesel vs Praha
Což jsem koukal, že je tedy za slušnou dardu Na Alfu pro mne neakceptovatelná cena.
Naposledy upravil(a) řidičBOB dne pát 16 lis 12:34, celkem upraveno 1 x.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time