Onboard videa
Re: Onboard videa
Smutné je, že tenhle člověk není schopný pochopit, že dělá něco špatně. Začal jsem poslouchat Vltavu a jsem mnohem klidnější.
Re: Onboard videa
až na to že tys mu tam jel zcela úmyslně abys ho vychovával.
Je to stejné jako když mi na mostě kde já mám přednost vjede auto z protisměru. Po@eru se z toho? Ne nepo@eru ty dvě sekundy mě nevytrhnou
Je to stejné jako když mi na mostě kde já mám přednost vjede auto z protisměru. Po@eru se z toho? Ne nepo@eru ty dvě sekundy mě nevytrhnou
Citroen C4 GP
Re: Onboard videa
tak objížděl sem to bmw a pak sem se nehrnul rychle doprava no, proč taky. já si mohu jet jak chci snad v jednosměrce
když mám čas tak si rád popovídám pač mě tohle fakt vytáčí. jako já sem vůbec nic neproved, ještě jak pak šel pomalu k tomu autu a naschvál překážel bylo taky na to ho profackovat. prostě nějakej píčus s přírodní ženou. vůbec nechápu co to tu melete. kdybych tam jel 50 a objel naprudko to bmw tak sem v něm.
když mám čas tak si rád popovídám pač mě tohle fakt vytáčí. jako já sem vůbec nic neproved, ještě jak pak šel pomalu k tomu autu a naschvál překážel bylo taky na to ho profackovat. prostě nějakej píčus s přírodní ženou. vůbec nechápu co to tu melete. kdybych tam jel 50 a objel naprudko to bmw tak sem v něm.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Onboard videa
Pro mě je teda větší kokot řidič auta s kamerou záměrně blokující a vychovávající než řidič golfu, který sice porušuje, ale očividně si toho je vědom a snaží se nepřekážet jízdou při kraji silnice. Přirovnání s blokováním levého pruhu mi nepřijde až tak mimo.
Mattone: na fóru bys ho profackoval, ale v reálu jsi byl zamčený v autě, viď.
Mattone: na fóru bys ho profackoval, ale v reálu jsi byl zamčený v autě, viď.
2.9T RWD
Re: Onboard videa
Hm, to je jak u nás v jednosměrce se zatáčkou, vpodstatě jen ulici k parkování.
Rádi si to tady ale zkracují cyklisti, často polochromí důchodci z přilehlých ulic, co už se necítí jezdit po cestě a šinou se ani ne rychlostí chůze.
Když auto přijíždí standardně pomalu, pak je taky všechno naprosto neškodné a všichni jsou vpohodě.
Ale zrovna pár dní zpátky si tam málem dali čelíčko dva dědkové na kole, jeden jel správným směrem ale při levém okraji a druhý v protisměru při pravém.
Podobný invalida se mi nejspíš letos vyvalil na zaparkované auto, bohužel zrovna půjčené.
Podle ohledání - škráblá kapota a blatník, o pár cm dolů vypáčené zrcátko - se nejspíš lekl přijíždějícího auta a svalil na zaparkované.
Od té doby už je netoleruju.
Rádi si to tady ale zkracují cyklisti, často polochromí důchodci z přilehlých ulic, co už se necítí jezdit po cestě a šinou se ani ne rychlostí chůze.
Když auto přijíždí standardně pomalu, pak je taky všechno naprosto neškodné a všichni jsou vpohodě.
Ale zrovna pár dní zpátky si tam málem dali čelíčko dva dědkové na kole, jeden jel správným směrem ale při levém okraji a druhý v protisměru při pravém.
Podobný invalida se mi nejspíš letos vyvalil na zaparkované auto, bohužel zrovna půjčené.
Podle ohledání - škráblá kapota a blatník, o pár cm dolů vypáčené zrcátko - se nejspíš lekl přijíždějícího auta a svalil na zaparkované.
Od té doby už je netoleruju.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Onboard videa
Jj bál sem se ho moc, se svýma 90kg nějakýho prcka
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1986
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Onboard videa
řB
Proč si myslíte, že "mám péči" a cítíte potřebu mi nařizovat ji nemít? Rád dáváte ostatním příkazy?
Srovnávat telefonování s projížděním semaforů na červenou a nezastavením na STOPce sice není na místě, ale když už jsme u toho, ano, vždy je žádoucí preferovat vlastní smyslové vnímání a následné rozumné vyhodnocení sledu konkrétních situací před slepým podřizováním se dopravnímu značení, tj. na přehledném místě s minimem provozu lze projet červenou a nezastavit na stopce, pokud tím neomezím ani neohrozím ostatní a s tím, že jde z povahy věci spíše o ojedinělé události.
Co se zvládání stresu týče, třeba jste se to opravdu naučil velmi dobře a vaše častování cizích lidí nadávkami za to, že se nechovají přesně dle vašich představ je jen projevem pýchy a pocitu fyzické/mentální převahy.
No hlavně, že jste řidiče skvěle "vychoval" a vylepšil motorkářům reputaci jako slušným a ohleduplným účastníkům provozu, kteří se vůbec neprojevují agresivně a velmi se jim daří zvládat své puzení předjet co nejvíce ostatních řidičů.
Proč si myslíte, že "mám péči" a cítíte potřebu mi nařizovat ji nemít? Rád dáváte ostatním příkazy?
Srovnávat telefonování s projížděním semaforů na červenou a nezastavením na STOPce sice není na místě, ale když už jsme u toho, ano, vždy je žádoucí preferovat vlastní smyslové vnímání a následné rozumné vyhodnocení sledu konkrétních situací před slepým podřizováním se dopravnímu značení, tj. na přehledném místě s minimem provozu lze projet červenou a nezastavit na stopce, pokud tím neomezím ani neohrozím ostatní a s tím, že jde z povahy věci spíše o ojedinělé události.
Co se zvládání stresu týče, třeba jste se to opravdu naučil velmi dobře a vaše častování cizích lidí nadávkami za to, že se nechovají přesně dle vašich představ je jen projevem pýchy a pocitu fyzické/mentální převahy.
No hlavně, že jste řidiče skvěle "vychoval" a vylepšil motorkářům reputaci jako slušným a ohleduplným účastníkům provozu, kteří se vůbec neprojevují agresivně a velmi se jim daří zvládat své puzení předjet co nejvíce ostatních řidičů.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Myslím si to proto, že máš potřebu se k tomu vyjadřovat...kdybys jí neměl, tak ty bezduché poznámky vynecháš.
Určovat si, kdy je minimální provoz nebo přehledná křižovatka, abych mohl projet červenou nebo nezastavit na STOPce, to už jsme vážně trochu mimo - a snad i tvé vnímání pravidel provozu na silnicích je jinde než tady obhajuješ. Sice je mi s podivem, že mé jednání na motorce ti hned přišlo jako "pospíchání a předjíždění" co nejvíce řidičů, ale druhým dechem ti nevadí projetí červené za minimálního provozu. Stejně tak přehlížíš nebezpečné jednání řidiče s telefonem v ruce - jen tak na okraj: nevěnování se řízení, zapříčiní mnohem více vážných nehod než rychlost nebo tvůj oblíbený alkohol. Že by nějaký mindráček z mé osoby? Nebo tak nějak celkově frustrace se života na hovno?
U těch nadávek si vždy vzpomenu na některé profesory na UK - velmi vzdělaní lidé, kterým asi nikdo z nás zde nesahá ani po kotníky a mluvili, jak jim zobák narostl. Vůbec s tím neměli problém. A proč taky?!
Určovat si, kdy je minimální provoz nebo přehledná křižovatka, abych mohl projet červenou nebo nezastavit na STOPce, to už jsme vážně trochu mimo - a snad i tvé vnímání pravidel provozu na silnicích je jinde než tady obhajuješ. Sice je mi s podivem, že mé jednání na motorce ti hned přišlo jako "pospíchání a předjíždění" co nejvíce řidičů, ale druhým dechem ti nevadí projetí červené za minimálního provozu. Stejně tak přehlížíš nebezpečné jednání řidiče s telefonem v ruce - jen tak na okraj: nevěnování se řízení, zapříčiní mnohem více vážných nehod než rychlost nebo tvůj oblíbený alkohol. Že by nějaký mindráček z mé osoby? Nebo tak nějak celkově frustrace se života na hovno?
U těch nadávek si vždy vzpomenu na některé profesory na UK - velmi vzdělaní lidé, kterým asi nikdo z nás zde nesahá ani po kotníky a mluvili, jak jim zobák narostl. Vůbec s tím neměli problém. A proč taky?!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Onboard videa
já teda nevim co si nezdá na tom jak jezdí řb. když už předjíždí nějakou kolonu tak dost opatrně a pomalu, jinak často i v tom videu je vidět, že se nikam nežene. já když to vidím tak si vždy řikám, že bych je dávno bral. a co jezdí občas po tý praze za kokoty na skútrech to je ještě jinej level. ale to nejsou motorkáři
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27942
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Onboard videa
Není umění jezdit jako kokot...a je jedno, zda 4 kola nebo 2 kola.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time