Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Chlopi, dík. Na STK de až za rok, tak to do té doby nechám být.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Má to vzadu větrané?
Neřešil bych to. I když se to stáhne tak stejně desky budou sjeté nerovnoměrně a udělá to zase.
Jinak mi to spíše přijde problém výrobce a vyoseni plovoucího třmenu na vodících čepech. Není důvod aby se to takto po krátce době sjelo.
Neřešil bych to. I když se to stáhne tak stejně desky budou sjeté nerovnoměrně a udělá to zase.
Jinak mi to spíše přijde problém výrobce a vyoseni plovoucího třmenu na vodících čepech. Není důvod aby se to takto po krátce době sjelo.
AR166V6, F850 Special
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
EX^3 AR 156TS EX^2-Š120, EX^1 fáčko
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
To vypadá, jako by si fotil kola na tátovým Tiguanu. Má také 2.0TSi, jezdí "klobouk" a nájezd má za celou dobu asi 37 tisíc km.pavproch píše:Chlopi, řešit či neřešit? [/b][/size]
Teď to budu řešit výměnou kotoučů a destiček.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Ja to mel na manzelky aute podobny, nechal jsem kotouce stahnout + dal novy desky a obcas se s tim jdu projet a dobry
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Ha!
6 let + 88tis km = prdla LZ pružina (v prvním horním závitu)
bez důvodu či příčiny: auto sme před týdnem odstavili v pořádku, dnes po týdnu stáni při ujetí prvních pár desítek cm začala řachtat.... sfiňa jedna....
Nu což už.... už sou objednané nové (pár, Kayaba + horní uložení. Michal příští týden vymění....)
6 let + 88tis km = prdla LZ pružina (v prvním horním závitu)
bez důvodu či příčiny: auto sme před týdnem odstavili v pořádku, dnes po týdnu stáni při ujetí prvních pár desítek cm začala řachtat.... sfiňa jedna....
Nu což už.... už sou objednané nové (pár, Kayaba + horní uložení. Michal příští týden vymění....)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
nam takto zhrdzavel kotuc ked i30tka stala 2tyzdne v dazdoch bez pohnutia, pri brzdeni to skubalo autom...
po 3000km sa to vyriesilo nejak samo, kotuc sa zjazdil a prestalo to buchat jazdi to doteraz
po 3000km sa to vyriesilo nejak samo, kotuc sa zjazdil a prestalo to buchat jazdi to doteraz
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Vyměněno. Vada materiálu - vměstek (zřejmě uhlíku), kolem něj to vyrezlo a potom "prd" křehkým lomem.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Jak píšu vedle, za tři dny 1200 km Leguánem (z teho sem bal asi 1000 za kniplem) a... budu se opakovat, pohodlně, krásně a spolehlivě doveze ale ... to je tak bezpohlavní a bezemoční. Ale je to její tak mi je po tem šumák.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Neska (po 6 letech a pár měsících navrch) servis 90 kkm + nové přední brzdy (kotouče i desky).
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27920
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tiguan 2.0TSI 6MT 4x4 Sport&Style
Bezpohlavní a bezemoční? Tak tos asi ještě nejel v nějakém Hjondé a podobných alternativách. Proti tomu je Tiguan jedno řidičsky zábavné auto!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time