Pokuty se mají ve správním řízení stanovovat buď podle měsíčního příjmu řidiče, jeho ročního daňového přiznání, kubatury vozidla, nebo aktuální hodnoty auta, v němž bude přestupek spáchán. Dosáhnout by mohly až 150 tisíc korun.
ten člověk se snad jen zdá
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Dokazu si predstavit soucasne Xkrat a dost (prekroceni nejake rychlosti, poruseni zakazu predjizdeni atp.).
Dokazu si predstavit soucasny bodovy system (kazdy prestupek znamena nejaky bodovy postih a po vycerpani bodu prichazi vyssi trest).
Dokazu si predstavit i variabilni system pokut (ne zrovna podle vyse prijmu nebo objemu motoru, to je ryzi debilita, ale treba rozmezi 200 - 5 000 Kc a aktualni postih podle toho, pokolikate jste to udelali - takto je to treba v Rakousku).
To vsechno je mozne. Ale co si NEdovedu predstavit je kombinace toho vseho dohromady. To je nesmyslne a je to presne to, co tu dneska mame (nebo v tretim pripade nad vsechno mit mame).
Je prece naprosto absurdni rikat, ze soucasny system je nespravedlivy kvuli stejne vysi pokut pro vsechny bez rozdilu, kdyz uz tu mame body, ktere plati pro vsechny stejne, at uz je prestupce bily, cerny, zena, muz, bohaty, chudy, znamy herec nebo neznamy zednik. Nechapu, ze si toto lide neuvedomuji.
Když jsme u toho tak mi na bodovym systému silně vadí (když už teda musí být), že přestupky jsou naprosto zcestně rozházeny vzhledem k nebezpečnosti daného jednání. Opravdu přijde někomu správné stavět jízdu v protisměru na dálnici na stejnou hodnotu pomyslné stupnice nebezpečnosti jako jet 90 na tříproudé 5.května? Rozdíl podle zákona? Jeden bod - to je jak plivnout do moře vedle stejné pokuty a hlavně ZČ.
Jízda v protisměru na dálnici -
5 000 - 10 000,- Kč, 6-12 měsíců zákaz činnosti, 6 bodů
Překročení o 40 a více na "dálnici ve městě", kde platí 50 -
5 000 - 10 000,- Kč, 6-12 měsíců zákaz činnosti, 5 bodů
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem
Tak hlavně body jsou bezvýznamné, když ti tak jako tak zakážou řídit bez ohledu na stav bodovýho konta.
Proto +1 k tomu co psal P.Janda, dokud bude kombinace těchhle tří věcí, není to žadný systém. Mělo by se začít s čistým stolem s něčím úplně jiným, co bude mít hlavu a patu. S tímhle už se nic dělat nedá.
Reese píše:Tak hlavně body jsou bezvýznamné, když ti tak jako tak zakážou řídit bez ohledu na stav bodovýho konta.
Proto +1 k tomu co psal P.Janda, dokud bude kombinace těchhle tří věcí, není to žadný systém. Mělo by se začít s čistým stolem s něčím úplně jiným, co bude mít hlavu a patu. S tímhle už se nic dělat nedá.
O tom píšu v poslední větě
Audi S4, 3.0TFSI quattro 245kW (333k)
"Zpřísňování trestů je jen marným pokusem omezených hlav, terorem si vynutit úctu k zákonům." (Rousseau)
- jsem slušný řidič s čistým bodovým kontem