Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
a já si koupil sporťák a teď to vypadá, že to budu muset řešit jako závodní auto, po olejovém kitu přijde jiný kit a za chvilku to bude okruhový speciál ne
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Je to tak, to je prostě přírodní zákonitost. Já na to, že opravdu platí, taky přišel až co mi m4Zlik stál v garáži.....
Podvozek, kratší diff, svor, lehčí kola...... je toho opravdu hodně, co "musíš" mít, no....
Podvozek, kratší diff, svor, lehčí kola...... je toho opravdu hodně, co "musíš" mít, no....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
ale jsem měl za to, že si kupuji sportovní auto, které postavily na to aby se s ním jezdilo rychle, netvrdím že ho měli postavit na okruh, to bych pak pochopil proč si to někdo dovybaví sám, protože to na to není stavěné.
Nejradši bych se na vyprdnul a nic do toho nekupoval, protože pochybuji, že mu dám někdy takovou zátěž aby to potřeboval, ale co když se začne olej i při delší svižné jízdě přepalovat a já si budu 4-5let mrvit motor. Nebo si to nechám upravit v autorizovaném servisu, po 4 letech se motor rozsype na součástky a mě neuznají reklamaci, protože i když to tam dal autorizovaný servis, tak to není tovární a mohlo to poškodit motor? Nekupuji 10 let starý sporťák aby mě bylo jedno co do toho nacpu, protože ho kupuji s vědomím, že po pár letech až začne sypat, půjde prostě do světa nebo do šrotu.
Nejradši bych se na vyprdnul a nic do toho nekupoval, protože pochybuji, že mu dám někdy takovou zátěž aby to potřeboval, ale co když se začne olej i při delší svižné jízdě přepalovat a já si budu 4-5let mrvit motor. Nebo si to nechám upravit v autorizovaném servisu, po 4 letech se motor rozsype na součástky a mě neuznají reklamaci, protože i když to tam dal autorizovaný servis, tak to není tovární a mohlo to poškodit motor? Nekupuji 10 let starý sporťák aby mě bylo jedno co do toho nacpu, protože ho kupuji s vědomím, že po pár letech až začne sypat, půjde prostě do světa nebo do šrotu.
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Jak ja to vidim tak to hodne hrotis. Najprv povies ze je to tvoja prva zadokolka a bojis sa ako sa to bude spravat a o tyzden uz spekulujes nad performance upravami. Ides to snad jazdit nad ramec toho co testovala samotna automobilka? Lebo ak ano tak nejaky chladic oleja je to najmensie co by bolo treba na okruhove jazdenie riesit. Odhliadnuc od toho ze GT86 na okruh neni dobra ani ako polotovar, nieto zaklad. A na vsetko ostatne nepotrebujes ziadne upravy.
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
To sou věci co si lidi dávají na Cupru nebo Rko když jezdej Nurburgring
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Taky bych neplašil. Zaprvé - podle zběžného googlení by mělo jít teplotu oleje u toyobaru (měřenou senzorem někde v housingu filtru) vytáhnout z OBD a zobrazovat nějakou Android appkou.
Zadruhé - z mého selského pohledu - ten olejový chladič, který by pomohl ve vysoké zátěži, by mohl mít zas negativní dopad po zbytek času - pomalé zahřívání oleje na provozní teplotu, nebo že se při normální jízdě na ni třeba ani nedostane.
Taky to změní tlakové podmínky.
Projednou bych věřil inženýrům automobilky, jestli neplánuješ nějaké extrémy
Zadruhé - z mého selského pohledu - ten olejový chladič, který by pomohl ve vysoké zátěži, by mohl mít zas negativní dopad po zbytek času - pomalé zahřívání oleje na provozní teplotu, nebo že se při normální jízdě na ni třeba ani nedostane.
Taky to změní tlakové podmínky.
Projednou bych věřil inženýrům automobilky, jestli neplánuješ nějaké extrémy
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Však celou dobu píšu, že se mě do kupování věcí nad rámec auta nechce a že na okruh to vezmu maximálně jednou nebo dvakrát za životnost auta a jestli vůbec. Kolegové mě tu celou dobu říkají, že při ostřejší jízdě na okrsce z vlastních zkušeností radí olejový kit, jinak se mě to bude přehřívat. Však si to přečtěte sami, co to tady budu papoškouvat. Pomalu jsem se skoro nechal překecat abych si to koupil, však to bude můj první boxer motor a když ti x lidí tvrdí, že se ti bude přehřívat, tak pro klid duše obětuješ nakonec peníze, aby ti to vydrželo. Ale jak říkám, auto nebude okruhový speciál - maximálně až to zajedu a bude nějaká dobrá nabídka, tak se tam pojedu podívat a vyzkoušet co se s tím dá dělat na hraně, protože zatím opravdu nemám takový koule abych to zkoušel za provozu. Sportovní jízda ano, ale s rozumem
Toyota GT 86 II, Mazda 6 kombi 165 PS 2017
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Ano teplotu oleje lze vytáhnout z OBD, ale Hanzovo auto už bude mít ukazatel teploty přímo na přístrojovce. Jinak ten chladič oleje musí být s termostatem, který začne olej přepouštět do chladiče až jakmile teplota přesáhne 85 st. C, aby se předešlo situaci, kterou zmiňuje Zajda.
Je mi jasné, že to auto na okruhové ježdění není, ostatně i já si BRZ koupil jen na takové svižné kochání se po okreskách, jenže jednou jsem si chtěl nějaký okruh (okruhem myslím "motokárovou trať" třeba v Mýtě, na klasický okruh je to slabé) zkusit a ono se to pak člověku zalíbí. No a při takovém zatížení se ten olej fakt přehřívá. Já osobně jsem záruku neřešil, koupil jsem Perrin a sám si ho namontoval. V autorizáku ho při garančce viděli i jsme spolu o něm mluvili a žádná zmínka o problému se zárukou a kdyby něco, tak ho lze snadno zdemontovat.
Je mi jasné, že to auto na okruhové ježdění není, ostatně i já si BRZ koupil jen na takové svižné kochání se po okreskách, jenže jednou jsem si chtěl nějaký okruh (okruhem myslím "motokárovou trať" třeba v Mýtě, na klasický okruh je to slabé) zkusit a ono se to pak člověku zalíbí. No a při takovém zatížení se ten olej fakt přehřívá. Já osobně jsem záruku neřešil, koupil jsem Perrin a sám si ho namontoval. V autorizáku ho při garančce viděli i jsme spolu o něm mluvili a žádná zmínka o problému se zárukou a kdyby něco, tak ho lze snadno zdemontovat.
Panda
BRZ
Allspace
BRZ
Allspace
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
Jestli už je ukazatel přímo na přístrojovce, tím líp. Uvidíš sám, jestli dodatečné chlazení užiješ.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Původně to měla být MX5 ND, nakonec to je GT86
S termostatem by neměl být problém s chlazením, při běžném ježdění. Asi bych do chladiče šel, zas taková investice to není.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3