Lexus (a jeho evropska anabaze)
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
to je zoufaly teda to 4x4 zlatej haldex
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
E-Four je spis takova ochrana proti zapadnuti nez opravdova 4x4. Proste se rozjedete na snehu v kopci, na mokry louce, projedete zavatou polnacku, ale na moc vic to neni. Haldex je s trakci o level dal.
Vyhrivani skla a bufik nema zasnej lexus. Na druhou stranu, minimalne hybridni modely jsou nejrychlejc topici auta co znam. Kdyz ho zapnu a pustim ofuk celniho skla, tak nez oskrabu bocni okna, predni uz taje a staci sterace.
+ krizitelnost naprav u RX taky asi nebude zadna hitparada
Vyhrivani skla a bufik nema zasnej lexus. Na druhou stranu, minimalne hybridni modely jsou nejrychlejc topici auta co znam. Kdyz ho zapnu a pustim ofuk celniho skla, tak nez oskrabu bocni okna, predni uz taje a staci sterace.
+ krizitelnost naprav u RX taky asi nebude zadna hitparada
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Tak pak jesine Lexus Enform aplikace a zapnout auto telefonem na dalku, ale to myslim nefunguje u vaech modelu...řidičBOB píše:já právě nechci škrábat
https://youtu.be/YTthWmeJA5U
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
V podstatě už jsem se pro RX450h i nějak vnitřně přesvědčil, ale absence bufíku je pro mne velmi významné mínus, které autabez něj automaticky vyřazuje
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
To jsou vymysly s tim bufikem tak vzdy se da domontovat ale aby ses rozhodoval o koupi jen kvuli tomu... bez komentare. Ja mam teda draty v prednim skle takze rozmrazeni je otazkou 30s a zbytek udelaji zahrivane sedacky a volant.řidičBOB píše:V podstatě už jsem se pro RX450h i nějak vnitřně přesvědčil, ale absence bufíku je pro mne velmi významné mínus, které autabez něj automaticky vyřazuje
Ta ctyrkolka funguje tak ze na kazde z naprav je otevreny diferencial, pokud to na jedne strane ztrati uplne trakci auto ho neumi pribrzdit, takze kolo na druhe strane napravy ktere trakci jeste ma je bezmocne.
Osobne si myslim ze to pro 99% situaci staci - nesmite jit do uplneho krizeni naprav (2 kola ve vzduchu) pak je to jasne, kdo se hodne boji muze si koupit jednorazove plastove vyprostovaci pasky ktere na to problemove kolo nandate hned a jedete dal. Dale musite pocitat s tim ze zadni kola v soucasne generaci nemaji takovou silu jako ty predni (ted nevim kolik kw electromotor tam je) takze pokud visite v prikopu a zadni kola jsou jedina kdo mohou pomoci tak muzete mit smolika.
Oproti haldexu ma e-four vyhodu - citlive manevrovani pod zatezi auto neodrovna a nic se neprehreje - s RAV4 Hybrid uz jsem byl parkrat pro drevo s vozikem a jak mokre louky tak couvani mezi stromy do kopce autu neudelalo vubec nic - pamatuju si jak smrdela spojka nehybridnich aut a Octavii jsme takhle prehrali nekolikrat. Samozrejme to je extrem, pochybuju ze majitele hybridu nemaji zrovna na praci nic jineho nez vozit drevo z lesa ze
RAV4 2019 a samozrejme jeji lexus verze co prijde uz maji opet e-four vymysleny lepe a uz budou umet vsechny vyse uvedene veci - silnejsi zadni pohon, pribrzdovani protacejiciho se kola, realtime traction control apod...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Nekomentuj. Asi se rozhoduji já, za co utratím své peníze a jaké mám preference a vím proč. Takže si své “”bez komentáře” strč za klobouk. Nevím, zda to někoho zajímá, ale mě rozhodně ne.
Evidentně o domontáži nic nevíš. Snadno se to řekne, ale praxe je krapet složitější. Jednak, u zcela nového auta nejsem úplně srovnán s tím, že mi rozvrtají auto od motoru až po záď. Také je domontáž mnohem jednodušší u vozů, kde alespoň nějaká modelová řada má toto příslušenství možnost doobjednat z výroby, než u aut, kde to nemá žádné v nabídce.
Evidentně o domontáži nic nevíš. Snadno se to řekne, ale praxe je krapet složitější. Jednak, u zcela nového auta nejsem úplně srovnán s tím, že mi rozvrtají auto od motoru až po záď. Také je domontáž mnohem jednodušší u vozů, kde alespoň nějaká modelová řada má toto příslušenství možnost doobjednat z výroby, než u aut, kde to nemá žádné v nabídce.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Jsi tu na diskuznim foru, cos napsal k tomu se vyjadrim. Jinak respektuji ze je to pro tebe priorita. Ja si nove auto nechal rozebrat kvuli vicecestnemu imobilizeru (montaz 4hod cisteho casu, pritomen u montaze jsem byl) a to jeste od jine firmy nez je vyrobce a ziju...řidičBOB píše:...strč za klobouk. Nevím, zda to někoho zajímá, ale mě rozhodně ne.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28035
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Já vím, kde jsem. Podstatně delší dobu než ty Je rozdí mezi diskuzí a nabubřelým hodnocením preferencí.
No vidíš, já to nejsem ochotný akceptovat.
No vidíš, já to nejsem ochotný akceptovat.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Lexus (a jeho evropska anabaze)
Me zas na RX450h vadi jine veci, ale nejspis ji pristi rok koupim. Kdyz chces vybaveny SUV/Crossover, tak ono za cenu 1.5 bez DPH nic moc lepsiho se slusnym benzinem a vybavou nesezenes.řidičBOB píše:V podstatě už jsem se pro RX450h i nějak vnitřně přesvědčil, ale absence bufíku je pro mne velmi významné mínus, které autabez něj automaticky vyřazuje
E-Four jeste jednou: jak se pise nahore, na valcich a pri krizeni to je nicmoc, ale jinak v realnych situacich (a pres zimu jame s tim autem na horach furt + chalupa na horach) to funguje dobre.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k