Auto do 150-200 tis.
Auto do 150-200 tis.
Zdravím hledám nějaké auto do 150-200 tis max. V zimě budu mít řidičák rok. Doteď jezdím s Fiatem Pandou 1.1 2008 ale chce to něco s čím se nebudu bát předjet a co bude trochu svižnější ale něco co mě za rok nesežere dalších 100 tis. Do práce to mám kousek (cca 5km) ale potřebuji ho i na výlety a párkrát na dovolenou za hranice (s pandou nemožné). Většinou jezdím po městě ale párkrát za měsíc jedu cestu cca 100km. Zalíbila se mi škoda octavia 1.8t rs nebo bmw e60 530d nebo 535d (Vím je to nafta, ale benzín má příliš vysokou spotřebu )
- Lachende Bestien
- Letec
- Příspěvky: 1995
- Registrován: sob 18 čer 15:13
Re: Auto do 150-200 tis.
Naftové motory jsou na pravidelné 5km cesty do práce a zpět jako dělané.
A ta nesmírná úspora peněz za palivo!
Pokud oktáfku, tak jedině ftdíčku!
Dříve se do zahraničí jezdilo embéčkama či šáde 105/120, takže panda by to určitě zvládla taky.
A když ne, tak bude lepší si nějaké auto půjčit/pronajmout na těch pár zahraničních cest.
A ta nesmírná úspora peněz za palivo!
Pokud oktáfku, tak jedině ftdíčku!
Dříve se do zahraničí jezdilo embéčkama či šáde 105/120, takže panda by to určitě zvládla taky.
A když ne, tak bude lepší si nějaké auto půjčit/pronajmout na těch pár zahraničních cest.
Re: Auto do 150-200 tis.
Proč octavii v tdi? Pár recenzí sem na to RS četl a nebylo vše tak zlé a je to benzínový motor na ty krátké vzdálenosti.. U té 530-535D je spotřeba ve městě kolem 10 stejně jako u octavky v benzínu.
Re: Auto do 150-200 tis.
Proč TDI? No aby tě palivo na těch 500 km měsíčně nezruinovalo přece.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Auto do 150-200 tis.
Nevadí mi dát měsíčně za palivo 2-3 tis..
Re: Auto do 150-200 tis.
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
Re: Auto do 150-200 tis.
To je furt dokola ty vole. Jen si kup to vylitany bawo a pak tu brec až se to vysere
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Auto do 150-200 tis.
Právě proto se ptám aby někdo napsal smysluplnou odpověď. Proč koupit/nekoupit , plusy a minusy..
Re: Auto do 150-200 tis.
Nekoupit E60 například proto, že první větší mechanická oprava u vozu s původní cenou 1,3+ milionu Kč lehce může přesáhnout hodnotu auta.
Už jen olejový servis automatické převodovky ZF, který vživotě nikdo nedělal, bude stát dobře přes 10 000 Kč v originál ZF Pakra servisu. Výsledkem pak bude, je-li převodovka ještě v kondici, že s dalšíma pravidelnýma výměnama klidně přežije auto.
Ale pokud fungovala už jen na bázi usazenin ve staré náplni, čeká tě účet třeba na 60 000 za továrně repasovanou skříň s měničem. To jsou tedy odhady cen co mi sdělili pro E38 a převodovku ZF5HP.
V E60 bude 6HP.
Nedejbože aby se začalo srát něco v motoru.
Podle mě šetřit nákupem drahých vozů za zlomek původní ceny můžou ve skutečnosti pouze bohatí lidé, připraveni na naprosto neuměrné náklady vzhledem k hodnotě auta v případě problémů.
Statisticky to pak může fungovat - po 10 podobných nákupech třeba jen 4 průsery.
Ale pokud to je jedna karta na kterou vsázíš všechno, jsou to trochu jiné počty.
Takže bych osobně sestoupil z výšin a díval se třeba po Focusu 1,6 benzin v téhle ceně.
Už jen olejový servis automatické převodovky ZF, který vživotě nikdo nedělal, bude stát dobře přes 10 000 Kč v originál ZF Pakra servisu. Výsledkem pak bude, je-li převodovka ještě v kondici, že s dalšíma pravidelnýma výměnama klidně přežije auto.
Ale pokud fungovala už jen na bázi usazenin ve staré náplni, čeká tě účet třeba na 60 000 za továrně repasovanou skříň s měničem. To jsou tedy odhady cen co mi sdělili pro E38 a převodovku ZF5HP.
V E60 bude 6HP.
Nedejbože aby se začalo srát něco v motoru.
Podle mě šetřit nákupem drahých vozů za zlomek původní ceny můžou ve skutečnosti pouze bohatí lidé, připraveni na naprosto neuměrné náklady vzhledem k hodnotě auta v případě problémů.
Statisticky to pak může fungovat - po 10 podobných nákupech třeba jen 4 průsery.
Ale pokud to je jedna karta na kterou vsázíš všechno, jsou to trochu jiné počty.
Takže bych osobně sestoupil z výšin a díval se třeba po Focusu 1,6 benzin v téhle ceně.
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Auto do 150-200 tis.
Díky za rozumnou radu,o takovou sem žádal . Focus se mi moc nelíbí.. A co je špatné na 1 octavii v Rsu? Koukal sem že cena se pohybuje okolo 100-120k. A ty díly na opravu jako je spojka, brzdy atd. nejsou tak hrozné ne? Nebo co se tam sere? A ještě názor na BMW E46? Jaký motor? Špatná volba nebo správná a proč?