https://www.sportovnivozy.cz/model-11-69-honda-civicZajda píše:Jelikož tu pár hondařů působí, nemáte tip na Type-R EP nebo FN v pěkném stavu tak do 200k? V české inzerci jsem našel jedno slušně vypadající červené FN, zbytek nabídek s totálně vyhnilým motorovým prostorem, oprýskaným ventilovým víkem na neoriginálních kolech je odstrašující.
Honda obecně
Re: Honda obecně
Re: Honda obecně
Ma ten odkaz vest na nejaky konkretni kousek? Tohle jsem prochazel a budu z nich resit jednu jedinou
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
- Japan power
- Autoškolák
- Příspěvky: 74
- Registrován: stř 01 srp 07:52
Re: Honda obecně
Do 200k by se dala sehnat opravdu pěkná, předface EP3 generace.Zajda píše:Ma ten odkaz vest na nejaky konkretni kousek? Tohle jsem prochazel a budu z nich resit jednu jedinou
Lehce přes 200k se prodájí poface EP3 s čirými světly (řidičsky možná nejlepší volba, ale je jich hodně málo) a pokud chceš novější generaci FN2 (ufouna), tak si to chce připravit alespoň 250k a víc. Jako daily lepší jak EP3, ale spousta jich už byla nějak opravována po bouračce a chce si to ohlídat. Doporučuji na stránkách Honda clubu, kde místní uživatel dokáže dle VIN vytáhnou servisní historii, pokud to auto jezdilo do autorizáku.
Zkus mrknout tady:
https://www.sportovnivozy.cz/102761-honda-civic-type-r
http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?t=68893
Život je příliš krátký na to, abychom jezdili nudnými auty!
Re: Honda obecně
Jaké svíčky do sériové EP3? Originál by měly být NGK IFR7G-11KS s odtrhem 1,1 mm, na typer.cz, což je asi největší testovací skupina, do všech projektů tlačili Denso IK22G s 0,8 mm. Je to kvůli kompresi upravených motorů nebo to fungovalo nějak líp i v sériovém stavu?
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Honda obecně
Ano, Type-R 7G předfacelift. Tak asi spíš teda Micheliny.jarka píše:Zajda: jestli je Tapír CTR7g, tak tam bude asi trochu problém v bočnici - bez tuhý bočnice ten předek moc nefungoval a bylo to pak potřeba dohánět tlakem. Případně aspoň nastavit odklony na předku. Jestli máš sériový podvozek, tak se mi možná doma ještě někde válí šrouby na nastavení odklonů...
Ten šroub je pro upevnění k těhlici nebo jak to funguje?
Neprodal jsi ho už?:-)
http://www.honda-club.cz/forum/viewtopic.php?p=796350
A prosímtě typer shop ještě žije?:-)
Dle mého mechanika co se právě vzbudil ze zimního spánku budu potřebovat sadu silentbloků motoru, myslím že jsou tam 4 - má smysl OEM nebo to rovnou vyřešit nějak jinak?
Auto bude vpodstatě pro daily okreskové použití, ale nejsem žádná citlivka
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Honda obecně
S Michellinama neporadím, to jsem nikdy nezkoušel - jen jak píšeš většinou si je lidi dost chválej.
Šroub je pouze do těhlice, vymění se vrchní (link1) za ten s vačkou (link2) a pak se jen na geo povolí oba a vrchním se šteluje negativ. To samý jsem teď dával na swifta a funguje to v pohodě. Na ctr jsem vždy jezdíval dvojnásobný negativ na zadku oproti předku, nulu na sbíhavosti vpředu a malou sbíhavost vzadu. Na zadek jsou bohužel potřeba štelovací ramena, ale na zadek bych se vykašlal (aspoň to bude hravější ). Ten šroub je prakticky za cenu geo a vyplatí se. Mám ho furt ve sklepě, tak pošli sz jestli ho chceš - domluvíme se .
Ad. servis: typer.cz stále žije, případně jedetoshop.cz (Mates jezdí soutěže se 7g, tak asi umí taky všechno sehnat). Co se týká silentbloků motoru, tak mi neměnili, ale dávali mi tam nějakou výplň na ztužení a k tomu ještě tlumič záklonu motoru (ale na daily asi není potřeba).
Šroub je pouze do těhlice, vymění se vrchní (link1) za ten s vačkou (link2) a pak se jen na geo povolí oba a vrchním se šteluje negativ. To samý jsem teď dával na swifta a funguje to v pohodě. Na ctr jsem vždy jezdíval dvojnásobný negativ na zadku oproti předku, nulu na sbíhavosti vpředu a malou sbíhavost vzadu. Na zadek jsou bohužel potřeba štelovací ramena, ale na zadek bych se vykašlal (aspoň to bude hravější ). Ten šroub je prakticky za cenu geo a vyplatí se. Mám ho furt ve sklepě, tak pošli sz jestli ho chceš - domluvíme se .
Ad. servis: typer.cz stále žije, případně jedetoshop.cz (Mates jezdí soutěže se 7g, tak asi umí taky všechno sehnat). Co se týká silentbloků motoru, tak mi neměnili, ale dávali mi tam nějakou výplň na ztužení a k tomu ještě tlumič záklonu motoru (ale na daily asi není potřeba).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Honda obecně
Díky za tipy Ohledně šroubů se kdyžtak ještě ozvu. Zatím se po výměně ohnilých komponent pokusíme nastavit sériovou geometrii, jestli to půjde. Pokud ne, tak bych to hotfixoval šrouby než se např. sežene jiná nápravnice
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Honda obecně
Není zač . Sice je to už pár let, ale mám poměrně slušný poznámky co se s ctr dělalo, tak můžu dohledat. Ty svíčky vůbec netusim, v typer.cz mi tam dávali to na co byli zvyklý (tohle zázemí-knowhow bylo úplně super všechno co doporučili tak fungovalo).
"Auto s pohonem předních kol je jako řízená havárie." - Walter Röhrl (Speed, 04-2017).
Re: Honda obecně
Neska odjíždím do Francie na lyže (tentokráte Les Menuires, bydlem máme asi v 1850mnm) a jedu tam (zřejmě) CRV MY2014 nebo 15.... ve Francii sype a to tak, že dost, to sem zvědav, jestli vyjedeme resp. jak ten jejich neslavně proslulý "nefungující" 4x4 funguje.
Dám sem report.
Dám sem report.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Honda obecně
Neboj, bude to podobné jako "nefungující" X-drive.
Spíš těch 1500 km v tom bude voser.
Spíš těch 1500 km v tom bude voser.
2.9T RWD