JEEP RENEGADE 1,4
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 04 zář 16:41
JEEP RENEGADE 1,4
Zde mé zkušenosti:
Vozidlo JEEP RENEGADE 1,4 VIN: 1C4BU0000GPD84555, které mám na operativní leasing bylo již po sedmé odtaženo do servisu + několikrát jsem ho do servisu odvezl sám (občas bylo i pojízdné).
Rekapitulace oprav.
12.7.2016 převzetí vozidla - cca 0 km
09/2016 - neuznaná reklamace převodovky - cca 5000 km
10/2016 - odtaženo, výměna sinchron 1,2,3 rychlostní stupeň - cca 6800 km
03/2017 - pravidelný servis, vrzání pravého předního kola, držák na bezpečnostní pás - cca 15000 km
- mimo jiné byl opravený volant, protože při poslední závadě byl nasazen křivě
11/2017 - odtaženo, výměna turba - cca 27000 km
11/2017 - silem bloky na motoru - od výroby byly špatně umístěné (hlášeno už 10/2016) - 28000 km
01/2018 - odtaženo, hlava moturu + multiair - cca 32000 km
03/2018 - odtaženo, protože ztratilo výkon - závada se ale neprojevila - cca 33000 km
04/2018 - odtaženo, oprava převodovky - cca 35000 km
05/2018 - kontaktoval jsem majitele vozidla (UNI CREDIT), že bych rád auto vrátil předčasně. Bylo mi nabídnuto, že to lze pouze s doplatkem cca 50.000,- Kč, to ovšem odpovídá stejné částce, jak kdybych si auto ponechal do konce operativního leasingu.
- zde asi neprofesionální pracovník přeposílal můj dotaz na nadřízeného a mě dal do kopie. Zpráva nadřízenému zněla ve smyslu : "zase další spokojený zákazník ".
08/2018 - pravidelný servis - cca 42000 km
08/2018 - odtaženo, roztrhaná spojka - cca 42000 km
u většiny servisů bylo vždy hlášeno, že rychlostní stupně 1,3,5 stále špatně řadí - nikdy nebylo vyřešeno
Dále mohu podotknout, že mám 2 vozy stejného typu a ten druhý má pouze 2x vyměněné turbo v 52.000 km. Proto jsem s ním nadmíru spokojen )))). Naštěstí jej v prosinci vracím.
Dnes po mě chce autorizovaný servis cca 40.000,- Kč za opravu spojky, protože ta je vyloučena z prodlouženého servisu. S tímto zásadně nesouhlasím. Mám za to, že roztrhaná spojka souvisí s tím, že tento kus automobilu je jednoduše nepovedený zmetek. Navíc spojka není spálená, ale roztrhaná.
Vozidlo JEEP RENEGADE 1,4 VIN: 1C4BU0000GPD84555, které mám na operativní leasing bylo již po sedmé odtaženo do servisu + několikrát jsem ho do servisu odvezl sám (občas bylo i pojízdné).
Rekapitulace oprav.
12.7.2016 převzetí vozidla - cca 0 km
09/2016 - neuznaná reklamace převodovky - cca 5000 km
10/2016 - odtaženo, výměna sinchron 1,2,3 rychlostní stupeň - cca 6800 km
03/2017 - pravidelný servis, vrzání pravého předního kola, držák na bezpečnostní pás - cca 15000 km
- mimo jiné byl opravený volant, protože při poslední závadě byl nasazen křivě
11/2017 - odtaženo, výměna turba - cca 27000 km
11/2017 - silem bloky na motoru - od výroby byly špatně umístěné (hlášeno už 10/2016) - 28000 km
01/2018 - odtaženo, hlava moturu + multiair - cca 32000 km
03/2018 - odtaženo, protože ztratilo výkon - závada se ale neprojevila - cca 33000 km
04/2018 - odtaženo, oprava převodovky - cca 35000 km
05/2018 - kontaktoval jsem majitele vozidla (UNI CREDIT), že bych rád auto vrátil předčasně. Bylo mi nabídnuto, že to lze pouze s doplatkem cca 50.000,- Kč, to ovšem odpovídá stejné částce, jak kdybych si auto ponechal do konce operativního leasingu.
- zde asi neprofesionální pracovník přeposílal můj dotaz na nadřízeného a mě dal do kopie. Zpráva nadřízenému zněla ve smyslu : "zase další spokojený zákazník ".
08/2018 - pravidelný servis - cca 42000 km
08/2018 - odtaženo, roztrhaná spojka - cca 42000 km
u většiny servisů bylo vždy hlášeno, že rychlostní stupně 1,3,5 stále špatně řadí - nikdy nebylo vyřešeno
Dále mohu podotknout, že mám 2 vozy stejného typu a ten druhý má pouze 2x vyměněné turbo v 52.000 km. Proto jsem s ním nadmíru spokojen )))). Naštěstí jej v prosinci vracím.
Dnes po mě chce autorizovaný servis cca 40.000,- Kč za opravu spojky, protože ta je vyloučena z prodlouženého servisu. S tímto zásadně nesouhlasím. Mám za to, že roztrhaná spojka souvisí s tím, že tento kus automobilu je jednoduše nepovedený zmetek. Navíc spojka není spálená, ale roztrhaná.
Re: JEEP RENEGADE 1,4
V 52000 pouze dvakrat vymenene turbo a spokojenost
Re: JEEP RENEGADE 1,4
pritom takovy docela pekny auto. to je tech 125kw?
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: JEEP RENEGADE 1,4
Nějak moc poruch na to, aby to bylo jen autem. Samá spojka, převodovka, turbo, no nevím...
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: JEEP RENEGADE 1,4
proto se ptám jestli to je 125kw, pač to je na tu 1.4 už docela dost a chápal bych to. jestli je to třeba 103kw, což dělaj už leta, tak je to divný.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: JEEP RENEGADE 1,4
Multiair poruch tipuju na dlouhý servisní interval oleje. Auto to bylo koupeno na "běžné" silniční ježdění nebo místo Lada Niva do terénu pro techniky. Nějak moc kazu na jedno auto.
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 04 zář 16:41
Re: JEEP RENEGADE 1,4
Bohužel máme 2 tyto auta - 2 různí řidiči. Převodovka má problémy jen u jednoho, turbo u obou . 18 let ročně najezdím cca 20.000 km.M.Z. píše:Nějak moc poruch na to, aby to bylo jen autem. Samá spojka, převodovka, turbo, no nevím...
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 04 zář 16:41
Re: JEEP RENEGADE 1,4
Nájezd 20.000 km ročně. Pouze cesty. S jedním jezdí bratr a je na auta tak přísný, že mi ani nevezme děti do auta :_). S druhým jezdím já a mám 18let praxe s řízením. Turbo nám v servise přiznali, že nevydrží 30.000 km. Spojku a převodovku jsme měli asi jako bonus (to naštěstí jen u jednoho auta) .vonkreuz píše:Multiair poruch tipuju na dlouhý servisní interval oleje. Auto to bylo koupeno na "běžné" silniční ježdění nebo místo Lada Niva do terénu pro techniky. Nějak moc kazu na jedno auto.
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 5
- Registrován: úte 04 zář 16:41
Re: JEEP RENEGADE 1,4
gola.petr@expert.cz píše:Zde mé zkušenosti:
Vozidlo JEEP RENEGADE 1,4 VIN: 1C4BU0000GPD84555, které mám na operativní leasing bylo již po sedmé odtaženo do servisu + několikrát jsem ho do servisu odvezl sám (občas bylo i pojízdné).
Rekapitulace oprav.
12.7.2016 převzetí vozidla - cca 0 km
09/2016 - neuznaná reklamace převodovky - cca 5000 km
10/2016 - odtaženo, výměna sinchron 1,2,3 rychlostní stupeň - cca 6800 km
03/2017 - pravidelný servis, vrzání pravého předního kola, držák na bezpečnostní pás - cca 15000 km
- mimo jiné byl opravený volant, protože při poslední závadě byl nasazen křivě
11/2017 - odtaženo, výměna turba - cca 27000 km
11/2017 - silem bloky na motoru - od výroby byly špatně umístěné (hlášeno už 10/2016) - 28000 km
01/2018 - odtaženo, hlava moturu + multiair - cca 32000 km
03/2018 - odtaženo, protože ztratilo výkon - závada se ale neprojevila - cca 33000 km
04/2018 - odtaženo, oprava převodovky - cca 35000 km
05/2018 - kontaktoval jsem majitele vozidla (UNI CREDIT), že bych rád auto vrátil předčasně. Bylo mi nabídnuto, že to lze pouze s doplatkem cca 50.000,- Kč, to ovšem odpovídá stejné částce, jak kdybych si auto ponechal do konce operativního leasingu.
- zde asi neprofesionální pracovník přeposílal můj dotaz na nadřízeného a mě dal do kopie. Zpráva nadřízenému zněla ve smyslu : "zase další spokojený zákazník ".
08/2018 - pravidelný servis - cca 42000 km
08/2018 - odtaženo, roztrhaná spojka - cca 42000 km
u většiny servisů bylo vždy hlášeno, že rychlostní stupně 1,3,5 stále špatně řadí - nikdy nebylo vyřešeno
Dále mohu podotknout, že mám 2 vozy stejného typu a ten druhý má pouze 2x vyměněné turbo v 52.000 km. Proto jsem s ním nadmíru spokojen )))). Naštěstí jej v prosinci vracím.
Dnes po mě chce autorizovaný servis cca 40.000,- Kč za opravu spojky, protože ta je vyloučena z prodlouženého servisu. S tímto zásadně nesouhlasím. Mám za to, že roztrhaná spojka souvisí s tím, že tento kus automobilu je jednoduše nepovedený zmetek. Navíc spojka není spálená, ale roztrhaná.
Reklamace vyřešena: 20.8.2018 reklamováno, 10.10.2018 vyřešeno. Servis špatně uložil spojku při častých opravách převodovky.