Pneu koutek
Re: Pneu koutek
Vybiram zimaky na GSko, priority jsou: dobry grip za sucha a mokra, smerova stabilita, nizky hluk. Co by jste vzali?
Michelin CrossClimate+ nebo Michelin Pilot Alpin 5?
Michelin CrossClimate+ nebo Michelin Pilot Alpin 5?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pneu koutek
Já měl na Alpině Alpiny a super
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
Re: Pneu koutek
CrossClimate+ jsem po shlednuti par videi na tema “50% sjeta ve snehu” zavrhnul a budu volit mezi:honziss píše:Vybiram zimaky na GSko, priority jsou: dobry grip za sucha a mokra, smerova stabilita, nizky hluk. Co by jste vzali?
Michelin CrossClimate+ nebo Michelin Pilot Alpin 5?
Michelin Pilot Alpin 5 / Nokian WRDA4
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Pneu koutek
Micheliny PA5 neznám, ale pokud budeš brát Nokiany, tak pro tvé zadání rozhodně WRA4, ne WRD4 (jsou to dva různé modely).
WRA4 byly OK, zatím asi nejlepší zimáky pro můj účel použití (sníh jen pár dní v roce, zbytek zimy rychlá jízda na suchu a mokru). Ty Micheliny by mě ale taky zajímaly.Spectral píše:U Nokianů bych spíše doporučil model WRA4 - pro rychlejší auta, pokud vyloženě nejezdíte pravidelně v horách. Je to model s větším důrazem na jízdní vlastnosti za mokra a sucha; nejsou tak měkké a nejisté jako běžné zimáky.
Re: Pneu koutek
potvrzuji pozitivni zkusenost s wrA4
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Pneu koutek
Můžete mi někdo prosím říct, jak je to s použitím zimních pneu v IT v "letním období"? Nejdříve jsem to považoval za český hoax, ale z přelouskání italských článků translatorem mi taky vyplývá, že do 15.října mají letní období, kdy není připustné jezdit na zimní gumě, když nemá alespoň stejný rychlostní index co mají mít letní pro dané auto. V mém rozměru se zimní s indexem W vpodstatě ani nevyrábí, jedině o řád nižší "V". Podle čeho to můžou na cestě kontrolovat, když jim ukážu jem malý techničák? Mají snad přenosnou databázi, ze které vychází?
《》1.5 dCi & 0.9 TCe
Re: Pneu koutek
Tak prezuto na zimní a po dvou létech můžu zhodnotit letní Nokian Line. Se zLine jsem měl dobré zkušenosti, tak jsem zkusil i jejich lowcost variantu, protože se zLine v mém rozměru nedělají. Nevím přesně kolik jsem najel na letních a na zimních, ale odhadem je na nich najeto 14 tkm a mají necelý 3mm. Geo dělám pravidelně každý rok, rozjezdy malinko ostřejší, zatáčky též, ale žádná divočina. Trochu je oproti štítku prifukuju, ale sjíždějí se rovnoměrně. No, nepřijde mi to v pořádku, příště sahnu po jiných.
Re: Pneu koutek
Jsem už dlouho nebyl doma a když jsem někdy začátkem listopadu odjížděl, zimáky jsem nechal doma a říkal si "klid ty vole, to přezuješ potom, kdy naposledy sněžilo"
Máme před barákem na chodníku tak tři čísla. To bude veselý
Máme před barákem na chodníku tak tři čísla. To bude veselý
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Pneu koutek
Ja uz asi pred mesicem jezdil na letnich po 5cm snehu v jizerkach a prekvapive to zas takovy drama nebylo.Stepan píše:Jsem už dlouho nebyl doma a když jsem někdy začátkem listopadu odjížděl, zimáky jsem nechal doma a říkal si "klid ty vole, to přezuješ potom, kdy naposledy sněžilo"
Máme před barákem na chodníku tak tři čísla. To bude veselý
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k