Hybridy - pro koho maji smysl?

Zážitky, zkušenosti, srazy, upozornění na nebezpečná místa i dotěrnou policii.

Moderátor: řidičBOB

Odpovědět
Pav99
Adept autoškoly
Příspěvky: 10
Registrován: ned 25 bře 21:40

Re: Hybridy - pro koho maji smysl?

Příspěvek od Pav99 »

Oboje, nákup byl za akční cenu uvedenou v ceníku (e-four edition).

IS300h má omezovač nastaven o 20 km/h víc, tzn. rovných 200 km/h.

Pokud s tím chceš lítat po dálnici, tak hybrid dle mě nemá cenu.
jurajec
Adept autoškoly
Příspěvky: 16
Registrován: stř 05 zář 12:15

Re: Hybridy - pro koho maji smysl?

Příspěvek od jurajec »

Pav99 píše:Oboje, nákup byl za akční cenu uvedenou v ceníku (e-four edition).

IS300h má omezovač nastaven o 20 km/h víc, tzn. rovných 200 km/h.

Pokud s tím chceš lítat po dálnici, tak hybrid dle mě nemá cenu.
Toyota teda umela slevu pres 10% (z uvedene 'jiz akcni' ceny) ale mozna je to tim ze aktualni rav4 odchazi a ceka se na 2019...
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5726
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Hybridy - pro koho maji smysl?

Příspěvek od Stepan »

jakože 200k+ auto má omezovač na 200?! co těm lidem je? :-q
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
jurajec
Adept autoškoly
Příspěvky: 16
Registrován: stř 05 zář 12:15

Re: Hybridy - pro koho maji smysl?

Příspěvek od jurajec »

Stepan píše:jakože 200k+ auto má omezovač na 200?! co těm lidem je? :-q
ti co s tim autem jeli pres 200km/h uz to tu prave nenapisou, tipuju ze by se neco v hybridnim systemu osklive prehralo a explodovalo...
Uživatelský avatar
mattonecz
Letec
Příspěvky: 3393
Registrován: čtv 01 zář 10:56

Re: Hybridy - pro koho maji smysl?

Příspěvek od mattonecz »

ve 200kmh je davno vybita baterie a hybrid vypnuty takze urcite.
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex :( 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Uživatelský avatar
Stepan
Letec
Příspěvky: 5726
Registrován: sob 05 bře 01:27

Re: Hybridy - pro koho maji smysl?

Příspěvek od Stepan »

pjanda píše:
Batman píše:co si pamatuju tak ace s lexusem nedojel ani z HK do PHy, po par k to psalo hybrid system overheated :D
To se mi stalo take, ale jen jednou a nejak zvlast jsem to nesetril cely tyden. Asi to bude zatezovat hlavne brzdeni, takze pokud ace na dalnici parkrat zpomalil z vysoke rychlosti...

Nicmene "nedojel" je prehnane, to se prehreje a omezi vykon, behem chvile to zase jede naplno. I tak samozrejme zadna slava ;)
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28035
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Hybridy - pro koho maji smysl?

Příspěvek od řidičBOB »

honziss píše: Nene, nahlasi se to jen magistratu a funguje to na vsechny mestsky casti, uz parkujem skoro 3 mesice :D

Potrebujes potvrzeni o dovozce ze auto splnuje vyse uvedene parametry, pak zavolas na magistrat, domluvis si termin, prijdes na prepazku 9 v prizemi s prohlasenim a TP, zaplatis 100 na pokladne a za 5 minut muzes zacit parkovat.
To je nějaká novinka... Tuhle mi paní na P2 tvrdila, že nemají propojení a musím si to oběhat. Tak 4 měsíce z5.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
jurajec
Adept autoškoly
Příspěvky: 16
Registrován: stř 05 zář 12:15

Re: Hybridy - pro koho maji smysl?

Příspěvek od jurajec »

Zadna novinka, vsechny modry a fialovy zony nekontroluji pochuzkari - ale auta od magistratu jezdi s kamerami na strese (toyota yaris s 12ti kamerami na strese fakt nelze prehlednout) a monitoruji jake SPZ kde stoji - kdyz je tve hybridni vozidlo uvedeno 'v systemu' tak to plati pro celou prahu - zadne propojovani nikam neni potreba protoze ty vozidla monitoruji vsechny modre a fialove zony bez ohledu na mestskou cast... je to plne automaticky proces.

Osobne mi je velmi lito ze sem se na tvorbe toho IT systemu nepodilel protoze to by tam uz mela SPZ uvedene cela familie :))
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 28035
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Hybridy - pro koho maji smysl?

Příspěvek od řidičBOB »

To samozřejmě vím - jsem rezident P2 ;-)
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3576
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Hybridy - pro koho maji smysl?

Příspěvek od honziss »

Hybridni system (MG2) se u ecvt systemu bez sekundarniho prevodu pri 145 km/h odpoji a pri brzdeni rekuperuje pouze urcite mnozstvi energie v zavislosti na rychlosti - oboje je v podstate omezeno max vybijecim/nabijecim proudem ktery baterka snese. Zkousel jsem 15min drzet topspeed na dalnici (s boxem na strese) a nestalo se vubec nic. Zrovna tak kdyz jede auto z dlouhyho kopce v alpach, tak ve chvili kdy je baterka plna se rekuperace uplne odpoji, nastartuje se spalovaci motor a auto zacne brzdit motorem. Ja zatim hlasku o prehrati nevidel a to jsem s tim uz delal kde co. Nicmene me upozornovali pri predavani auta at si dam pozor abych nezakryl otvory pro nasavani vzduchu pro baterku pod zadnima sedackama, ze prej kdyz nekdo vozi vzadu deku kvuli zviratum nebo detem, ze prej to pak hlasi tuhle chybu.

Max rychlost maji vsechny modely bez sekundarniho prevodu omezenou kolem 190ti, coz bude podle me kvuli ochrane planetoveho soukoli, respektive jeho naplni proti prehrati.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Odpovědět