Touarega jakého vybrat
Touarega jakého vybrat
Zdravím
Koukám po Touaregovi kolem 0,5mega. Ideálně rok 2010-11 motor 176kw. Nevím jak a tom jsou motory 180kw nebo193kw. Zajímá mě jaký je rozdíl mezi 6st a 8st automatem, popřípadě jaký doporučit motor. Jestli se vyplatí investovat do 193kw. Nevím jak je na tom se spolehlivosti.
Díky za info
Koukám po Touaregovi kolem 0,5mega. Ideálně rok 2010-11 motor 176kw. Nevím jak a tom jsou motory 180kw nebo193kw. Zajímá mě jaký je rozdíl mezi 6st a 8st automatem, popřípadě jaký doporučit motor. Jestli se vyplatí investovat do 193kw. Nevím jak je na tom se spolehlivosti.
Díky za info
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27860
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Touarega jakého vybrat
Touareg měl různé problémy v 1. generaci.
Za 500t bude mít Turek reálně mraky najetých km, takže než nějaká konkrétní rada, bude lépe ta obecní - koukat po tom nejlepším kusu, co bude k mání - stav, serviska, opravy, co to prodělalo, stav měchů, pokud je má, atd.
8st automat je fajn, akorát trošku divoce řadí mezi 7-8. Ale rozhodně bych ho bral raději než 6ti kvalt.
Za 500t bude mít Turek reálně mraky najetých km, takže než nějaká konkrétní rada, bude lépe ta obecní - koukat po tom nejlepším kusu, co bude k mání - stav, serviska, opravy, co to prodělalo, stav měchů, pokud je má, atd.
8st automat je fajn, akorát trošku divoce řadí mezi 7-8. Ale rozhodně bych ho bral raději než 6ti kvalt.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Touarega jakého vybrat
Jednoho jsem našel na bazoši se servisní historií a pěknou výbavou,ale zarazilo mě , že má ještě 6ti stupňovou převodovku.Proto se ptám na ty rozdíly. U motoru 180kw jsem se dočetl , že měl problémy s rozvodoma a 193kw je novější 180tka ,ale nikde o ní nepíšou jak je to spolehlivý motor.
Re: Touarega jakého vybrat
Největší problém doby je že všichni ví, že je nutné zjistit, co je a co není poruchové.
Nejen, že si zjistí povrchní hospodské kydy, ale i kdyby měli fundované konkrétní tabulkové výstupy z automobilky aplikovat to do selekci výběru správně, to je pro mnohe nad jejich síly.
Bob to napsal jednoznačně.
U nového je asi fajn vybrat povedenější řadu, než jít do poruchové.
Ale u ojetiny to tak automaticky nefunguje už jen proto, že se více podepíše na stavu lidský element ať už řidiče či mechanika, než výrobní kvalita.
Za další, hned v první otázce je patrné, že nejen že o tom víš houby, ale zejména nemáš šanci se ke správným závěrům nikdy dobrat.
Poruchovější motory a převodovky selektuj dle typu né dle výkonu, motory i převodovky se značí kódem přičemž né vždy platí, že všechny verze daného výkonu mají tytéž symptomy.
Existují dokonce stejné značení typů pro dvě různé modifikace.
Pak záleží na konkrétní číselné sérii daného typu, takže stejný typ motoru má jiné komponenty.
Pak je dobré vědět, že jiné lepší komponenty někdy znamenaly zlepšení, jindy zhoršení a někdy se problémy vůbec nepovedlo vyřešit, jen se změnil dodavatel a často je dodavatelů i pět, to je pak z důvodů vysoké náročnosti výroby pro dodavatele a vysokého objemu výroby. Typicky Klimakompesory např ale týká se to jakéhokoliv příslušenství motoru. Komedie je, když Japonský symbol kvality Denso doporučíš zákazníkovi, který za hodinu přijede s polským Sanden, největším zmetkem s logem VW, jaký se kdy do certifikace nějakou shodou náhod dostal
Potom není o čem...
Nejčastěji je dodavatelů několik, minimálně dva, to je zejména pro zajištění pružnosti výroby v případě výpadku jednoho a potom se jen dle VIN rozklíčuje, které komponenty zrovna v autě máš byť mají shodné parametry, různou životnost a výrobce.
Úplně největší otazník je u převodovek. Tam se stává, že i ty co jsou považovány za nejhorší slouží bez problému 30let tomu, kdo jezdí s citem a naopak u firemních kolabují převodovky z kategorie největší držák a mění se to jak na běžícím páse každou chvíli a netýká se to zdaleka jen převodovek.
Jako sorry, ale nedalo mi to, kolega má Touaregů několik, spokojen je dodnes (15let) s prvním, 128kW což všichni považují za největší klumpr všech dob, a jediná rada je taková, hlavně se z toho neposrat!
Mám Ti vzkázat, že pro tazatele tvého formátu je jediná zaručená rada: nové s garancí.
Nejen, že si zjistí povrchní hospodské kydy, ale i kdyby měli fundované konkrétní tabulkové výstupy z automobilky aplikovat to do selekci výběru správně, to je pro mnohe nad jejich síly.
Bob to napsal jednoznačně.
U nového je asi fajn vybrat povedenější řadu, než jít do poruchové.
Ale u ojetiny to tak automaticky nefunguje už jen proto, že se více podepíše na stavu lidský element ať už řidiče či mechanika, než výrobní kvalita.
Za další, hned v první otázce je patrné, že nejen že o tom víš houby, ale zejména nemáš šanci se ke správným závěrům nikdy dobrat.
Poruchovější motory a převodovky selektuj dle typu né dle výkonu, motory i převodovky se značí kódem přičemž né vždy platí, že všechny verze daného výkonu mají tytéž symptomy.
Existují dokonce stejné značení typů pro dvě různé modifikace.
Pak záleží na konkrétní číselné sérii daného typu, takže stejný typ motoru má jiné komponenty.
Pak je dobré vědět, že jiné lepší komponenty někdy znamenaly zlepšení, jindy zhoršení a někdy se problémy vůbec nepovedlo vyřešit, jen se změnil dodavatel a často je dodavatelů i pět, to je pak z důvodů vysoké náročnosti výroby pro dodavatele a vysokého objemu výroby. Typicky Klimakompesory např ale týká se to jakéhokoliv příslušenství motoru. Komedie je, když Japonský symbol kvality Denso doporučíš zákazníkovi, který za hodinu přijede s polským Sanden, největším zmetkem s logem VW, jaký se kdy do certifikace nějakou shodou náhod dostal
Potom není o čem...
Nejčastěji je dodavatelů několik, minimálně dva, to je zejména pro zajištění pružnosti výroby v případě výpadku jednoho a potom se jen dle VIN rozklíčuje, které komponenty zrovna v autě máš byť mají shodné parametry, různou životnost a výrobce.
Úplně největší otazník je u převodovek. Tam se stává, že i ty co jsou považovány za nejhorší slouží bez problému 30let tomu, kdo jezdí s citem a naopak u firemních kolabují převodovky z kategorie největší držák a mění se to jak na běžícím páse každou chvíli a netýká se to zdaleka jen převodovek.
Jako sorry, ale nedalo mi to, kolega má Touaregů několik, spokojen je dodnes (15let) s prvním, 128kW což všichni považují za největší klumpr všech dob, a jediná rada je taková, hlavně se z toho neposrat!
Mám Ti vzkázat, že pro tazatele tvého formátu je jediná zaručená rada: nové s garancí.
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Touarega jakého vybrat
Přesně jsi to popsal,měl jsem ho /rok 2014/ několik let a skvělé auto na tahání a i dokonce na dálniční provoz,nic se nám na tom nikdy nepossralo,ale včas jsem to dal pryč.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Touarega jakého vybrat
Napsaný je to hezky všeobecně ,ale moc mi to nepomohlo. Chtěl jsem koupit nového Allspace , ale ty nové motory mě odrazují.Do těď jezdím se Sharanem a z tohoto auta se těžko přesedlává do něčeho menšího.Mám rád pohodlí a rozhodně nechci sypat 1,5mega do novéo auta.Proto jsem psal okolo 0,5mega.Je samozřejmostí ,že o kvalitu ojetého auta bude vypovídat i servisní historie, bez které bych auto nekoupil.Podstatné jsou dneska intervaly výměny olejů.To vše si člověk zjistí pokud auto kupuje,jde mi spíše o nějaké zásadní vady , které nejde moc ovlivnit abych se jim vyhnul.Tazatel mého formátu si myslí , že nové s garancí v dnešní době neznamená,že budu jezdit v pohodě a nebude mým druhým domovem servis.driver píše:Největší problém doby je že všichni ví, že je nutné zjistit, co je a co není poruchové.
Nejen, že si zjistí povrchní hospodské kydy, ale i kdyby měli fundované konkrétní tabulkové výstupy z automobilky aplikovat to do selekci výběru správně, to je pro mnohe nad jejich síly.
Bob to napsal jednoznačně.
U nového je asi fajn vybrat povedenější řadu, než jít do poruchové.
Ale u ojetiny to tak automaticky nefunguje už jen proto, že se více podepíše na stavu lidský element ať už řidiče či mechanika, než výrobní kvalita.
Za další, hned v první otázce je patrné, že nejen že o tom víš houby, ale zejména nemáš šanci se ke správným závěrům nikdy dobrat.
Poruchovější motory a převodovky selektuj dle typu né dle výkonu, motory i převodovky se značí kódem přičemž né vždy platí, že všechny verze daného výkonu mají tytéž symptomy.
Existují dokonce stejné značení typů pro dvě různé modifikace.
Pak záleží na konkrétní číselné sérii daného typu, takže stejný typ motoru má jiné komponenty.
Pak je dobré vědět, že jiné lepší komponenty někdy znamenaly zlepšení, jindy zhoršení a někdy se problémy vůbec nepovedlo vyřešit, jen se změnil dodavatel a často je dodavatelů i pět, to je pak z důvodů vysoké náročnosti výroby pro dodavatele a vysokého objemu výroby. Typicky Klimakompesory např ale týká se to jakéhokoliv příslušenství motoru. Komedie je, když Japonský symbol kvality Denso doporučíš zákazníkovi, který za hodinu přijede s polským Sanden, největším zmetkem s logem VW, jaký se kdy do certifikace nějakou shodou náhod dostal
Potom není o čem...
Nejčastěji je dodavatelů několik, minimálně dva, to je zejména pro zajištění pružnosti výroby v případě výpadku jednoho a potom se jen dle VIN rozklíčuje, které komponenty zrovna v autě máš byť mají shodné parametry, různou životnost a výrobce.
Úplně největší otazník je u převodovek. Tam se stává, že i ty co jsou považovány za nejhorší slouží bez problému 30let tomu, kdo jezdí s citem a naopak u firemních kolabují převodovky z kategorie největší držák a mění se to jak na běžícím páse každou chvíli a netýká se to zdaleka jen převodovek.
Jako sorry, ale nedalo mi to, kolega má Touaregů několik, spokojen je dodnes (15let) s prvním, 128kW což všichni považují za největší klumpr všech dob, a jediná rada je taková, hlavně se z toho neposrat!
Mám Ti vzkázat, že pro tazatele tvého formátu je jediná zaručená rada: nové s garancí.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27860
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Touarega jakého vybrat
To ale nikdy nevíš, zda u ojetiny nebude druhým domovem servis. Je to téměř vždy (v této cenové relaci tohoto typu auta) sázka do loterie na slepo. Můžeš zjistit maximum informací, ale stejně to ve finále nemusí k ničemu být.
Obecně je ten třílitr jako takový spolehlivý - je v celé řadě koncernových modelů a z hlediska % poruchovosti vzhledem k prodanému počtu ks zanedbatelné. Vstupuje do toho totiž mnoho dalších faktorů, jako třeba využití toho auta - bude dost rozdíl, pokud to měla nějaká zlatokopka, aby si v tom vozidla prcku nebo někdo, kdo s tím permanentně tahal 3 tuny na kouli. A tak dále...
Vybírej opravdu kus, který má řádnou historii, servis a odpovídá tomu i vnější a vnitřní stav.
BTW: 128kW R5 měl špatnou pověst proto, že se v hojné míře vyskytoval v sanitních vozech a ten motor tuze nenáviděl studené starty a plnej kotel. I když byl napíchlej na předehřev na základně, tak mu to nedělalo dobře. Ale znám lidi, co to mají v Touaregu dodnes a nedají na to dopustit. Je fakt, že ten zvuk byl hodně specifický.
Obecně je ten třílitr jako takový spolehlivý - je v celé řadě koncernových modelů a z hlediska % poruchovosti vzhledem k prodanému počtu ks zanedbatelné. Vstupuje do toho totiž mnoho dalších faktorů, jako třeba využití toho auta - bude dost rozdíl, pokud to měla nějaká zlatokopka, aby si v tom vozidla prcku nebo někdo, kdo s tím permanentně tahal 3 tuny na kouli. A tak dále...
Vybírej opravdu kus, který má řádnou historii, servis a odpovídá tomu i vnější a vnitřní stav.
BTW: 128kW R5 měl špatnou pověst proto, že se v hojné míře vyskytoval v sanitních vozech a ten motor tuze nenáviděl studené starty a plnej kotel. I když byl napíchlej na předehřev na základně, tak mu to nedělalo dobře. Ale znám lidi, co to mají v Touaregu dodnes a nedají na to dopustit. Je fakt, že ten zvuk byl hodně specifický.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Touarega jakého vybrat
Jsem měl tento motor 10let v Multivanu a i když se posralo všechno okolo ,motor jezdí dodnes.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Touarega jakého vybrat
Kdo šetří i na servisu šetří i na gumách a dá ty nejlevnější noname pneu.
Re: Touarega jakého vybrat
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))