Volkswagen obecne
Re: Volkswagen obecne
Ještě doplním - ptám se na 2.0TSI EA888 co máme v našem leguánu I.gen MY2012
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
Ne, EA888 ma tri generace, dneska uz vlastne ctyri, akorat se to oznacuje jako 3b.
http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=119
http://www.motorreviewer.com/engine.php?engine_id=119
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Volkswagen obecne
Díky za rozšíření mým obzorů - takže sem rozklíčopval, že tam máme EA888 CCZD čili 2.generaci čili 4,6 litru.
Kuju.
Kuju.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Volkswagen obecne
Když pominu to jedno období, kdy měli nějaký velký problém a CarNet nefungoval vůbec, tak teď mi to funguje pořád a řekl bych velmi dobře. Ale jak píšu, každé má své plusy a své minusy, jak Waze tak Google Mapy jsou třeba schopny si myslet, že nemám nic lepšího na práci a že uličkama v naší čtvrti couvám... Na druhou stranu do navigace v autě chvíli trvá, než doputují dopravní informace, takže na prvních několik momentů jízdy jede člověk „naslepo“.janjan píše:plně srovnatelné to není, ale je to už blízko, když to zrovna funguje...
Re: Volkswagen obecne
Google a Waze občas vymýšlí fakt dementní trasy úplně bezdůvodně. To věřím že normální navi udělá líp.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Volkswagen obecne
To je fakt, hned první test Google Maps, hned první kilometr od domu mi vymyslely Google mapy tak absurdní trasu, že to svět neviděl
Re: Volkswagen obecne
Nejlepšího výsledku se dobereš, když používáš všechny tři.
Google mapy s fotorealitou nejen přírody ale i staveb vypadají v poslední generaci aut s mega rozlišením naprosto úchvatně.
Waze s tou sociální složkou je jedinečný a pokud to běhá v origo infotaimentu tak je to taky paráda a vestavěná origo navi třeba u Mercedesu umí do těch fotomap ukazovat virtuální realitu, názvy ulic, zájmových bodů, třeba vlevo Benzina, vpravo kavárna a rovně směr k cíli. Takže se ukazuje, že lze implementovat do Google map vlastní sw od automobilky a dokonale. Kéž by si z toho u VW vzali příklad. Kombinovat nejlepší s nejlepším není špatný nápad. VW navi má trošku problém s tím, že letos přes symboly uzavírek, výstrah a objížděk nebyla vidět mapaČR, jen značka na značce
Google mapy s fotorealitou nejen přírody ale i staveb vypadají v poslední generaci aut s mega rozlišením naprosto úchvatně.
Waze s tou sociální složkou je jedinečný a pokud to běhá v origo infotaimentu tak je to taky paráda a vestavěná origo navi třeba u Mercedesu umí do těch fotomap ukazovat virtuální realitu, názvy ulic, zájmových bodů, třeba vlevo Benzina, vpravo kavárna a rovně směr k cíli. Takže se ukazuje, že lze implementovat do Google map vlastní sw od automobilky a dokonale. Kéž by si z toho u VW vzali příklad. Kombinovat nejlepší s nejlepším není špatný nápad. VW navi má trošku problém s tím, že letos přes symboly uzavírek, výstrah a objížděk nebyla vidět mapaČR, jen značka na značce
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)