V6 diesel vs Praha
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: V6 diesel vs Praha
Když to jednou za čas protáhneš na dálku, tak to vymeteš i s pavouky. Já to tak mám s Turkem, který jezdí 90% město a blízké okolí. A jednou za čas s tím vyjedu za nákupy/kulturou do D/A/IT/BA...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: V6 diesel vs Praha
S těmi výlety do německých měst to bude horší. Teď jsem tam byl delší dobu a denně to řešili v TV.
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: V6 diesel vs Praha
No to me taky trochu desi. Sice chapu ze emisne a provoznimi naklady do 2t krabice nic moc lepsiho nez velkej diesel jeste dlouho nebude, ale eu ruku v ruce s eco aktivisty je dost nevypocitatelna :/jerry píše:S těmi výlety do německých měst to bude horší. Teď jsem tam byl delší dobu a denně to řešili v TV.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: V6 diesel vs Praha
Téma je SUV V6 diesel na jízdu po Praze. Takže vysoká spotřeba = vysoké exhalace, hodně potřebného místa na parkování i na silnici a vysoký výkon k ničemu. Pokud to půjde tímto směrem, tak se z měst jako Praha stane velké parkoviště v plynové komoře. Což už se vlastně stalo. Myslíte, že tudy vede cesta pro městský provoz?
„Přidej výkon a budeš rychlý na rovinkách. Ale uber hmotnost a budeš rychlý všude.“ Colin Chapman.
Re: V6 diesel vs Praha
Na tohle využití, by se mi líbilo Audi E-Tron, nebo Jaguar I-Pace, ale ta cenofka
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: V6 diesel vs Praha
Jerry: SUV není vhodné nikam. I mimo město má vyšší emise... Vlastně celá individuální automobilová doprava je "zbytečná". Já jsem ale i tak rád, že si mohu koupit "co chci".
2.9T RWD
Re: V6 diesel vs Praha
A proc ne hybridni Lexus zase? Taky moc nechapu kupovat diesel suv do prahy. Nebo obecne SUV. kamkoliv
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: V6 diesel vs Praha
- RX450h - je samozrejme kandidatem, ale ma svy minusy a lakaj me i dalsi znacky
- SUV - ano, proste mi tento format auta vyhovuje a vyuziju jeho prednosti
- velky auto do mesta - lepsi jedno vetsi auto na vsechno, nez 2 ruzny
- i-pace a e-tron se mi libi, mam to doma kde nabijet, ale nejsem tak bohatej abych si koupil skoro o milion drazsi auto jenom proto ze ma baterky, bohuzel, protoze i-pace by vazne byl fajn
- SUV - ano, proste mi tento format auta vyhovuje a vyuziju jeho prednosti
- velky auto do mesta - lepsi jedno vetsi auto na vsechno, nez 2 ruzny
- i-pace a e-tron se mi libi, mam to doma kde nabijet, ale nejsem tak bohatej abych si koupil skoro o milion drazsi auto jenom proto ze ma baterky, bohuzel, protoze i-pace by vazne byl fajn
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: V6 diesel vs Praha
Ty jsi otrok vlastních lží. Vzpamatuj se.jerry píše:Téma je SUV V6 diesel na jízdu po Praze. Takže vysoká spotřeba = vysoké exhalace, hodně potřebného místa na parkování i na silnici a vysoký výkon k ničemu. Pokud to půjde tímto směrem, tak se z měst jako Praha stane velké parkoviště v plynové komoře. Což už se vlastně stalo. Myslíte, že tudy vede cesta pro městský provoz?
spotřeba okolo 10 v městě je pro V6 diesel automat naprosto geniální vrchol technického inženýrství. Totéž žere VE MĚSTĚ 4x slabší Golf 1.6 benzín manuál
Hodně místa? Jaký je rozdíl mezi 4metrovou mini fabií a 5ti metrovou mega giga limuzínou nebo SUV? Žádný. To bys mohl otevřít téma kamiónů co jezdí půl trasy po prázdnu, dodávky kurýrů, nejdelší nejvyšší, které vezou denně 10% objemu ložné plochy a zabírají místo na silnicích atd... Neblázni...
Pro městský provoz vede cesta v budování mnoha a mnoha magistrál bez semaforů a kruháčů které nejen tvoří obchvaty ale proudí i z center ven, se sjezdy a připojováky, tunely a mosty mimourovňově a o mnoha pruzích dle potřeby ve špičkách a bez nesmyslných rychlostních omezení a těmi musí být moderní město prošpikované, jinak to není moderní město ale skanzen z 19století v úpadku. To je asi 100let jisté a nezvratné a bez toho to nepůjde do té doby, dokud nebude teleportační systém a odklon od individuální dopravy k hromadné to neřeší, v současné době stačí špička i během svátků a Praha stojí...
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: V6 diesel vs Praha
Pro ciste individualni potahy po okoli (dite do skolky, malej nakup, posta, apod...) pouzivam elektrickou kolobezku a je to bozi. Ale 4 lidi, box s lyzema, kola a podobny veci se na ni holt nevejdou a na dalnici se s tim nesmijerry píše:Téma je SUV V6 diesel na jízdu po Praze. Takže vysoká spotřeba = vysoké exhalace, hodně potřebného místa na parkování i na silnici a vysoký výkon k ničemu. Pokud to půjde tímto směrem, tak se z měst jako Praha stane velké parkoviště v plynové komoře. Což už se vlastně stalo. Myslíte, že tudy vede cesta pro městský provoz?
Tim chci rict, ze pri reseni osobni prepravy premejslim a beru v potaz nejenom vlastni pohodli, ale dopad na okoli, takze neboj.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k